Bu erkekler hep böyle mi

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve kardelen02 tarafından 15 Şubat 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  1. kardelen02

    kardelen02 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2009
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşalr ben 26 yaşındayım evleneli 2.5 sene oldu üniversite mezunuyum fakat benim beğendiğim istediğim gibi bir iş olmadığı ve ailemde sürekli bana destek çıktığı için çalışmıyorum buna ihtiyaçda duymadım. çocuğumda yok. gerek kendi evliliğimden gerekse arkadaşalarımla dertleştiğimde onlarında bu dertten muzdarip olduklarını gördüm. erkeklerde genel olarak kadınları aşağılama en ufak bi açıklarını bulduklarında yüzüne çarpma sen ne bilirsin sen anlamazsın vs.. tarzında konuşmalar. eşlerinin kendilerinden üstün olduklarını hiç bir zaman kabul etmiyorlar en azından benim eşim öyle. herkesin kabiliyeti yetenekleri farklıdır yeri gelir sen herhangi bir konuda ondan daha başarılı olursun ama başka bi yönde o senden daha iyidir . kadınları sürekli bi sindirme çabası içindeler. ben buna en büyük etken olarak da çalışmamayı yani maddi özgürlüğün benim elimde olmamasını görüyorum.
    eşim bana karışıyormu hayır maddi yönden beni kısıtlıyormu hayır elindeki bütün imkanlarını önüme seriyor iyibir eşim var fakat yani öyle bir yer öyle bir zaman oluyorki bir laf geliyor ağzına oda tam cuk diye yerine oturuyor. hep pohpohlanmak en iyisi sensin sen bilirsin herşeyi dememizi bekliyorlar.bende biraz çaçaronum herşeyin içindeyim ve bana böyle davranılmasını ((ben bunu aşağılamak olarak görüyorum)içime sindiremiyorum.
    kaldı ki ben gerek aile olarak gerek yaşam standartlarım olarak çok iyi sayılırım yani hak etmediğimiz halde bile bu lafları duyuyorsak bu erkekler neden böyle? hadi ben çalışmıyorum ona muhtaç olduğumu hissetsin istiyo heralde diyorum ama çok iyi yerlerde çalışan arkadaşlarımdada aynı problem var.
    bu erkeklere fazla yüz vermicen bence bende en kısa zamanda kendime güzel bir iş bulucam allah nasip ederse öylede böylede aynı ise hiç değilse yeri ve zamanı gelince benimde arkamda güvendiğim bir şeyler olsun değilmi?:teytey: sizce??
     
  2. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  3. reneta80

    reneta80 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    625
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Hep söylerim adamın durumu ne kadar iyi olursa olsun kadın çalışmalıdır. Daha az maaşla rahat bir işte olsa çalışmalıdır.
     
  4. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  5. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Bırakın evli çiftleri,insanların birbirini aşağılaması çok ayıp bir durum.Siz kendinizi için çalışın,o kadar okumuşsunuz.aklinialirimsmile
     
  6. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  7. hiramabif

    hiramabif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    197
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    108
    bence her erkek sorumluluğu kaldıramıyor ya da ağır geliyor ve böyle düşünen bir erkek eşi de çalışıp kendi masraflarını görsün istiyor çok acı ama öyle keşke baştan buna göre bir evlilik yapsalar da sonradan insanlar üzerinde psikolojik baskı uygulamasalar daha sağlıklı olur..
     
  8. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  9. yagmur38

    yagmur38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    384
    Beğenildi:
    88
    Ödül Puanları:
    108
    bu zaman öle bi zamnaki ne güzel annelerimiz babalarımız brbirlerinden hiç bişi beklemeden evlenmişler yok işin varmı çalışıyomusun demeden ne olursa olsun geçiniriz demişler ama şimdi kız arayan erkekler çalışan istiyo memeur yada öğretmen istiyo artık aşk sevgi değil iş güç kariyer almış evliliğin yerini bu hem kızlar hemde erkekler için geçerli eşimin arkadaşı evlenecek kız arıyo bi duysanın öğretmen olacakmış ama sınıf olacakmış bölüm olunca iyi olmuyoöuşda şuda buda şoka girdim başka bi arkadaşıda öğretmenle evlendi ama kazanamadı kpssyi oda öğretmen diye aldık ev kadını çıktı diyomuş allahtan en sonunda kazandıda sevinçten deliye döndü bunlar çok yanlış düşünceler artık herşey para olmuş oysaki bi kadın için ne kadar zor bişi çalışmak hem ev hem çocuk hem koca hem iş yazık gerçekten çok yazık böle düşünen erkeklere aslında sölenecek çok şey var ama neyse...
     
  10. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  11. kardelen02

    kardelen02 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2009
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar yani ben aşağılama derken eşim ben çalışmıyorum diye beni aşağılıyor demek istemedim. bizim maddi yönden bi problemimiz yok benim ne harcamama karışır ne başka şeyime limitsizim... zaten karakter olarak da böyle biri değil o. ama

    fakat benim anlatmak istediğim farklı bir şey yani erkek ne olursa olsun kadının konumu ne olursa olsun çalışsın çalışmasın, erkek bi yerde hep onun bir adım önünde olmak hep herşeyi bilmesede bilmek otorite olmak pohpohlanmak istiyor. böyle olmayıncada farklı edalara bürünüyor sen ne bilirsin vs.. gibi anlatabiliyormuyum. yoksa beni aşağılasın hakaret etsin sorun maddiyat çalışmak çalışmamak felan bunların hiçbiri değil. ben kendi kafamda buna bağdaştırdım belkide yanlış ama...
     
  12. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  13. Mihriban

    Mihriban Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    12.732
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    196
    yanlış düşünüyosun canım bu erkeğin kişiliğiyle ilgili bir durum bence kadının çalışıp çalışmamasıyla alakalı değil
    bak kendinde demişsin çalışan arkadaşlarım var yinede eşleri herşeyin en iyisini ben bilirim edasında diye
    bu kişilik meselesi canım ama erkeklerin çoğu eşinden bir adım önde olmak istiyor bu doğru
     
  14. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  15. adiyef

    adiyef Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    malesef bu artık hayat şartlarının zor olmasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.ama en azından çalışan bayanların eşlerinin evdeki işlerin sadece kadına ait olduğunu düşünmemesi gerekir.
     
  16. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  17. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    bu tür genellemelere pek katılamıyorum.
    ne eşim benim bir adım önümde olduğu imasında bulunur ne de ben.
    bu kişilikle ilgili bir durum bence.
     
  18. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kardelen02
  19. biy_

    biy_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.141
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bu birazda bence karşısındaki eşe bağlı(bayana) benim eşim beni aşağılarsa yada bu tarz bişey hissedersem çok kötüü olurrr:eek:klava:
    sonra ütüsünü,temizliğini,yemeğini vs vs.kendi yapmak zorunda kalırrrr :roflol:
    eee işe ve eve yetişemiceği için(sonuçta bayanlar kadar pratik değiller) anlarr evdeki işindee çok küçümsenmicek bişey olduğunu:))
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.