bu gelinliğin üstünü çok begendim..

Konusu 'Gelinlik Modelleri' forumundadır ve HilMa tarafından 29 Mart 2010 başlatılmıştır.

    29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  1. HilMa

    HilMa biri MELEK biri BEBEK Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    12.441
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    bu gelinliğin üstünü çok begendim bolerosu falan straptez veya askılı falan giyemediğimedn çok hoşuma gitti sizlerle paylaşmak istedim...ama etek kısmını begenmedim sanki salaş gibi duruyo...
     
  2. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  3. dyyser

    dyyser Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    646
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende senin gibiyim cnm ya bu tarz şeyler arıyorum hatta biraz daha kapalı da olabilir önü ve kol kısmı benimkinin.ben beğendim inş.güle güle gyersin.
     
  4. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  5. dillerim_lal

    dillerim_lal Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    4.620
    Beğenildi:
    62
    Ödül Puanları:
    108
    bende bu tarz birşey düşünmüştüm hep.ama orjinal olması önemli benim gelinliğime sonradan böyle bir askı omuz arası birşey yapmıştık ama hoşuma gitmedi düğün günü söktüm straptez giydim :KK70:,

    ama hep bu şekilde bir omuzu kibar bulmuşumdur
     
  6. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  7. HilMa

    HilMa biri MELEK biri BEBEK Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    12.441
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    ya ben şimdi Ardahandayım ve gelinliği memleketten alacağım afyondan çalıştıgım için düğüne yakın tarihde gidicem ve artık o anda oralarda nasıl bir gelinlik bulurum bilmiyorum fikir edinmek için bakınıyorum öyle...puffsss
     
  8. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  9. ..Merve..

    ..Merve.. Oğlum Abi Oluyorrrr :) Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4.357
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    153
    O zaman Bu üst modeller tam size göre kızlar...:asigim:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  11. dyyser

    dyyser Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    646
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
     
  12. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  13. HilMa

    HilMa biri MELEK biri BEBEK Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    12.441
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    uzun kollu düşünmüyorum yaa yoksa osmaniye sıcağında inşallah düğün tarihi sıcağa kalmaz pişerim yaa sıcakda gelinlik nasıl giyilirki offfffff
     
  14. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  15. ..Merve..

    ..Merve.. Oğlum Abi Oluyorrrr :) Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4.357
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    153
    bir model daha vardı bulursa hemen yayınlarım canım
     
  16. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  17. HilMa

    HilMa biri MELEK biri BEBEK Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    12.441
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    teşekkür ederim canım bu modelleri yinede yanıma alacagım boleroyu diktirticem ona göre dikerler....bi düğün tarihim belli olsaydı en son temmuzda benim memlekette (Afyon) yapılacak sonra ramazan bayramından sonrada eşimin memleketinde ( osmeniye) yapılcak laelaelaelaelae babam bu öneriyi bari kabul eder inşallah

    ha bu arada şu göz makyajını düşünüyorum nasıl olur saçlarımda sarı röfle var
     
  18. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : HilMa
  19. HilMa

    HilMa biri MELEK biri BEBEK Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    12.441
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    birde şimdi böle bi bolero buldum buda güzel