bu gün çook güzel bişi olduu :))

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve nilce_55 tarafından 30 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  1. nilce_55

    nilce_55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm kızlarrr.. sonundaa oluyorumm.. bugun doktora gittim görüştüm adım adım yaklaşıyorum estetiğee babamlada konuşabildim sonundaa ben karışmıyorum param yok dedii senin paran varsa yaptır dedii :)) artık olamazsın demiyor... uuhhhuuuuu :)) film çekincem pazartesi gunuu sonra provolarım olcak sonrada estetiğmm sonrada güzel bi burnumm :KK70:D. alper aktaş la görüştüm bu gün samsundaa.. dua edin banaaa nolurrrr:lepi::lepi::lepi::lepi::lepi::lepi::lepi::lepi:
     
  2. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  3. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    hayırlıı olsun cnmmmmmmmmmm gözün aydınnnnnnnnnnn:)
     
  4. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  5. dnz_dnz

    dnz_dnz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    322
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    108
    hayırlı olsun canım:)) darısı bana :)
     
  6. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  7. tuonela

    tuonela Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.042
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ay ne gusel yaaaa hayırlısı olsun tatlımm:))
     
  8. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  9. nilce_55

    nilce_55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inaşşal kızlarr böyle durumlarda gerçektn insanın destege ve morale ihtiyacı oluyo az önce bi ark konuştum sakın olma dedi senin burnun çook güzel dio :p.. sonra yamuk olur burnun dedi benim bütün moralim gittiiiii :KK43:(
     
  10. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  11. Pink7

    Pink7 ヅ 웃♥♥♥유 &#1 Üye

    Katılım:
    13 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    inşallah doğru doktordurr hayırlı olsunnnnnnnnnnn
     
  12. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  13. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    burnun güzelse tabiki olma cnm..ama memnun deilsen kafana takıyorsan olsengözlerimebaksanab
     
  14. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  15. nilce_55

    nilce_55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    takmammı yaa 2 seneden beri düşünüyodum snunda işte ark kardeşi alper aktaşa olmuşş bende onun refaransı yla gittimm ama araştırmaya başladım yola çıktımm hayırlısı olsun ....... bu kadr ciddi oldugunu sanmıyorum ama yol almaya başlayınca insan bayagı bi strese giriyo.. hakkımızda hayırlısı olsn . yaşasın güzellikk :) doktor bile senin çok tatlı bi yüzün var bile dedii :))
     
  16. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  17. aysa1985

    aysa1985 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    728
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hayırlı olsun inşallah her şey istedğin gibi olur :)
     
  18. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : nilce_55
  19. AskAsk

    AskAsk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    hayırlısı olur insallah canım