Bu hastalığın adı ne?

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve grandevalse tarafından 2 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    2 Şubat 2010
    Konu Sahibi : grandevalse
  1. grandevalse

    grandevalse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kaynanam 71 yaşında ögrenme güçlü ve kişisel bakımını yapamama gençliginden beri varmış şimdi ise sürekli aynı konuları anlatıyo dinlemek istemedigimde yada duymamazlıkdan geldigimde burnumun dibine kadar gelip öyle degilmi konuşsana konuşsana diye milyonlarca kez tekrarlıyo yanıt alamazsa dürtüklemeye başlıyo kızdıgımda ise yapma diye( ne yaptımki ben diye sürekli tekrarlıyo) evde oldugum zamanlar da yanımdan ayrılmıyo tuvaletde biraz fazla kalsam dalıyo içeriye seni merak ettim diye hastalandıgımda bile bırakmıyo hastayım ben yatıcam diye yatak odasına gidiyorum 5 dk sonra kapıyı açmaya çalışıyo kapı kilitliyse açtırana kadar çalıyo açınca hastamısın hastamısın diye kalkıncaya kadar dürtüklüyo eşim kızıp kovdugunda rahat bırak diye sagdece onu dinliyo .kendi kendine konuşuyo onunla konuşmaya çalıştıgımda dinliyo ama kendi kafasından ne geçiyosa onu konuşmaya devam ediyo konuyla alakalı olmayan seyler çogu zaman yatakda yatarken ve onunla ilgilenilmedigi zamanlar neeeen neeeen diye garip sesler çıkarıyo bu bagırışlar ona kızdıgımızda artıyo yada evine gidecegi zamanlarda 1 hafta evinde eşiyle 1 haftada bizimle kalıyo evine gitmek istemiyo dr götüremiyorum bu durum yüzünden eşiminde benimde psikolojimiz bozuldu eşim ben bilidm bileliböyleydi bunun çözümü yok diyo konuşamıyorum bile
     
  2. 9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : grandevalse
  3. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Merhaba Grandevalse, anlattıklarınız demansı yani bunamayı çağrıştırıyor. Kayınvalidenizi bir nörologa götürmeniz doğru olacaktır. Geriatrik ilaçlar ile demans yavaşlatılabiliyor.
     
  4. 15 Şubat 2010
    Konu Sahibi : grandevalse
  5. grandevalse

    grandevalse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok teşekkür ederim
     
  6. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : grandevalse
  7. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Rica ederim.