Bu ilaçlara dikkat!

Konusu 'Güncel Diyet Haberleri' forumundadır ve Elif tarafından 23 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    23 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Elif
  1. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    24.662
    Beğenildi:
    5.193
    Ödül Puanları:
    438
    Daha zayıf bir vücut yapısına sahip olabilmek adına kısa sürede hızlı kilo vermenin ciddi sağlık sorunlarına yol açabileceği uyarısında bulunuldu.

    Birkaç bitkinin karışımından oluşan ve beyindeki sinir hücrelerini etkileyen bitkisel ürünlerin kimyasallar içerebildiği için riskli olduğunu, bitkisel ürünlerin kullanılmasıyla vücudun sadece gıdalardan edinebileceği mikro besleyiciler alamadığını belirten uzmanlar, sık kilo alıp verme sonucunda da kişinin metabolizma hızının yavaşladığını, vücudun yağ dokusunun artarak kas, su ve yağsız doku oranının azaldığını ve bağışıklık sisteminin zayıfladığını bildirdi.

    Gazi Üniversitesi Medikal Farmakoloji Anabilim Dalı öğretim üyesi Prof. Dr. Çimen Karasu,gıda bütünleyici ya da zayıflamaya yardımcı bitkisel ürünlerin içeriklerinin tam olarak bilinmediğini, aksine zararlı olabileceğini belirterek, bu ürünlerin içerisine bazı kimyasal bileşiklerin yüksek dozlarda katılabildiği uyarısında bulundu.

    Özellikle bitkisel ürünlerin çoğunun hekim önerisi olmadan kullanıldığını ve bunların bilinçsiz tüketildiğinde sağlığı ciddi şekilde bozabileceğini ifade eden Karasu, "Doğadan elde edilen çeşitli bitkiler, kökler, yapraklar, çiçekler ile bunların karışımları, aktarlar tarafından hazırlanarak vatandaşa sunulabiliyor. Eczane ve marketlerde satılan ilaç olmayan ürünler de Tarım ve Köyişleri Bakanlığından ruhsatlıdır. Oysa bu ürünler Sağlık Bakanlığından ruhsat almalıdır" dedi.

    Karasu, şöyle devam etti:

    "Bu ürünler kullanıldığında vücutta kilo kaybı olmakta ama temel gıdalar ve yaşamsal öneme sahip esansiyel yağ asitleri, eser elementler, aminoasitler, bazı antioksidanlar, vitaminler, ko-enzimler, ko-faktörler yeterince alınamamaktadır. Bunlar emilemeden atılmakta ve zamanla ciddi sağlık problemleri doğabilmektedir. Bu nedenle, bu tür ürünler mutlaka hekim kontrolünde kullanılmalıdır.

    Bilinçsiz ilaç kullanımı sonucunda kalpte ritm bozuklukları, sindirim sistemi bozuklukları, kan basıncının yükselmesi, menstruasyon düzensizliği, psikolojik durum bozukluklarının (sinirlilik, gerginlik, anksiyete gibi) oluşumu, kişinin kilo verdikten sonra kazandığı özgüven duygusunu yitirmesi gibi fiziksel ve psikolojik etkileri de görülebiliyor."

    AA
     
  2. 24 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Elif
  3. fical

    fical belki bir gün.. Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    403
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    acaba bütün zayıflama haplarımı?
     
  4. 24 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Elif
  5. lesya_ozden

    lesya_ozden Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :S hap çılgınlığı başladığı ülkemizde dikkat etmek lazım. En güzeli doğal yöntemler spor bence
     
  6. 24 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Elif
  7. mhn

    mhn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.128
    Beğenildi:
    548
    Ödül Puanları:
    188
    kesinlikle dikkat edilmesi gerektigine inaniyorum.hangi ilac olursa olsun gerekmedikce alinmamali.zira zayiflama haplarinin bircogunu ureten ulkelerin kendileri bi cozum bulamadi.olmadik zayiflama ilaclarinin reklamlariyla dolu heryer.arkadaslar lutfen kendinize dikkat edin.daha dun aksam haberlerde bir genc kizin zayiflama ilaci yuzunden hayatini kaybettiginin haberi vardi.ustelik ilacla zayiflasak nereye kadar bitince geri alicaz ve tekrarmi ilac.:eek:lmaz:
     
  8. 25 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Elif
  9. BinbirRenk

    BinbirRenk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.421
    Beğenildi:
    306
    Ödül Puanları:
    153
    Paylaşım için teşekkürler. Vaadler insanları cezbediyor ve büyük bir sektör oluştu. her sene başka İlaçlar moda haline geliyor.
     
  10. 26 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Elif
  11. cernea

    cernea Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaslar gercekten iyice arastirmak lazim bende kullandim (xxx) ama korkudan biraktim, korkumun sebebide kapsulle beraber greyfur yenilirse cok buyuk sorunlarla karsilasabilirmisiz, (greyfurt benim sabahlari vazgecilmezim) onun yerine lahanin gercegini yapiyorum ve gunde 30 dk yuruyus yapiyorum, ise yaricakmi bilemiyorum ama denicem. Hic birsey sagligimizdan daha onemli degil.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 22 Temmuz 2011