Bu krem inanılmaz, anında etki ediyor ve beyazlatıyor, beyazlamak isteyenler okusun.

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve sekerkiz tarafından 21 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  1. sekerkiz

    sekerkiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.486
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    Konuyu düzenliorm arkadaşlar
    arkadaşlar arap kızına benzer bi krem ama bi hafta üstüste kullandığınızda soyucu etkisi var etkili bi beyazlatıcı mı bilmiorm
     
    Son düzenleme: 21 Aralık 2010
  2. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  3. tuba_ceren

    tuba_ceren pmk_princess Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.789
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    canım sen sevindiysen ne güzel.
     
  4. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  5. bugunyinecokguzelim

    bugunyinecokguzelim eski 2323 Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    447
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    peki yüzünü yıkadığında aynı olmuyormu ten rengin canım.şaşırdım valla.akannehir
     
  6. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  7. sekerkiz

    sekerkiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.486
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    yüzümü yıkadıımda eskisi kadar olmuyo beyaz tabi amma farkı hissediyorm bir haftada beyazlatıomş 3 ayda ise tam 4 ton açılıo cildin kendisi
     
  8. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  9. cileklipuding

    cileklipuding Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.749
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    İçeriği ne acaba? Cİva olmasın :1no2: , civa varsa zararlıdır...
     
  10. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  11. cileklipuding

    cileklipuding Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.749
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    Gülendam baktın mı içeriğine :uhm:?
     
  12. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  13. sekerkiz

    sekerkiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.486
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    valla ilk sürdüğümde sabah uyandım yüzümü yıkadım aynı beyaz şimdi biraz yıkayınca değişiyo amma etkisi sadece anlık değil 3 ay kadar kullandıktan sonra 4 ton açılıyomuş 5 ytl bişe değil.bu arada sizce nasıl bi kızım bazen kendimi çirkin hissediyorm fotodaki makyajlı halim
     
  14. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  15. sekerkiz

    sekerkiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.486
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    canım içeriğine internetten bakabilirsiniz yanlız tercüme ettirin online
     
  16. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  17. sekerkiz

    sekerkiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.486
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    içeriği ve açıklaması merak edenlere


    İÇERİK: Hidrojene Polyisobutene, gliserin, İzopropil MYRISTATE, Papatya özü, E vitamini Asetat ve Vitamin C.
    Yoko Beyazlatıcı Krem zenginleştirilmiştir C vitamini Papatya özü Bu krem olmayan alerji ve dermatolojik bir test. Bu cildinizi rafine cilt yüzeyi için süreç yenileyerek canlandırıyor.

    nemlendirme sağlar ve arayan genç bırakmak cilt yumuşaklık geliştirir.

    Yoko Beyazlatıcı krem özel olarak yüz cildi gençleştirmek için yaratılmış, yapım C vitamini zenginleştirilmiş bu, beyaz yumuşak ve esnek.

    . Işık ve krem dokulu hızlı emilir C vitamini ve Papatya özü ile formüle edilmiştir.
    Dermatolojik olarak test edilmiştir. . Tüm cilt tipleri için uygundur.
     
  18. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sekerkiz
  19. cileklipuding

    cileklipuding Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.749
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    Güzel bişeye benziyor, bakayım bi sağa sola varsa alayımmm gamyoncuiremsu