Bu olay beni gerekten ok ypratyor :(

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve Niira tarafından 26 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Niira
  1. Niira

    Niira Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    --------------------------------------------------------------------------------

    Bana bi akıl verin ya benimki trajikomik mi desem,of nedesem bilmiyorum olay şu.
    Erkek arkadaşımla beraberliğimiz 1 yıldr sürüyor Allah izin verirse evlenicez saygılı,değer veriyor,koruyor,gözü gibi sakınıyor herşyden herşey güzel mükemmel bir koca adayı fakat: çok tartışıyoruz sebepse söylediği sözleri hatrlayamıyor ve hayr söylemedim diye de idda ediyor ve gerisini siz düşünün bir olaydan örnekliyorum hemen
    Dışarıdayız dolaşıyoruz beraberliğimiz başlamadan önce benim bir borcum vardı ve 2 gün içinde ödemem gerekiyordu ve bir erkek arkadaşımdan borç aldım büyük bişey deildi ve kardşim gibi sevdiğim bir arkadşımdı herneyse birden aklına o geldı ve kimdi o dedi.Bende hatrlayamadım aradan 1 yıl geçmiş bastrıyo resmen en sonunda hatrladım aaa evet tatlım hatrladım ama şahıs olarak hatrlıyamadım dedim.Ve bana şu cümleyi kurdu TANIMADIĞINI SÖYLÜYORSUN FAKAT O ERKEKTEN PARA ALIYORSUN? dedi.Ve o an resmen dünya dönmeye başladı bende hatırlamıyorum demek farklı tanımıyorum demek farklısır dedim.Ve dönnüp gittim izah etmeye başladı ben söylediğini tekrar edince ben öyle bişey söylemedim dedi.Ağzından çıktığı 2 dk bile olmamşken nekadar izah etsemde nuh diyo peygamber demiyor ve söylediği hiç hpş deildi hayal kırıklığına uğradım açıklama yapıyorum dk dk sn sn açıklama yapmam ragmen herseyı kabul edıyor fakat o sözü söylemediğini idda ediyor 2 gün resmen konuşmadık belki sağlıklı düşünüp hatrlamıştr dedim sakin sakin konuşalım deim söylediği sözler şunlar SÖZYLEMEDİĞİM BİR KELİME İÇİN SENDEN ÖZÜRDİLEYEMEM TATLIM EVET DESEM ÖZÜRDİLESEM SENİ KANDRMIŞ OLURUM VE BEN BÖYLE BİRİ DEĞİLİM.Al sana katil olma sebebi ve inanın hiçbir kavgamız sona ermez bu sebepten kapanır tatlıya baglanır ama üç nokta konur ve ilerde tekrar açılır ve tüm tartışmalarımızda aynı olay yaşandığı için çık çıkabilirsen bu işten inanın okadar zorlanıyorum ki hep iddaa başka bişey yok sanırım erkek arkadasımın büyük bir hafıza problemi var ben bu olayı söylediğimdede bana söylediği şu YİNE SEN KENDİ KAFANDA KURDUN,YİNE BENİ YALNIŞ ANLADIN,YİNE KENDİ İSTEDİĞİN YERE ÇEKTİN çıldrıyorum ve artık okadar üzülüyorum ki işin içinden çıkamıyorum.Alttan alsam nerye kadar 1,2,3,4 bende insanım ve bende patladığımda istemediğim şeyle sarfediyorum kırıyorum kesinlikle ağzını açmaz alttan alır ama aramızdaki saygının gtmesini istemiyorum bana göre yalan söylüyo diyor aklım ve o an senin aklın çalışmıyor,mantığnın çalıştr,anlamıyorsun,aklın almıyor gibi hakaretler ediyorum inanın okadar üzülüyorum ki yine azını açmaz bana bu tarz kelimeler söylememk için ama tutamıyorum kendımı benım canımı yakan ve unutamadıgım bişey ve inkar ediyo ve bu genelde oluyo başa nasıl çıkıcam bilmiyorum
     
  2. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Niira
  3. dilenciii

    dilenciii az zaman kaldı... Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.092
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    klasik erkek davranışı gibi geldi bana maalesef canım:) çok ufak bi ihtimal hafıza problemi olabilir. ama "söylemediğim söz için özür dileyemem" lafları falan klasiktir yani inandırıcı olmak için. benimki de böyle diyodu ben 4 yıldır inat ede ede artık paşa paşa kabul ediyo ama noluyo bu seferde sessizlik. sadece susuyor. o da ayrı işkence yani:)
     
  4. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Niira
  5. Niira

    Niira Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ama anlayamıyorum agzından o kelıme çıkıyo ve arkasından drekt ınkar yanı hanı bunu kastı yaptı tıpık erkek desem heran aynı seyı yapabılır mı bı ınsan bende ınat edıyorum fakat şunu kessfettım ben ınat ettıkçe konuyu anlatmaya çalıstıkça dahda inatla hyr dıyo yanı ben grçekten problemı oldunu dusunuyorum ya uste çıkmak yada o gıbı bıse olsa anlarım hep bunu yasıyoruz ve alta kalmamak olsa 1 2 3 olur bız hep bunu yasıyoruz ve bende hyr dedıkçe burnundan getrıyorum :)
     
  6. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Niira
  7. kardelen07

    kardelen07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    241
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    çok yakın arkadaşımdı diyosun ama adını hatırlayamadım diyosun!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  8. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Niira
  9. b12 vitamini alsın o azcık . bide kırmızı et yesin bol bol unutkanlığa iyi gelir.. :hulya:
     
  10. 29 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Niira
  11. Niira

    Niira Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kesinlikle bendede unutkanlık var ama bu safhada deil 1 yıl önceydi ve o an aklıma gelmedi artı çoğu arkadaşımla görüşmedim bu zamn zarfında en az 10-11 aydrda konusmadm ama bu suan hatrlmıyorum amacyla yazılmadı lütfen ylnış anlamayın o anki olayı anlatıyorum
     
  12. 30 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Niira
  13. frezya_34

    frezya_34 kimse vazgeçilmez değildr Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    900
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yaa klasik erkek yalanı iştee :nazar:
    işine gelmiyo o sözü söylediğini kabul etmek
    inkar ediyooo :eek:klava:
    seninde elinde bi kanıt olmadığı içinn ölee kalırsın ortada :1shok:
    bu tür erkeklerden hiç hoşlanmamm :umursamaz:
    bi sözü söylediysen delikanlı gibi kabul et kardeşimmm :mymeka:
    dansöz gibi kıvırıyolar yaa :dilcikar:
     
  14. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Niira
  15. Niira

    Niira Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ortada kabul edılecek bişey yok bunu kabul etmem.Ben cıddı anlamda bu konuda rahatszlığı olduğu kanısındayım.Diğer erkeklerin o sallamadığı için kurduğu cümleleri yiyecek biri değilim tanıyorum ve bundan eminim .
     
  16. 5 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Niira
  17. xixxsxxixll

    xixxsxxixll Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ses kayıt cihazı ile sesini kaydetsen çok şahane olur ama ne zaman neyi söyleyeceğini bilemeyeceğin için buda zor :KK43:
     
  18. 5 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Niira
  19. Flamingo

    Flamingo 1 Gemiyi 2 reis batırır Pro Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    420
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benimde böle bi tanıdıım vardı.. ikimizde biliyoruz derdim bildiimiz şeyi sen nie böle inkar ediosun derdim. sonra o insanla bağlantım koptu noldu değiştimi bilmiyorm,

    ama tabi sevgilin olunca daha farklı bir durum olur.. ama benimde hiç sevmediğim bir şeydir bu.

    Sanırım bunun nedeni, kendinide kandırıyor olması, yani yalan söyleyim diye yapmıyor ama adeta kendide inanıyor buna. Hep sen yanlışsındır o hep haklıdır, hiç alttan almaz .. ki ayrıca 1 yıl önceki şeyi ne diye sorguluyo bana sevgilim 1 yıl önceki bişey sorsa şunu niye yaptın diye.. ben onu yapmadım bile diyebilirim nerden hatırlıycamki her şeyi.. Sevgilin benim fikrimce seni seviyo sonuçta ve herşeyi en ince detayına kadar bilmek istiyo seninle geçmişinle ilgili ve en basit hatalarını bile kabul etmiyo..