Bu parfüm 48 saatten fazla kalıcı

Konusu 'Kadın Parfümleri' forumundadır ve Starimu tarafından 25 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Starimu
  1. Starimu

    Starimu Tosbaam abi oluyor :) Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.556
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bir çok kişinin kalıcılık ve " en çok sorulan parfüm " kategorisinde hemfikir oldğu bir parfüm bu ..
    Chanel Change
    ne zamandır ya parfümümü değiştireyim ya da en olmadı red deliciousı özledim , ondan alayım diyerek pazartesi akşam 7 gibi tekin acara gittik , hem de şu kampanyadan da yaralanmış oluruz dedik .. buradan okuduklarımdan aklımda kalan parfümleri denedim , ilk olarak chanel changei sıktım sol bileğime .. sonra coco ve aklımda kalan dğerlerini sırasıyla diğer bilek ve el üstüne sıktım ..
    o zaman ağır gelmişti tüm kokular , bir de biraz aç ve hamile olunca midem bulandı kokulardan , kararsız kaldım , yine daha önce de kullandığım DKNY red delicious ı aldım .. zaman geçtikçe koku daha bir güzelleşti bileğimde , ikidebir kokladım , ertesi gün kokuyor , çarşamba günü hala kokuyor .. neredeyse çarşamba günü gece yarısı bile çok az da olsa bileğimden alabiliyorduk kokuyu ..
    nasıl pişman oldum :eek:klava:
    en yakın zamanda alıcam sanırım ..
    ş sıralar parfümümü değiştireyim ama hangiiyle ve kalıcı da olsun hacı yağı gibi kokmasın odun gibi de diyorsanız kesinlikle chanel change derim yerimseniben
     
  2. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Starimu
  3. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.990
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    38
    evet bende kullandim cok guzel coco chanelde cok guzel ikiside harika...
     
  4. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Starimu
  5. EU1

    EU1 Guest

    chanel- allure giysi yıkanana kadar kalıyor valla :lepi:
     
  6. 27 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Starimu
  7. Benimdilemmam

    Benimdilemmam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.292
    Beğenileri:
    192
    Ödül Puanları:
    63
    chanele cesaret edemeyen bı ben varım herhalde:)
     
  8. 27 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Starimu
  9. mademoiselle

    mademoiselle offf pofff Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    410
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    coco mademoiselle chanceten daha kalıcı bence.. dolabımı açtığımda hala buram buram coco mademoiselle kokusu yayılıyo
    red delicious, be delicious da nefis ama hiç kalıcı diiler ne yazık ki
     
  10. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Starimu
  11. Starimu

    Starimu Tosbaam abi oluyor :) Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.556
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ptesi akşam sol bileğimin içine change , elimin üstüne de coco sıktım .. coco salı sabahı zorlasam alıyordum kokuyu , ama change çarşamba gece yarısı çokkkk az da olsa hala kalmıştı bileğimde .. belki tenden ten farkediyordur kokuların kalıcılığı yerimseniben
     
Benzer Konular: parfüm saatten
Forum Başlık Tarih
Kadın Parfümleri Bu Parfümün İsmi Ne? Pazar 21:12
Kadın Parfümleri parfüm tavsiyesi istiyorum ? Pazar 20:38
Kadın Parfümleri Genç kızlara uygun parfüm önerileri(daha yeni olduğum için önceden açılmışlardan haberim yok) Cumartesi 22:02
Kadın Parfümleri rexona musk kokusuna benzer parfüm Cumartesi 20:18
Kadın Parfümleri BURBERRY’DEN İKONİK PARFÜM Çarşamba 12:50