bu sivilce mi?

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve uhuvvet tarafından 6 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : uhuvvet
  1. uhuvvet

    uhuvvet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar yardım edin bana fikirlerinize ihtiyacım var....
    benim yüzümde birseyler var kırmızı ve iltihaplı değiller ama
    bunlar sivilce mi ya anlayamadm ama sivilce icin kullanılar ürünlerde iyi gelmiyo icinde iltihap olmaynca söndürücek birseyde olmuyo
    ne olduğunu anlaymıyorum alerji mi denilr bunlara yoksa sivilce mi tam olarak isim de koyamıyorum
    :çok üzgünüm:
     
  2. 6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : uhuvvet
  3. hakarka

    hakarka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    keşke bir rsim koysadın canım daha kolay anlaşılırdı
     
  4. 6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : uhuvvet
  5. tulayo

    tulayo EĞLENCEYE KATIL:)) Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    177
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence dr. git ve hiç bişey sürme yüzüne dr. gitmeden.boş yere cildini bozabilirsin o kremlerle.
     
  6. 6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : uhuvvet
  7. damllaa

    damllaa mutlu... Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2008
    Mesajlar:
    427
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Allerjidir büyük ihtimalle ama doktora gitmelisin bence,Geçmiş olsun canım...
     
  8. 8 Ekim 2008
    Konu Sahibi : uhuvvet
  9. uhuvvet

    uhuvvet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    tesekkrler
    ya canım resmden anlasılmıyo resmlerde cıkmıyo zaten
    öyle kücük kücükler yani
    cildiye dr.na mı gitmem gerekiyo
    gitcektm ama ablam kücük oldukları icin doktor seni fırcalar isin gücün yok mu der dedi :)
     
  10. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : uhuvvet
  11. Selenais

    Selenais Kelepceliyim ben sana Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.299
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    olurmu øyle sey tabiki gørun doktora.
    belki yememen gereken bisey yedin, veya surmemen gereken birsey surdun de alerji oldu cildin.

    belkide sivilcedir, yasin kac bilmiyorum, 13-19 yas arasi ergenlik sivilceleri her an cikabilir. ve bunlar kucukte olabilir, bisey surmeni ønermem eger bu yaslardaysan, doktora gørunmen en guzeli
     
  12. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : uhuvvet
  13. uhuvvet

    uhuvvet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    sağol 19a giriyorum bu ay.
    ergenlik sivilceleri hiç çıkmamıstı lisedeyken
    cildiyeye mi gitmeliyim? pek istemiyorum aslnda burda doktorların verdiği kremlerden pek memnun olan kalmamıs ..
     
  14. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : uhuvvet
  15. Selenais

    Selenais Kelepceliyim ben sana Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.299
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    ergenlik sivilcelerine dokunmamak gerek derim ben aslinda.. cunku hormonlarla alakali bir sey sonucta.. diane dogum kontrol hapi ise yariyor, ama vicuduna yan etkileride olur bunun, ørnegin kilo aldirma gibi..

    sen gørmezlikten gel onlari mumkun oldugunca=)
    ustunu sakin pudra veya fondotønle kapatma, nefes alamayinca cilt altindaki bakteri zaten bayram eder, hava ile temasa dayanamaz ølur, yani mumkun oldugunca hava alsin cildin =)
     
  16. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : uhuvvet
  17. uhuvvet

    uhuvvet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    sağol zaten ben makyaj yapmayı sevmiyorum :) sürmüyorum birsy bakalım ne olcakk