Bu tasarim iyimi bayalar? Lütfen yardimci olun!

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve BenJademin tarafından 17 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  1. BenJademin

    BenJademin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    255
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selam bayalar,

    bu ekledigim burun tasarimi iyimi. bence kemigi biraz fazla oyulmus, sizce nasil?
    benim önden bakildiginda burnum cok genis. sizce bu kadar oyulursa burun ucu fazla kaba bi sekilde öne cikarmi?
    keske önden tasarim diye birseyde olsaydi!


    kizlar tasarimi cikardim... görmek isteyen arakadas olabilir..
     
    Son düzenleme: 20 Nisan 2010
  2. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  3. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    yok cnm hiçte oyulmuş deil hatta biras daha kavis verilebilir bile..bence tasraım hgayet güzel:)
     
  4. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  5. BenJademin

    BenJademin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    255
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nem benim asil sorunum burnumun önden genis olmasi, sence cok kavis verilirse burnumun ucu öne dogru kaba bi sekilde cikarmi. Dr yakup avsar da burnumu yaptirmayi düsünüyorum. sence öndende iyi olurmu cok korkuyorum..
     
  6. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  7. Pink7

    Pink7 ヅ 웃♥♥♥유 &#1 Üye

    Katılım:
    13 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bu tasarımı yakup avşarmı yaptı birde sen karıştınmı tasarıma şurası şöle olsun beğendim yada beğenmedm diye
     
  8. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  9. BenJademin

    BenJademin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    255
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet yakup bey yapti, yok ben karismadim söyle söyle olsun diye...benim asil merak etigim önden görünüs...patates burnum nasil olur acaba..
     
  10. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  11. __fstk

    __fstk єη вüуüк тü&#11 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2009
    Mesajlar:
    8.825
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    tasarim bence kemerli bile kalmis
    bari yaptircaksan tam düz olsun cnm yaa yaptirdigina degsin
    öndende kavisli olunca kötü durmazki
    niye kötü dursun
     
  12. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  13. Pink7

    Pink7 ヅ 웃♥♥♥유 &#1 Üye

    Katılım:
    13 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bende memnunkalmazsam burnumdan yakup beye revizyon düşünüyorum hatta geçen hafta görüşmeye gitmiştim ama ben karışıcam doktora pek bırakmicam burnu revizyon olursam :)
     
  14. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  15. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm sen sadece profilini yapmıycakki doktorrrr öndende baya düzeltir kavis oldukca önden görüntü kötü olmaski..yalnız bi kaç kişide duydummm kavisli burunlar düz buruna göre önden çok güzel durmazmışş..ama kavisli olupta önden çok güzle duran burun gördüm şahsen..benim burnum düz kavis yok önden gerçekten kusursuz..doktorun iyi yaparsa herşekilde güzle olur:)
     
  16. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  17. oske.06

    oske.06 Afakanlar basıyor :) Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    4.970
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    çok düz inmiş ve ucu sivri durmuş bence biazcık daha kavis verilerek yumuşatılırsa daha güzel durur
     
  18. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenJademin
  19. BenJademin

    BenJademin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    255
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tesekkürler bayanlar cevaplariniz icin.... ben doktora mailde demisdim az kavisli olsun diye....
    cünki benim bi arkadasim burnunu yaptirdi baska bi doktorada...kiza o kadar cok kavis vemislerki, burnunu ucu kavisin bittigi, burun ucuna gelindigi yerde cok kaba bi sekilde ortaya cikiyor..yani üstü incecik alti kocaman... onunda burun ucu cok etli belki bu yüzden korkdum fazla kavisdan...