buda benım ılk konum fıkırlerınız gercekten onemli..

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve lachennnn tarafından 24 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  1. lachennnn

    lachennnn mini mini mini minnacık.. Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    oncelıkle herkese merhaba,bende yenı uye sayılırım uzun zamandır bu sıteyı takıp edıyorum ama ancak uye olabıldım.ben on aylık evlıyım ve esımle 5 yıldır tanısıyoruz cok buyuk bı askla evlendık halada sevgımız cok buyuk..evlendıkten uc dort ay sonra tartısmalarımız oyle bı hal aldıkı nerdeyse hergun en ufak bıseyden tartısıyoduk bu zamana kadarda kaprıslı olan hep bendım hep o benı alttan alırdı bende evlendık kısa surede degıstı dıyodum kendı kendıme takı gecen gun onu yıyıp bıtıren olayı yıne bı tartısma esnasında ıtıraf edene kadar tabı ben sok sok.. ben uykumda konusan bı ınsanım ve uyurken eskı sevgılımın ısmını sayıklamısım oda bu kısıyı ısım olarak ve sımayende bılıyo cunku annemlere her gıttıgımızde onunla karsıklasma ıhtımalınız var.duydugumda elım ayagım tıtredı hıc bısey dıyemedım sadece aklıma gelen bı gun uyandıgımda sınırlı bı sekılde ne ruya gordun sen dedı hatırlamıyorum noldukı dedım sus uzatma dedı ve ıse gıttı sınırlı bı sekılde.soyledıgınden berı kıskanclıklarını ıdare etmeye calısıyorum cunku psıkolojım bozuldu dıyo herseyıme karısırdı oncedende dahada paronayak olduu kendımı onun yerıne koyuyorum benım gururum cok incinirdı sımdı ıkı uc haftadır cok ıyıyız Allaha sukur ama bana karsı guvensızlıgı olustu buda benım gururumu cok kırıyo cunku esımı coook sevıyorum,yerımde olsanız nasıl davranırdınız??senağlama
     
  2. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  3. lachennnn

    lachennnn mini mini mini minnacık.. Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bu arada burda olmasam bıle onerılerınızı sonradan gırıp okurum
     
  4. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  5. kriegerin

    kriegerin benim can oğlum Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.549
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    yani ne denirki
    eşin yapsaydı vay alçak diyecektim ama yapan sen olunca:)
    zamanla oluşacak güveni yapabileceğin bişey yok
     
  6. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  7. hadibakem

    hadibakem oğlum bırakma anneni Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    5.625
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    onu sevdiğini anlat canım
    rüyayı bile hatırlamadığını anlat.
    rüyada konuşmakta kötü sonuçları olabiliyor desene
    .
     
  8. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  9. yaralim

    yaralim Kizim...Askim... Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Simdi, esinizin yerine koydum, eger oda eski sevgilisini sayiklasaydi ruyasinda uyandirir bogardim sanirdim...:--- yani belki o kadar degil ama baya bi burnundan gelirdim sanirim
    paranoyak olmasi normal, takintili suan ve çok kiskandi buda normal
    zamanla duzelir, siz bu zaman içerisinde daima yaninda olun, onunla birlikte vakit geçirin, ve konusun...size guvenmesinin onemli oldugunu, sayiklamis olabilirsiniz ama hiç bir dusunce olmadigini soyleyin..aklima gelen bu suan
     
  10. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  11. EstetikEditor

    EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Pro Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    148
    yahu ama rüya bu.. sonuçta eski sevgilinizi unutamasanız eşinizle evlenmezdiniz herhalde.. bence tatlı dille çözebilirsiniz bu sorunu..
     
  12. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  13. SalvaMea

    SalvaMea Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    762
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    sizin suçunuz yok uykuda saçmasapan bir sürü şey sayıklayabiliyor insan..
    eski sevgilinizi sayıklamanız onu unutamadınız yada özlediniz anlamına gelmiyor..
    tabi eşiniz kırılmıştır..ama güvensizlik yapmaya gerek yok..
    olur böyle şeyler unutulur zamanla takmayın kafanıza..
     
  14. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  15. nisan

    nisan Guest

    canım 5 yıllık beraberlikten sonra huyunuzu suyunuzu tanımışsınızdır bence birlikteliğiniz başladığı günden öncesi birbirinizi ilgilendirmez hatayı birlikteliğiniz başladıktan sonra yaparsanız sorun sen kendini suçlu hissetme bak evlisiniz artık evlenene kadar göğüs göğüse neler atlatmışsınızdır bunları düşün evlendikten sonra SAKIN NEFESİNİZLE BİRBİRİNİZİ SAVURMAYIN dişi kuş yuvayı yapar ama kendinide suçlayıp ezdirme ben derimki yuvana sahip çık dünü bırakın ileriye bakın inşallah mutlu mesut yaşayın
     
  16. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  17. Pandomim

    Pandomim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    11.793
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Bende uykumda konuşurum genelde... Kendi kendime düşünüyorum bazen evlendiğim zaman rüyamda gördüklerimi sayıklarım, öyle saçma sapan konuşurum diye.... Bi baktım siz konu açmışsınız. Zamana ihtiyaç var. Sizde tavırlarınızla ona bunun sadece bir rüya olduğunu anlatabilirsiniz. Karşı tarafın yerine koyunca insan kendini kötü bir durum. Benimde eşim sayıklasa filan hem sinirlenirim, hem kıskanırım, kötü olurum yani ama bir süre sonra bunun bir rüya olduğunu kabullenirim. Aranız iki üç haftadır düzelmiş. Allah bozmasın inşallah.
     
  18. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lachennnn
  19. Deryacik

    Deryacik ...KUAFÖR OLDUM BEN... Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7.811
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    canım acaba bu rüyada konuşma durumu tedaviyle çözülebilir mi
    Ne bileyim aklıma bu geliyor bir erkeğin bu şekilde aklında hep kuşkuyla yaşaması çok kötü
    Aynı şekilde bir bayanında.....

    Eşini bir şekilde inandırmalısın canım (zaten inancı olmasa evlenmezdi) eskiye dair bişey olmadığına
    Erkekler aklına takıyor işte birde kıskançsa
    Sadece onu sevdiğine