Buda bizim başarı öykümüz :)

Konusu 'Erkek Faktörü / Erkek İnfertilitesi' forumundadır ve NevYas tarafından 25 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  1. NevYas

    NevYas Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6.008
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Merhaba arkadaşlar benim eşimde de sayı ve hareket problemi vardı doktor 6 aylık bir tedavi verdi proxeed - Klomen ve E vitamini olarak ama eşim 2 hafta kullandıktan sonra zatürre olup hastanede yatınca bıraktık..

    Ben daha önceden Preesed adlı ürünü burda gebelik topiğinde görmüş ve sipariş vermiştim bir de onu denemeyi kafama koymuştum çünkü 6 aylık tedavi bize pahalıya patlayacaktı..Eşim hastaneden çıktı ben evde ovulasyon testleriyle yumurtlama dönemimi yakaladım ve 5 gün üst üstte ilişkide 3 kez preseed kullandım ve 13 gün sonra hamile olduğumu öğrendim..9 ay korunmamıştık ve 10. ayda meleğimiz geldi darısı başınıza inşallah..

    Arkadaşlar diyeceğim şu ki sayı ve hareket probleminiz varsa yani sııfır değilse sonuçlar mutlaka PRESEED kullanmanızı tavsiye ediyorum doktorlarların tüp bebek şansını bile az gördüğü arkadaşlar hamile haberini verdi..

    Gebelik bölümünde topiği var ve orda başarı hikayelerini okuyabilirsiniz..Buda bir vesile herşey Allah dan ama o kadar çok şey deniyoruz ki ben inanıyorum burdaki bir çok kişiyede vesile olacaktır inşallah..

    Eşimin tahlil sonuçları : 1 ml de 8.600.000 - Hız %65
    2 ay sonraki tahlilde : 1 ml de 19.900.000 - Hız % 35 di (Fikir olsun diye yazıyorum)
     
  2. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  3. leyl

    leyl Kulluğum Sultanlığımdır Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    tebrik ederim canım.ben o ürünün vajina kuruluğu çekenler için kayganlaştırıcı sperm dostu bir jel olduğunu biliyorum,kuruluk sorunu olmayanlara hamile kalmada nasıl bir artı etki sağlıyor ki! bir de sizin sonuçlarınız çok vahim değil,yani normal yolla olabilecek kadar sperm varmış zaten...
     
  4. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  5. NevYas

    NevYas Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6.008
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Teşekkür ederim arkadaşım evet sonuçlarımız çok kötü değildi ama iyi de değildi 9 ay olmadı bebeğim.Preseed kullandığım ay gebe kaldım.

    Preseed spermlerin daha hızlı bir şekilde yumurtaya ulaşmasını sağlıyor..Detaylı bilgiyi sitesinde bulabilirsiniz zaten..
     
  6. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  7. leylmelek

    leylmelek allahım herkeze yaşatsın Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    600
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım tebrik ederim:nazar:hayırlısıyla kucağınada alırsın inşallah.hayatım morfolojiyle ilgili bir sorununuz varmıydı acaba onu merak ettim.birde ürünü nereden aldın.ben o topiğe baktım tüm sayfaları okuyamadım ama başlangıçatki sayfalarda tr deki ürün için şüpheli sözler yazmışlar.yurtdışındanmı getirttin sende:uhm:
     
  8. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  9. yeteeeeer

    yeteeeeer KİMSE BİLEMEZ BİR YARA BİR ÖMRÜ NASIL KANATIR.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    40.405
    Beğenildi:
    5.068
    Ödül Puanları:
    238
    ARKDAŞLAR TÜP BEBK FıYATLARI VE YENı GENELGEYLE ıLĞıLı DESTEK HEPıMıZ BU TEDAVLıLERLE BOĞUŞUYORUZ DESTEĞıNıZı BEKLıYORUZ arkadaşlar bu yeni genelgeyele ilğili
    bana mail geldi çider deneğiNDEN AYNEN KOPYALIYORUM





    Lütfen her arkadaşımız ayrı olarak yazıp tek tek maille yollasın .Kişisel itiraz ve başvurular daha çok dikkate alınmaktadır. Bizde müracaatımızı yaptık.
    bimer@basbakanlik.gov.tr
    BıMER DOĞRUDAN BAŞBAKANLIK
    cevdet.erdol@tbmm.gov.tr
    cumhurbaskanligi@tccb.gov.tr
    ADALET VE KALKINMA PARTiSi GENEL MERKEZı
    fsahin@fatmasahin.net
    fsahin@akparti.org.tr
    Gazeteler:
    turkan.yılmazer@aksam.com.tr
    mersan@hurriyet.com.tr
    aarman@hurriyet.com.tr
    aaydogan@milliyet.com.tr
    agorgun@milliyet.com.tr
    yasemin.altan@posta.com.tr
    mmutlu@gazetevatan.com
     
  10. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  11. NevYas

    NevYas Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6.008
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    İlk zamanlar Türkiyeye bi disbirütör aracılığıyla geliyormuş ve tarihte problem olabiliyormuş ama şuan tüm eczanelerden isteyip getirtebiliyorsun ve yeni ürün oluyor..Burda fiyatı 130 TL ben o yüzden yurt dışından aldım 45 TL ye geldi..Morfolojimiz çok kötü değildi ama tam değerleri hatırlayamıyorum ben gebe kaldıkktan sonra eşim sonuçlarını yırtıp attı..Darısı başınıza inşallah..
     
  12. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  13. leylmelek

    leylmelek allahım herkeze yaşatsın Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    600
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    amin canım çok saol.ya nekadar çok fiyat farkı varmış.daha araştırmadım ben ama sen yurdışından nasıl temin ettin hayatım.biraz fazla soru sordum ama kusura bakmabilmiyorumkismile
     
  14. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  15. gulem

    gulem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.148
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148


    öncelikle tebrik ederim.bende bu ürünü inceledim.zararlı olduğunu düşünmüyorum ama yayrarındanda emin değilim.eşinin morfoloji sorunu yoksa eğer değerler çok düşük değil.ve 10.ayda gebe kalmak geç değil.yani normal bi zaman.açıkçası ben pek mucize gibi görmedim başarınızı..preeseed olmasada hamile kalırdın bence..mutluluklar..
     
  16. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  17. maviumutolsun

    maviumutolsun Rabbim Sana Emanetiz ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.762
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tebrikler darısı bizlwerin başına sağlıkla kucakla inşallah
     
  18. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : NevYas
  19. NevYas

    NevYas Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6.008
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Canım burdaki gg gibi yurt dışındaki alışveriş sitesinden kredi kartıyla sipariş veriyorsun 1 hafta - 10 günde elinde oluyor..