Bugün 10.gün ve sonuç negatif.

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve yagmurbebek tarafından 4 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  1. yagmurbebek

    yagmurbebek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba arkadaşlar. Bugün transferimin 10.günü. Merakıma yenilip sağlık ocağında kanda baktırdım. Gidecek gücüm olmadığı için tlf. açtım ve bana sonucun negatif olduğunu söylediler. Merkezi aradım. Hemşire dr.la görüştü ve ilaçlarıma devam etmem gerektiğini ve 12.günde tekrar baktırmamı söylediler. Yaa 10.günde çıkmayan 12.günde çıkar mıki. Aranızda başına böyle bişey gelen varmı. Fena halde yıkıldım
     
  2. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  3. QZLEMCEE

    QZLEMCEE Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    üzülme canım ya sonuç kaç çıkmış belki yükselir hem dr. unda demiş bak demeki umut var bence bol bol dua edelim canım :eek:lmaz:
     
  4. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  5. SEN_KOLIK

    SEN_KOLIK herkez YALANCI!! Pro Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.138
    Beğenildi:
    1.033
    Ödül Puanları:
    163
    degrın kactı bılıyormusun
     
  6. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  7. yagmurbebek

    yagmurbebek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    1.70.miş. çok kötü yani. Sizce bunun düzelme ihtimali varmı. Yalandan yere o iğneleri vurulucam yine
     
    Son düzenleme: 4 Ağustos 2009
  8. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  9. halimebirol

    halimebirol Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    99
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Canım ÜzÜlme desem de ben de negatıf alınca kahroldum
    on uncu gÜnde benım test sonucum 0.1 dı dÜŞÜne bılıyormusun
    ama olsun ınŞ bızım de olacak hıÇ Ümıdını kaybet me
    dr ılaÇları kullan dedı ıse kullan ben kullandım ama sonuÇ alamadım
    saĞlık olsun canım arkadaŞım hıÇ ÜzÜlme
     
  10. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  11. Herada

    Herada Balparmağın Annesi Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.860
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Bence doktorunu dinle arkadaşım. Allah hayırlısını versin. ınşallah güzel haberler alırsın.
     
  12. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  13. idil07

    idil07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.822
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    hayatım bence de ilaçlarına devam et belki olumlu bi gelişme olması çok zor ama sonra insan vicdan yapıyo.. keşke vurulsaydım acaba tam tutunacak mıydı gibi. hiç bunları düşünüp acabalara boğulmamak için bence de ilaçlarını 2 gün daha kullan en azından.. herşey gönlünce olsun..
     
  14. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  15. zeyra

    zeyra rabbimin mucizesi gizemim Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.212
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    kesinlikle canım devam et bende senin gibi 10. gün test yaptım ama bugün hamiş haberimi aldım çok mutluyum o kadar ağladımki testten sonra ümidini yitirmr 12. bekle
     
  16. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  17. yagmurbebek

    yagmurbebek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için ama ben çoktan ümidimi kaybettim. yine de 2 gün o iğneyi vurulucam hiçbirşey olmayacağını bile bile. zeyra senin adına çok sevindim. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Bu arada kanama, lekelenme falan hiç olmadı bende şimdiye kadar. Hemşireye sordum ilaç kullanırken zaten adet olmazsınız dedi. Ama ben burda test günü gelmeden adet olanı çok gördüm. O yüzden pek inandırıcı gelmedi. Negatif sonuç alınca ne zaman adet olunur acaba?
     
  18. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yagmurbebek
  19. PINARY

    PINARY Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2008
    Mesajlar:
    361
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ilacı kestikten 3-4 gün içerisinde oluyor )):