Bugun benim doğum günüm.......:((

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve eeesss tarafından 6 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  1. eeesss

    eeesss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.529
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    Bu gün benimdoğum günüm kızlar ama sadece eşimle kardeşim hatırladı :KK43:.sosyal değilim pek ama netten görüştüğüm çok arkadaşım var reelde görüşemediğim.onlar hatırlar diye düşünmüştüm hiçbirinden msj bile yok ..şimdi sizce ben onlara nasıl bi msj atayım hatırlamadıkları için....:eek:lmaz:
     
  2. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  3. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    [​IMG]
    onceden bilseydim hatırlardım ben :)
    hatırlaması gereken insanlar hatırlamıs zaten uzulme boşver
    benimde 14 unde ama ailem ve sevgilim hatırlasın yeter boyle dusun
     
  4. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  5. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    doğum günün kutlu olsun canım
    yeni yaşın uğur getirsin inşallah a.s.
     
  6. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  7. YAMAN

    YAMAN * ben bir anneyim * Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    Hep gÜl ınŞallah naparsın hayat cnm
    ya onlar unutsaydı dıĞerlerı hatırlarken ...
     
  8. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  9. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    dogum günün kutlu olsun canmm :))
    bence bırak yaa dert etme..eger çok istyosan da naber cnm bugün dogum gnüm biliyomusun nasl gezdm anlatamam fln de :))) ima da bulun...ben olsam bişe yapmazdım ama
     
  10. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  11. alisim365

    alisim365 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.946
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    doğum günün kutlu olsun
     

    Ekli Dosyalar:

  12. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  13. eeesss

    eeesss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.529
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    hepinize teşekkürler kızlar ya kadınlar kulübüde kutladı zaten sağolsun :KK70: ne bilim gıcıklığına laf sokmak istedim :) unutanlara
     
  14. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  15. Cardialgia

    Cardialgia Hayallerim gerçek olsun... Pro Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6.852
    Beğenildi:
    653
    Ödül Puanları:
    188
    doğum günün kutlu olsun,sevdiklerinle nice senelere :Saruboceq: a.s.
     
  16. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  17. melenela

    melenela Leylek Yola Çıktı:) Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.437
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    nice sağlıklı güzel yaşlara

    doğum günün kutlu olsun

    [​IMG]
     
  18. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  19. atxixka81

    atxixka81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.670
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    sevdiklerinle beraber nice sağlıklı mutlu seneler dilerim