Bugün çok moralim bozuk:(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve angela45 tarafından 13 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  1. angela45

    angela45 eriyorum.. Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eveli gün yani pazartesi günü doktor randevum vardı.8 aydır gittiğim doktorum.çatı muayenesi için gel demişti gittim pazartesi.36 haftalık hamileyim buarada.hemen çatı muayenesi yaptı.çatın dar dedi.oysaki ben normal doğumu düşünüyordum.sezeryan yapçaz dedi.gel bide ultrasondan bebeğe bakalım dedi.ultrasona geçtik.baktı bebeğime 36 haftalık iyi güzel ama dedi az kg almış son 2-3 haftada dedi.2650 kg civarı dedi.ayrıca karın çevreside 2 hafta geride çıktı yani 36 olacağı yerde 34 haftalık çıktı.beni ayrıntılı ultrasona yolladı.kan akışına bakılsın dedi.ben hemen alt kata inip ayrıntılı ultrasonda tekrar bakıldım.sonuçları aldım sonra doktoruma çıktım.baktı kan akışı normal dedi.ben napçaz şimdi ozaman dedim.bir 10 gün sonra tekrar gel düzelmiş olur heralde dedi.önemli bir sorun yok dedi.ama tabi ben üzülerek çıktım hastaneden.çünkü hiç buzamana kadar bebeğim geride kalmamıştı hafta olarak.ve normal doğumda hayal oldu.eve geldim akşam olayları eşimle konuştuk.oda emin olmak için tekrar çatı muayenesi yaptıralım başka doktora bide bebeğe tekrar baksın.özel bi muayeneye gidelim dedi dün.bugün gidecektik.eşimle.ama işi çıktı gidemedik bi doktordan randevu almıştım.bugün işi çıktı eşimin randevu yarına kaldı.moralim sıfır bugün.ayrıca bu olaylar olurken annemde bizle gelmek istedi doktor randevusuna benim kendi annem.neyse annemle çıktık yola.eşimi aradım yolda doktorun muayenesinde buluşçaktık çünkü.oda ben gelemiyom işim çıktı geç kalcam dedi.doktoru ara geç saate alsın randevuyu dedi.bende aradım yolda doktoru bugün başka saate alamam artık dedi.yarına kaldı.dedi.tamam dedim yarın geliriz kapattım.sinirlerimde çok bozulunca ağlamaya başladım.annemde yanımdaydı.yol ortasında ağlama diye kızdı.bende anne sinirim bozuldu karışma dedim.yolda yürümeye devam ediyoduk.niye ağlıyon salak gb dedi.bende sustum ağlamadım.ama buseferde anneme destek olmadığı için kızdım içimden.kimse karışmasın ağlarımda susarımda dedim.oda benim lafımın önemi yoksa niye durcam yanında dedi.ben gidiyom eve dedi.iyi dedim bende çekti gitti.yol ortasında kalakaldım.bu hamile halimle kimse bu kız üzülmesin üstüne gitmeyelim demiyo.herkes vuruyo bi tokat.ölmeyi bile düşündüm.eve doğru yanlız yürürken.ve bunları anlatacak kimsede yok.buraya yazıp içimi dökmek istedim.ama neolursa olsun bebeğim için yaşıcam onu çok seviyorum.herşeyden çok.Allahım sen onu bana kavuştur.tek duam bu AMİN.sorunlarımı yazdım birileri yorum yazarsa çok sevinirim.herkes beni yanlız bırakmasın:Saruboceq:
     
  2. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  3. Dexterella

    Dexterella Minik Böceğim... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Selammm.Benim de kızımın gelişimi 36+6 haftalıkken durdu.2 hafta daha bekledik. Yani normalde 38+6 haftalıkken kontrolde 36+6 haftalık çıkıyodu.Gelişimi durmuştu kızımın.Normal doğum istiyodum ben de.Doktor hemen yarın alıyoruz dedi.Çünkü suyunda da parçacıklar vardı. Ertesi gün sezeryan oldum. Şimdi kızım 2 aylık oldu. :)))
     
  4. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  5. angela45

    angela45 eriyorum.. Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yani herhangi bir sorunu yokmu?önemli bir olay değilmi yani?
     
  6. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  7. HaticeElif

    HaticeElif Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böyle önemli bir durumda Esinin yaninda olmasi gerekti. Üstelik esinin tutumuda hic hosuma gitmedi isi dahami önemliymis bebisinden anlamadim.. Annende neden öyle bir tepki vermis anlamadim... Hamilesin ve durumundan anlamasi lazim.. Üstelik sen neden ölmeyi düsündün anlamadim. Karnindaki bebisin ne olacakti annesiz kalinca dahami iyi olacak.. .Bence takma kafani hic sen bebegini düsün ve sen kendin ugras bebegin icin kontrollerini falan ihmal etme. Insallah saglikla kucagina alirsin bebisini...
     
  8. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  9. Dexterella

    Dexterella Minik Böceğim... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Sezeryan için gün verdi mi ? Zaten son haftalardasın,2 -3 haftaya sezeryana alır sanırım doktorun.Benim doktorum son gittiğimde istersen bekleriz sancının gelmesini ama suyunda problem var o yüzden yarın alalım dedi.Bebeğin küçük ,normal doğum yaparsan strese girer kakasını yapar dedi. Kızım 2900 doğdu. Şimdi 4800 gr oldu. :)

    Seninde bebeğin benimki gidi doğar herhalde, benimkinin de kilo alımı durmuştu, en son ultrasonda 3180 gr çıktı ama doğurduğumda 2900 dü.
     
  10. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  11. angela45

    angela45 eriyorum.. Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah benim bebişimde sağlıkla doğar.amin.evet eşim bazen böle düşüncesiz oluyor.annemin de ters zamanına geldi herralde.bugün herşey üstüste geldiişte
     
  12. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  13. gokyuzuu

    gokyuzuu DeLiLeRDe SeVeR.... Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    sıkma canını iyi şeyler düşün iyi olsun üzülme herşey düzelir bebeğin sana ömür boyu destek olur :KK46:
     
  14. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  15. Sui

    Sui Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    569
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    86
    Valla öncelikle Allah bebeğini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin.

    İnşallah bir kaç güne anne olacaksın, anne olmanın en önemli getirisi hayatta herşeye karşı dik duracak gücü kendinde bulmak. Dolayısıyla bu tip şeyler seni üzmesin, moralini bozmasın.

    İkincisi, öylesine çok böyle hikaye duydum ki, ben artık bu memlekette ikinci hatta üçüncü doktorun fikrini almadan hiç bir şeye inanmayı doğru bulmuyorum. Bu çatın dar meselesi de son zamanların favori cümlesi gördüğüm kadarıyla. Eh Türküz, ufak tefeğiz, zaten muhtemelen çoğumuzun çatısı bacası dardır da, bu dar çatılı insanlar nasıl 20 sene öncesine kadar normal doğuruyorlardı onu anlayamıyorum. Eşin çok doğru bir öneride bulunmuş, mutlaka bir ikinci doktorun fikrini alın, hatta normal doğum yapmayı gerçekten bu kadar istiyorsan bu ikinci doktorun son 2 ay içinde falan normal doğuma girip girmediğini öğrenin bence. İnşallah yarın hayırlı haberler alırsınız.

    Dediğim gibi canını sıkma, moralini bozma, her şey hayırlısına varır umarım.
     
  16. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  17. angela45

    angela45 eriyorum.. Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    saool cnm.amin teşekkürler.ama annemede canım sıkıldı.küsmüştür şimdi bana.ayrıca çocuk olunca bakmakta yardımcı olacaktı.şimdiden soğukluk girdi.neden bölyle oluyo.çok şükür sağlıklıyız şükrediyorum hayatta olduğumuza nefes aldığımıza ama.böle küçük şeylerden insan üzülüyo işte:gitme:
     
  18. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : angela45
  19. Sui

    Sui Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    569
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    86
    Anneyle çocuğu arasına soğukluk girmez merak etme :) O sen ıkılıyorsun diye üzülmüştür, onu dışa vururken yanlış anlaşılma olmuştur. Sen sağlıcakla doğuma gt, koşa koşa durur yanında, annelik böyle bir şey, bırak bu kadar ufak bir şeyi, gelip dünyayı başına yıksa çocuğuna karşı yine de affedici oluyor insan.