bulaşık mak. markasında yardım.....

Konusu 'Mutfak Araç ve Gereçleri' forumundadır ve system tarafından 15 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  1. system

    system Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sizce hangı marka almalıyım eşim pek arcelık sevmez bu yüzden sımens alalım dıyo karar vermedım sizce hangı marka daha iyi markalar içinde genel olarak
     
  2. 16 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  3. benim_olan

    benim_olan Canım esadımmm Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.325
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    canım komşularımın ikiside şuan indirimde olan hala bitmediyse profilodan aldılar.550 ytlye memnunlar 3 programlısı.benim aeg 5 programlı bende çok şükür çok memnunum 2 senedir kullanıyorum.arçeliği bende önermiyorum şu açıdan yeni çıkan arçeliklerin parçaları dandik olduğu için arızalanma yapma olanağı eskiye göre daha fazlaymış.arçelik arkadaşımız var ondan öğrendik.sağ olsun.ama siemenste fena değil.3 programlılarını tavsiye ederim 2 programlı alırsan sadece tek program almış oluyosun çünkü.alırken dikkat et kısa programı olsun.acil misafir gelirse bulaşıkların yarım saatte biter.
     
  4. 16 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  5. system

    system Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler profıloyu hiç düşünmemiştim bı arastırayım sagol
     
  6. 16 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  7. hard_disc

    hard_disc Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.545
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
  8. 16 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  9. dimple2

    dimple2 3aslanannesiyimben Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.641
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    tamamen şans işi benim arçelik berbat ötesi hiç temiz yıkamıyo

    teyzemlerinde arçelik ilk çıkanlarından kirini bile almıyolar tıkış tıkış koyuyolar tertemiz çıkıyo

    bi başkateyzem bosh aldı o da memnun değil

    kime ne piyango vuracağı belli olmaz
     
  10. 16 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  11. beyel

    beyel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence bosh ...kullananlar çok memnunkaydirigubbakcemile2
     
  12. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  13. Nelya

    Nelya NiLoVski Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.773
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    bende bosch.coooook memnunum.kisa programlida yikiyorum,tertemiz oluyor.kisa program da 23-28 dk arasinda degisiyor
     
  14. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  15. system

    system Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sagol bı bakayım kısa sürede temız olmasıda güzel yanı
     
  16. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  17. Bige_

    Bige_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    450
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ben siemens aqua sensor kullanıyorum bıraz< pahalı ama kusursuz temızlıyor
     
  18. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : system
  19. esra222

    esra222 Ben O' na Resmen AşıĞım.. Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    844
    Beğenildi:
    39
    Ödül Puanları:
    113
    ya kızlar Arçelik tam bir facia oldu artık...bizim herşeyimiz profilodur bi arçelik alalım dedik.çamaşır makinasını aldık 800 tl ye çalıştırdık durmuyor durma programı yüklememişler geldiler geri götürdüler yenisin getirdiler.şimdi makina zıplıyor valla en üst kattan duyuluyor sesi hemde çk yeni dha 1 yıl olmadı..bir tanıdığımızın arçelik buzdolabı yüznden evi yandı...komşumuzun da arçelik tv si patladı ateş aldı.ARÇELİK mi aman aman adını duyunca 9 kere düşünün...