Buluma noktamz :))

Konusu 'Geyik Sohbeti' forumundadır ve Rockwell tarafından 7 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    7 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  1. Rockwell

    Rockwell I Rock :)) Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.720
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Hadi hayirli ugurlu olsun vatana millete :))))))))))))))))))))gamyoncuiremsu
     
  2. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  3. Rockwell

    Rockwell I Rock :)) Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.720
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    selam kizlar. ben buralardayim. gelirseniz yazin.
     
  4. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  5. kardelenx

    kardelenx canım oğlum BERTUĞ'um Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.299
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    rock naber canım nasılsın görüşmeyeli
     
  6. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  7. Rockwell

    Rockwell I Rock :)) Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.720
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kardelencim. sen gelene kadar ben ciktim demekki dun hay allah bilseydim beklerdim. bugun evdeyim gelen gidende olmaz. aksama girerim. sende gir de konusalim yahu. gec kalma.
     
  8. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  9. kardelenx

    kardelenx canım oğlum BERTUĞ'um Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.299
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    tamam canım saat 12 gibi girerim konuşuruz özledim seni bu arada yolculuk ne zamana?heyecanlısındır şimdiden :)
     
  10. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  11. Rockwell

    Rockwell I Rock :)) Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.720
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    yolculuk ayin 19'unda canim 10 gun kaldi :))) heyecan ne demek icim icime sigmiyor hihoyyyt yalniz cok sigara icmeye basladim ve kendime sinir oluyorum ama engel olamiyorum. esim gittiginden beri 4 kilo vermisim cunku kesinlikle yemek istemiyorum sadece sigara ve icecek takiliyorum. dun sanirim 1 paket bitirdim sigara. :mymeka: sen neler yaptin? var mi bi gelisme bi haber bebisle ilgili? sositososito
     
  12. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  13. kardelenx

    kardelenx canım oğlum BERTUĞ'um Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.299
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    rock ne yaptın anacım sen sigarayı baya çoğaltmışsın sıkıntıdan içiyosun herhalde yapma anam çok zarar:mymeka::nazar::roflol:diyene bak.bu arada bebişin cinsiyetini bu salı günü gidicem bakalım o zaman tam 15 haftalık oluyorum inşallah gösterir bakalım hayırlıısı valla çok merak ediyorum şimdiden haa bu arada nazobülonun kızı olacakmış okumuştum da hatta tebrik ettim.gülsünün de erkek miş galiba inşallah hayırlı olur
     
  14. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  15. Rockwell

    Rockwell I Rock :)) Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.720
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    vay anasini cok az kalmis yaa kaydirigubbakcemile2 insallah gosterir evet canim. kiz erkek farketmez zaten sizin icin sagliklisi olsun yeter hep oyle diyoruz. ama kiz olacak galiba kaydirigubbakcemile5 nazoyu duymamistim kiz olacakmis demek. hayilrisi olsun. gulsunun erkekmis evet. yavas yavas dogum yaklasiyor herkeslerin vallah sositososito cok ictim sigara evet ya. bi de elimden bi turlu gitmiyo kokusu deli olcam. bugun yoh sigara falan dinlencem. :nazar:
     
  16. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  17. kardelenx

    kardelenx canım oğlum BERTUĞ'um Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.299
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım ya zaman çok çabuk geçiyo daha düne kadar 3 haftalıktım 4 haftalık oldum derken 6 haftalık vee 15 haftaya geldik çok şükür mide bulantılarım eskisi gibi kalmadı artık iştahım iyi ama ben yedikçe kilo veriyom be 2 kilo vermişim hiç kilo almadım karnım da top gibi oldu ben erkek hissediyom ama sen de kız hissediyomuşun demek ki ne ki acep kafamçokkarıştıamaaan hayırlısı olsun da önemli değil bugün içme anam içersen de az iç ben tek tük içiyom işte hala:mymeka:ama yarından itibaren hiç içmeyecem bırakıyorum artık ağzıma sürmeyecem çünkü 4 aylık olduk artık bebek gelişim aşamasında cılız bi çocuk doğrurmak istemiyorum Allah korusun.:CüvCüv:
     
  18. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Rockwell
  19. Rockwell

    Rockwell I Rock :)) Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.720
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    evet canim ya hakket zaman cok cabuk geciyor ozellikle sayili gun cok cabul geciyor sanirim. hayirli haberlerle gel insallah doktordan canim. :Saruboceq: temeeeeem sende icme sigara artik. hakket cocukcagiz soyle guzel bi kiloda dogsun. :CüvCüv: sutunu yogurdunu ihmal etme gari hep oyle seylerle oyalanmaya bak. neyse sekerim ben simdi cikiyorum sen aaasama gel. sohbete gideruk.optum seni kaydirigubbakcemile5