Bunaldım, bana bir akıl verin lütfen

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve gulay__umit tarafından 15 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : gulay__umit
  1. gulay__umit

    gulay__umit Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    33
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar .
    benim bir buçuk yıldan beri güzel giden bir ilişkim var. nişan yapacağız ama erkek arkadaşımın maddi imkanları yüzünden bir türlü yapamıyoruz. ailesi nişanı yapalım çıksın aradan düğünü sonra yaparız diyo. ama bizimki olmaz ben kendim yapıcam sonra laf yaparlar diyo. annesi soruyo yapalım diye o istemiyorum diyo ben yapıcam diyo.
    sinir olmaya başkadım artık ama annem biraz daha böle giderse vermicem diyo.
    bende artık ona inanmamaya başladım neden derseniz her ne olursa olsun bunca zaman lafını çekmişsin benim için ufak bir laf işisten nolur ki demeyiz diyolar
    ne yapıcam sabrım tükeniyo yardım edin lütfen bir akıl verin yoksa olan azıcık aklımda gidicek yakında :KK43:
     
  2. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : gulay__umit
  3. Seloxsx

    Seloxsx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.002
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Nişanı kız tarafı yapar
     
  4. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : gulay__umit
  5. Arzu:)

    Arzu:) AYŞENUR,UM CANIM BENİM:)) Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    967
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende okur okumaz aynı şey geçti içimden nişan kıza aittir.neden arkadaşın yapıcam diye tutturuyo annen madem öle yapılcak diyosa yapın erkeğe ait değilki bide annen kızıyo anlamadım yani:uhm:
     
  6. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : gulay__umit
  7. glsh85

    glsh85 Guest

    nişanı kıztarafı yapar canmm ...

    oldu kı erkek tarafı yapıcakk :KK66: aılesı zaten yapalım dıyo sız zorla yaptırmıyorsunuz ki
     
  8. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : gulay__umit
  9. sherin

    sherin olur olur bal gibi olur Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.486
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    canım bunda dert etcek ne var nişanı tabi siz yapıcaksınız eğer çok şatafatlı bir şey olsun istemezse altında ezilirim gibisine sizin evde küçük aile arasında bir yüzük takın olsun bitsin oda düğüne para biriktirsin çok da israr ediyosa yapıversin
     
  10. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : gulay__umit
  11. selenimo

    selenimo çok şükürrr. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    11.074
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    aynen öyle,katılıyorumm.bizde zamanında öyle yapmıştık,hiçde şikayetçi değilim.
     
  12. 16 Nisan 2009
    Konu Sahibi : gulay__umit
  13. Mermaid

    Mermaid Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.611
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım aynı seyı yasıoruz kısmen...ben beklıyorum valla sabrımın gucumun yettgı yere kdrda beklıcem bakalım nereye kdrrr