bunları yemek mide ister...

Konusu 'Komik ve İlginç Fotoğraflar !' forumundadır ve isolde tarafından 16 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  1. isolde

    isolde sadece kızım.... Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    11.892
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    'Afiyet' olsun! : Bizim damak tadımıza pek uymayan bu yemekleri, Çinliler çok seviyor.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    (alıntıdır)
     
  2. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  3. bendenizz

    bendenizz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.078
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    :1shok::1shok::1shok:
    tatlıcık buldum topiğini hayırlı olsun diyemicem sabah sabah midem kalkt vallahi kafamçokkarıştı
    adamlarda ki mide değil başka bişe mide olmasının mümkünatı yok:eek:lmaz:
    ıyyyyyyyyyy:tomato:
     
  4. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  5. italim

    italim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    10.167
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
  6. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  7. isolde

    isolde sadece kızım.... Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    11.892
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    ayyy canım valla çok feci bunların nesini yiolar anlamıorumki.....
     
  8. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  9. violette

    violette zor bir yola çıkıyorum Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.330
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ya dünyada bu kadar güzel şey varken börtü böcükten ne anlarlar; bu nasıl bir damak tadı anlamadım gitti :fenalık geçiren üye smili: :bbo:
     
  10. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  11. Sensi

    Sensi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.642
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106

    He gii su cig balik olayini bende biliyorum cok gordum, igrencccc
     
  12. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  13. acxix_hatxixralar

    acxix_hatxixralar 19.09.2014 Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    667
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ay midem ağzıma geldi kafamçokkarıştı zaten kötüydüm nerden baktıysaaamm
     
  14. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  15. Pink_U

    Pink_U Eğrilere eş misin dünya Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Ay çok nefisler iştahım kabardışakkıdı[/B]
     
  16. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  17. Azeri kizi

    Azeri kizi Türkiye'mmm Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5.722
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    Allah bu Cinlilierin cezasini versin.Böyle igrenc seyleri göre göre nefret
    geldi Cinlilerden..Ne pis insanlar yaaa.Allah beni oralara düsürmesin insallah.
     
  18. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : isolde
  19. *KurabiYe*

    *KurabiYe* Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.619
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Yeni yemek yemiştim
    Midem alt üst oldu:uhm: