Burnum nasıl?

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve sewengirl tarafından 12 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  1. sewengirl

    sewengirl Kuru Boya Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    772
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar burnum nasıl? aslında hiç estetiğe sıcak bakmıyordum bide eli yüzü şişmiş resimleri görünce hele hiççç
    ama burun ucu estetiğini görünce bir anda büyük olan burnumu düzeltirmek geldi içimden estetiğe göre daha basit ve hafif atlatıldığı söylendi sizce burun ucu estetiği bana göre mi? çünkü kemer yok biraz büyük burnum :KK43:
    bazı arkadaşlar estetiğe gerek yok dediler ama :) farklı açılardan 2 tane tekrar foto ekledim göremeyenler için
     
    Son düzenleme: 16 Kasım 2009
  2. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  3. twetty84

    twetty84 Sevmekten kim usanır... Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.346
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    148
    cnm senin burnunda ne var allah aşkına yaa:bbo:
     
  4. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  5. sewengirl

    sewengirl Kuru Boya Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    772
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    gerçektenmi büyük aslında biraz ama şekli sorun olmadığından problemli gibi gözükmüyor genelde öle derler ama ben nednse hep büyük görürüm :KK43:
     
  6. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  7. aysu3866

    aysu3866 SISKA =) Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    valla canım benim burnumda senin burnun gibi kemer falan yok sadece ucu biraz düşük ama ben kafaya koydum hayırlısıyla olcam estetik...ama senin dediğin yöntem nasıl bilmiyorum..
     
  8. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  9. sewengirl

    sewengirl Kuru Boya Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    772
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aysu bende burda okudum kemer falan yoksa kemikle değik kıkırdağı düzeltiyolar ve diğer estetiğe göre hafif atlatılıyormuş burun ucu estetiği diye geçiyor
     
  10. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  11. ze-ta

    ze-ta EmEkli Editör :P Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    699
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    bence gayet guzel burnunuz estetık olacak kadar kotu gorunmuyor.
    sız buyuk burun gormedınız sanırım ne burunlar var :KK70:
    ama sız cok rahatsız edıyorsa yaptırın tabı ama sızı tanımayan ve ılk kez gormus bırı olarak bence gayet hos burnunuz :KK66:
     
  12. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  13. sewengirl

    sewengirl Kuru Boya Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    772
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayyy çok teşekkür ederim ya tam karar verdim araştırırken tam vazgeçeceğim :KK70:
     
  14. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  15. shirley

    shirley Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    336
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen katılıyorum..bence son derece hoş bir burun profilden ..önden görünüşü de sorunsuzdur kanımca..bence hiç değmez de sen bilirsin..
     
  16. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  17. hannatos

    hannatos Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben burnunuzu göremiorum acaba albüm flan mmı yaptınız ark olalım o zman :)
    burun ucu estetiğini bende düşünüorum olucam inş korkumu yenersem.kemer flan yok bende öyle büyük bi kemk de yok ama burnumun ucu yani yarısından aşşağısı { :) } bğüüyük bayaa yni genişş düşüükk..bucun uucu estetiği olursan cnm morrma flan olmuoomuşş kemkle oynanmafığı için ve gayet rahat atlatıomuşsun zaten lokalle yapıo çocu doktor.
    brdee kzlar dr benim burnumu görür görmez snn burnun kolay burun ucu yapalmm ertesi gnde işine gidersin yeter gayet de güzel olur dedi.estetk algısınada gayet gvendiğim bi dr kendisi.ama arada syaradada acaba tamamenmi yaptırsam diorum.sizce naapmalıyımm??
     
  18. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sewengirl
  19. sewengirl

    sewengirl Kuru Boya Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    772
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hannatos resmimi sildim ben sende resmini koyda tamamenmi ucuna bi bakalım olurmu?