Burnumum üstündeki tüyler?

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve adige_psase tarafından 9 Haziran 2007 başlatılmıştır.

    9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  1. adige_psase

    adige_psase Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm kızlar bu konuda başlık açıldımı bilmiyorum varsa şimdiden özür....bir sorum olacak burun üstündeki küçük,minik kıllardan muzdarip olan varmı ve buna bir çözüm bilennnnnnnnnnnnn....
     
  2. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  3. heath_19

    heath_19 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    cımbızla tek tek yolmak :KK70:
    ben oyle yapıyorumda
     
  4. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  5. maze

    maze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bence hiç elleme
     
  6. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  7. sarxix papatya

    sarxix papatya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.556
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bence elleme bır merkeze sor.kalınlasır rengı koyulasır basına bela olur.elleme derım
     
  8. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  9. adige_psase

    adige_psase Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm heath19 peki bişe sorcam sonra kalınlaşıyomu
     
  10. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  11. _CapriCe_

    _CapriCe_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    88
    sarartabilirsin çok yoksa tbi
     
  12. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  13. heath_19

    heath_19 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    yok, valla ne yalan soylım ben ergenlıge gırdıgım gunden berı yanı kılı tuyu kafaya takdıgımdan berı hep alırım ama hiç kalınlasmadı..zaten cokda yok 4-5 tane ve ınce ama işte sınırımı bozuyo bende alıyorum.
     
  14. 10 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  15. ESRANIL

    ESRANIL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    318
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    benm kankamın burnunun üzerinde var canım siyah siyah ve hiç hoş durmuo cıkınca zaten o cımbızla alıyo ..
     
  16. 11 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  17. boshluk

    boshluk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cnm ben sir ağda yapıom ,hem siyah noktalara da ii gelio
     
  18. 11 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : adige_psase
  19. suavea

    suavea Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2007
    Mesajlar:
    710
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    kuaförüm kaş,yüz alırken burnumada yapıştırıyor siri:Roflol:
    kalınlaşma olmadı