Bursa Jimerde doğum yapanlar yardım !!!

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve Revolucion tarafından 17 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  1. Revolucion

    Revolucion artık iki aşkım var :P Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.534
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    hanımlar kafam allak bullak oldu.hastahane çantasını hazırlamaya çalışıyorum ama artık işin içinden çıkamaz oldum.farklı gebelik sitelerinde bir sürü şeyden bahsediliyor.jimerin kendi sitesinde başka bir tarz doğum çantasından bahsediliyor. jimerde doğum yapan arkadaşlarla görüştüm kimisi sadece bebek bezi ve kendine gecelik birde pet al yanına diğer herşeyi hastahane halldediyor diyor başka biri başka bir şey deliricem iyice kafam karıştı.lütfen tam bir bilgi verebilirmisiniz bana. ayrıca doğumdan hemen sonra bebek için içeriye diğer hastahanelerdeki gibi bir takım üst baş veriliyormu ayrı hazırlamalımıyım. yoksa onudamı onlar hallediyor.veriliyorsa ne gerekiyor bi zahmet yazıverin.
     
  2. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  3. nurce

    nurce Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    678
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba canım. jimerde epidural sezeryanla doğum yapmıştım.
    çantama hazırladıklarım. nette yazanlardı. fakat hasta bezi ve yatak koruyucuya hiç ihtiyacım olmadı.çünkü bunları hastane verdi. ayrıca pedi de onlar verdi.onun haricinde yanıma 1 gecelik ve 2 pijama almıştım. hepsini kullandım.insan çok terliyor ve değiştirme ihtiyacı hissediyor.1 sabahlık vardı.
    bebeğime doğumdan sonra giydirilecekleri hazıladım.onalrı ayrı koydum. hemşire doğumdan önce benden onları istemişti.kontol etti eksik fazla bişiy var mı diye.çok iyi bir haztane terjih etmişsin. ben çok memnun kalmıştım. umarım sende memnun kalırsın.
     
  4. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  5. Revolucion

    Revolucion artık iki aşkım var :P Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.534
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    saol canım bende kara kara düşünüp duruyodum. evet hastahaneden şimdiye kadar memnundum inş. doğumdada bozulmaz bu düşüncem.
     
  6. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  7. ceyo16

    ceyo16 Annesinin gülü Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.860
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ben de normal doğum yaptım 3,5 ay önce.Kendim için sadece 1 takım pijama kullandım,gece doğum yaptım,ertesi gün öğlen taburcu oldum.
    göğüs pedi almıştım yanıma,hiç gerek olmadı,zaten hemen şakır şkır sütün gelmiyor,benim hastaneden çıkana kadar hiç gelmemişti,emzirme sütyeni almıştım,ona da ilk etapta gerek olmadı.Yatağa sermek için olan hasta bezinden hastaneden fazlasıyla kullanıyorlar kirlendikçe,ona da gerek yok.Gece boyu Orkid kullandım,onun dışında 2 kere hastabakıcı bebek bezi istedi benden kendim için,yan bantlarını koparıp onu hazırladı kendisi,zaten onlar da ayrıca gazlı beze sarılı pedler koyuyorlar.Bebek için de doğuma gitmeden hasta bakıcı istiyor bebek eşyalarını,kontrol ediyor,fazlasını ayırıyor,gereken varsa istiyor.Bebek için 1 hastane çıkışında neler varsa onları hazırlamıştık,ayrı bir bohça içinde.Kendim için de ayrı bir bohça,içinde iç çamaşırı,ped,çorap,pijama takımı vardı.umarım faydalı olabilmişimdir,ben de çok panik yapıyordum birşey eksik olmasın diye.Bebek için onlar birşey vermediler canım.
    Hayırlısıyla yavruna kavuşursun inşallah!
     
  8. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  9. Revolucion

    Revolucion artık iki aşkım var :P Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.534
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Allah bağışlasın mutlu bi hayat geçirmeniz dileğiyle bebişleriniz ve eşlerinizle. çok teşekkür ederim hanımlar kafamda soru işareti kalmadı bari.Allah razı olsun sizden
     
  10. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  11. ecrinyagmur

    ecrinyagmur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    716
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    canım bende martta jimerde epidural sezeryan oldum güzel bir hastane iyi bir seçim bence :) ben fazla bişey götürmedim zaten özel hastane birde ev yakındı arabayla eşim getiriyordu :ı) yatak pedlerini hastane veriyor ben sadece 2gecelik ve 2sabahlık ve 2 pijama almıştım .genelde geceliği kullandım pijama cok rahat olmuyor sana geceliği tavsiye ederim 2 yada 3 tane gecelik al çünkü cok terliyorsun birde atlet al yanına birkactane.bebeğin içinse doğum sonrası giyeceği kıyafetleri ve yedek kıyafet al. kafanda cok büyütme rahat ol orda hertürlü destek var gercekten cok rahat edeceksin.canım Allah kurtarsın, hayırlısıyla evladını kucagına alman dileğiyle...
     
  12. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  13. Revolucion

    Revolucion artık iki aşkım var :P Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.534
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkürler ecrincim.beni zaten en çok düşündüren oydu.çünkü evim ve hastahane arsı baya var. özel araçla ve trafik yoğun olmazsa bile 20 dk. tutuyo yol ee buda beni düşündrüyo doğal olarak. fakat hastahanenin şartları ve doktorumun orda oluşu sebebiyle hiç değiştirmeyi düşünmedim. çünkü herşeyinden çok memnunum şimdiye kadar.