BURSA, Op. Dr. İsmail Küçükerdoğan Hastaları

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve duygu71 tarafından 23 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    23 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  1. duygu71

    duygu71 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba,
    Dr.İsmail Küçükerdoğan ın hastasıyım, çok da memnunum. Fikirlerinizi almak istediğim konu hastane seçimi. Doktorum Pembe Mavi ve Zübeyde Hanım Doğumevi nde çalışıyor. Zübeyde Hanım hastanesinin fiziksel şartları hakkında bilgisi olan var mı?(Temizlik, refakatçi kalış şartları vs.) Aynı şekilde Pembe Mavi hakkında da yorumlarınızı rica ediyorum.
     
  2. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  3. xsxekerkxixzcandy

    xsxekerkxixzcandy İyi ki geldin pamuğum.. Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.069
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    canım hiç bilmiyorumda ben o doktor hakkında hiç iyi şeyler duymadım, üst komşumun yeni bebeği var ona gidiyormuş ama çocuk rahatsız hamileliğine hiç folik asit vitamin vermemiş, ultrasonda görmüş rahatsızlığı söylememiş , ama sadece duyduklarım bunlar canım , sen takılma çok ama dikkatli ol ,
     
  4. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  5. iLayda

    iLayda su perisi Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    4.358
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bizim birkaç tanıdık ismail beyin hastasıydı. hatta bir tanesi mayısta 2. doğumunu yapacak, ilk doğumunda ismail beye gidiyordu kontrole, 2. de de ona gidiyor. yalnız ilk doğumu planladıkları zamandan önce olmuş ve ismail bey de şehir dışındaymış sanırım ama telefonla herşeyi organize etmiş o memnundu yani, diğer tanıdıkta bir doktor bayan. o da memnun kalmış. ama tabi herkesin memnuniyet anlayışı farklı.
    benim dr um da zübeydehanımda dr özer kutlu. ben de memnunun kendisinden. inşallah sonuna kadar iyi gider ve doğumumda da yanımda olması nasip olur.
     
  6. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  7. iLayda

    iLayda su perisi Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    4.358
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bir de hastaneyi sormuşsun. valla ben de şu aralar onun araştırması içindeyim. dr umla henüz doğum konusunu hiç konuşmadık ama hastane nasıl, orada doğum yapanlar memnun kalmışmı diye araştırmaya başladım. az önce bahsettiğim 2 tanıdık yani ismail beyin hastaları orada doğum yapmışlar, memnun kaldıklarını söylüyorlar. normal doğum olursa sabah olursa akşama kadar çıkarıyorlarmış sanırım, sezeryanda da 1 gece falan kalıyormuşsun. tabi sorun olmazsa. sezeryan yapanları genelde 2 kişilik odalarda yatırıyorlarmış. erkek refakatçı kalamıyormuş. özel oda sadece 1 tane varmış diye duydum onu da oradaki dr veya yakınları için ayırıyorlarmış. bahsettiğim dr hanım özel odada kalmış. onun birtakım problemleri olmuş ama bünyesiyle alakalı şeylermiş. epidural sezeryan olmuş, alerjik birtakım sorunları olmuş ama hastaneyi tavsiye ediyor. yani özel hastaneler dünyanın parası vermeye gerek yok diyor ki bu hanım uzman dr, eşi de dr ve maddi durumları da iyi yani. ama tabi herkesin tercihi. ben de karasızım bu konuda. biraz daha araştırıcam. dr umla falan da ayrıntılı konuşucam. sen de öyle yap.
     
  8. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  9. kralice13

    kralice13 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cnm bu doktordan ben hiç memnun kalmadım.ilgisizliği ve yetersiz tedavi sonucu bıraktım.şimdiki doktorum doc.dr.murat arslan.medikal hastanesinde kadın doğum bölüm şefi.ayrıca pembe mavidede tüp bebek bölümünde hizmet veriyor.fakat ssk üzerinden değil özel muayene ücreti alıyor hastanede de o yuzden bende muayenesine gidiyorum.fatih bulvarı üzerinde yeri.çok mennunum.7/24 ulaşabiliyorsun ve çok ilgili ve hastalarını müşteri olaral değil gerçekten hasta olarak görüyor.çok tecrübeli ve pisikolojik olarakta rahatlıyorsun.ben böbrek taşı düşürdüm 3 hafta önce ve biliyordumki doğru teşhiz konulacak ve bebeğime zarar gelmeyecek.çok ilgilendi.
    op.dr.ismail bey için ise kesinlikle referans veremem.bi arkadaşım 1 yıl önce zübeydede doğum yaptı.sezeryan olduğu ismail bey gelmedi.zaten zübeydede sezeryan olursa muayenesine özel gitsen bile zübeydeye doğuma girmiyorlar.normal doğum olursa kii oda bursa da olursa giriyormuş.ablamda 2 sefer zübeydede yaptı doğumunu.normal olduğu halde kendi doktoru girmedi.daha önce ödedeiği özel muayene ücretleri de cabası.
    zübeyde hanım hastanesinde çok sıkı guvenlik var hastaneden çıkmana yakın saatlerde ancak eşin yanına gelebiliyo.erkek kesinlikle sokmuyorlar kata ve odalar çok havasız küçük ve iki kişilik.tek kişilik oda bulmak çok zor 1-2 tane mi ne varmış.refekatçıda duruma göre alıyorlarmış.yinede sen bilirsin.
    fakat pembe mavi için temiz,düzenli,ilgililer ve refakatçi konusunda esnekler diyebilirim.(erkek-bayan ayırımı yapılmıyor)tabi ssk olmadığı için pahalı ama doktoruna güveniyorsan seni yanlış yönlendirmek istemem.
    ben 7.aydan gün aldım.allah kısmet ederse medikalde yapıcam doğumu ssk üzerinden.tabi yine belirli bi ücret ödeyeceğiz.doc.dr.murat beyin muayenesine gidersen eğer,istersen tahlillerini ren tıpta istersen medikalde yaptırabilirsin.bilgin olsun.
    allah hayırlı ve sağlıklı doğum nasip etsin inşallah.bebeğini kucağına almayı kısmet etsin.
    sevgiler.a.s.
     
  10. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  11. duygu71

    duygu71 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar hepinize yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim....
     
  12. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  13. iLayda

    iLayda su perisi Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    4.358
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ay canım ciddimisin ya, şimdi ben de düşünmeye başladım. hastane konusunu. demek odalar küçük ve havasız. bir de 2 kişilik. yanında refakatçi olmayan sezeryanlı bir hasta ihtiyaçlarını nasıl karşılayacak ya.
    canım özel hastaneler daha iyidir tabi ama 2000-3000 tl lerden bahsediyorlar. 1 gece için çok geliyor ya. o parayla bebeğine birsürü şey alırsın. tabi durumu iyi olanlar için sorun yok ama şu kriz döneminde her kuruşun önemi var. tabi bir de dr da çok önemli. eğer zübeydede kendi dr un doğuma girmeyip, rasgele oradaki başka bir dr giriyorsa o zaman orada yapmanın hiç bir anlamı kalmıyor. ben kendi dr um girsin isterim. özele bile gitsem onun gelmesini isterim. çünkü beni baştan sona o takip etmiş, durumumu en iyi o bilir. başka bir dr ne kadar ilgilenir ki. ay çok zor bu işler ya.
    inşallah sağlıklı olarak bebeklerimizi kucağımıza almak nasip olur da, çekilen sıkıntılar unutulur.
     
  14. 27 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  15. kralice13

    kralice13 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla cnm haklısın özel hastaneler pahalı ama benim ilk bebeğim olacak allah kısmet ederse ve yaşım 34 o yuzden biraz maddiyat konusunda sıkıntı olacak ama kalkıpta biraz imkanları zorlamak varken zübeydede doğum yapmak istemem.sezeryan olunca refekatçı tabiki izin veriyorlar duruma göre ama normal doğum olursa malesef almıyorlar.ben iki kez ablamda şahit oldum.ayrıca çok yakın bi arkadaşım sezeryanla yaptı ve ismail bey girmedi doğumuna ve tel.ile yönlendirdi oradaki doktorları.zaten zübeydede sezeryan olunca kendi doktorun zaten girmiyor.nöbetçiyse o gun giriyor.normaldede pek farklı değil zaten.ben elimden geliğince imkanlarımız doğrultusunda düzgun bir ortam olsun istiyoruz.çünkü bu doğum pisikolojisi ömür boyu kötü bir tecrübe olursa sürer.örneğin ben böbrek taşı düşürürken doktorumu görünce rahatlıyordum.biliyordumki tam güvenim içim rahat.o yuzden dikkat et bence.medikalde ssk üzerinden normal doğum yaklaşık 1.500 tl.özel olarak bilmiyorum.sağlıklı gunler olsun inşallah hepimize
    :CüvCüv:
     
  16. 27 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  17. iLayda

    iLayda su perisi Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    4.358
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım sen de haklısın, benim de ilk bebeğim. tabiki ben de doğumumun çok özel ve eziyetsiz olmasını çok isterim. ömür boyu hatırlanacak çok özel anlardan biri ama şu an ben çalışmıyorum, eşime de çok yüklenmek istemiyorum. bakalım artık kısmet.
    henüz ben de karar vermiş değilim. düşünmek ve araştırmak lazım. dr umla da konuşup ona göre karar vericem. ben de ssk değil de eşimin üzerinden emekli sandığı var. acaba emekli sandığı olunca fiyatlar değişirmi ki. ayrıca ben kendi dr umu isterim doğumda. tabi acil bir durum olursa onu bilemem ama planlı olursa doğuma girmesini istiyorum. daha vakit var gerçi. inşallah sonuna kadar sorunsuz götürüp, hayırlısıyla ve sağlıklı olarak bebeklerimizi kucağımıza almak nasip olur.
     
  18. 27 Ocak 2009
    Konu Sahibi : duygu71
  19. kralice13

    kralice13 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla zannetmiyorum emekli sandığı,bağkur,ssk hepsinde aynı işlem uygulanıyordur.ben muayenesine gidiyorum her ay maddi olarak biraz zorluyor ama her zaman sorularımı tel açıp bizzat dr.kendisiyle görüşüyorum ve kesinlikle gerekli olmadıkça sırf para kazanayım diye gereksiz yere muayene ve tetkikler yaptırıp oyalamıyor.net bilgiler verip,kafa karıştırmıyor.,inşallah hayırlısıyla ve sağlıklı olarak bebeklerimizi kucağımıza alırız.:KK46: