Bursal arkadalar sohbete buyurun...

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve cerenemreomer tarafından 14 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  1. cerenemreomer

    cerenemreomer canm oğlumun 2.dişi çıktı Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    558
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sohbet etmeye ihtiyacım var kızlarrrrrrr.
     
  2. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  3. benEceA

    benEceA Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.163
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    71
    geldm cnaım hayırdır kötü bişey mi var ???
     
  4. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  5. cerenemreomer

    cerenemreomer canm oğlumun 2.dişi çıktı Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    558
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hoşgeldin eccem.kötü olan bişey yok da canım çok sıkılıyor evde minik bi oğlum var çok muzur sıkıldım konuşmaya ihtiyacım var onun için
     
  6. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  7. Gamze_20

    Gamze_20 Askerimi bekliyorum ..... Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm eğer kabul ederseniz ben de geldim
     
  8. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  9. sampuan

    sampuan umutsuz vaka... Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.493
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    slm kızlar bende varım sohbete
     
  10. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  11. cerenemreomer

    cerenemreomer canm oğlumun 2.dişi çıktı Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    558
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hoşgeldiniz kızlar valla sıkıntıdan patlamıştım :)))))))
     
  12. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  13. ayazz

    ayazz aşkı için sabrediyo.. Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende varım ama bursalı değilim...yakın sayılırım amaopuyorumnanaktan
     
  14. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  15. cerenemreomer

    cerenemreomer canm oğlumun 2.dişi çıktı Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    558
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    olsun canım ya hoşgeldin:kedi:
     
  16. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  17. sampuan

    sampuan umutsuz vaka... Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.493
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    sebi 2009 ağustos annelerinde gördüm ben,benimmde 15 ağustos doğumlu oğlum var birde 3.5 yaşında oğlum var.ilk bebeğin mi?nasıl gidiyor annelik?
     
  18. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : cerenemreomer
  19. cerenemreomer

    cerenemreomer canm oğlumun 2.dişi çıktı Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    558
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım 18 ağustos benimde ilk bebeğim sen tecrübelisin.valla annelik çok yorucu gidiyo hiç uyumuyo benim oğlum çok yoruluyorum anlayacağın :KK43:((((
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.