Burun Ameliyatı (çok kötüyüm)

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve masal_degil tarafından 6 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  1. masal_degil

    masal_degil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar Salı günü ameliyat oldum cuma günü tamponlaca çıkacakmış ve dikişler ama okadar kötüyüm ki buz tuttuğum halde okdar şişti vbe morardı ki yüzüm gözlerim iyice küçüldü önümü klavyeş zor gmruyom meşhur doktor beye de ulaşamıyorum ve düşünün dün sabah emliyat olduktn sonra yanıma bile uğramadı hemşirden öğrendm kliniğe gitmiş. Cuama günü arayp randevu alcakmşm tamponlar için Ya şok oldum doktor hastasının yanına uğramazmı yaaa bu normal mi??? Tamam yoğun bir doktor ama itina göstermesi gerekiyor yinede Berbat haldeyim cumaya kadar nasıl duracağm böyle bilmiyorum ayrıca 5kez üst üste hapşırdım Sİzce bukadar morluk şişlik normal mi????:bbo:
     
  2. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  3. tavuskusu77

    tavuskusu77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    653
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım çok normal morarması, hatta ağrı da olabilir. Biraz daha dayan. Ben de ameliyattan 3 gün sonra doktora kontrole gitmiştim. Anormal bir durum yok durumunda.
     
  4. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  5. Ebru244

    Ebru244 Guest

    doktorun kimdi cnmm???
     
  6. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  7. Tili

    Tili Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    371
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    geçmiş olsun...ne kadara yaptı doktor...birde krem falan varmıs morluk için adını bilmiyorum ama formda bir yerlerde okumustum onu sür istersen....
     
  8. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  9. masal_degil

    masal_degil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    3500 e Fatih Dağdelen İstanbul :KK43:
     
  10. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  11. sutlu cikolata

    sutlu cikolata Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    gecmis olsun tatlim. 3500 ? ytl mi? burun cok sizlarmis. pardon ameliyat estetik icinmi yoksa saglik probleminmi var merak ettim
     
  12. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  13. vesta

    vesta Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    739
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Çok geçmiş olsun canım.Ben kardeşimin burun ameliyatından hemen sonra görmüştüm ve gözlerime inanamamıştım.Çok fena oluyor gerçekten.Morluklar, gözlerin içinde kızarıklık, ödem..Dayan biraz daha.Dr.luk acil bi durumun yoksa boşver sinir yapma.
     
  14. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  15. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    0 kadar şişlik ve morluk çok normal.Özelllikle cildi ince olanlarda bu durum daha fazla olur.Zaten 3.gun çok fazla şişer ,ama merak etmeyin 3.gunden sonra hızla iyileşmeye başlar.Dr nuzun yanınıza uğramaması hiç hoş değil.Onlar alışmış olabilir kesip biçmeye ,ama karşısındaki her gün ameliyat olmuyor.Gittiğinizde lafınızıı esirgemeyin.Hasta o an dr na o kadar çok ihtiyaç duyuyor ki...:eek:
     
  16. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  17. Hani

    Hani Guest

    Panik yapmaya gerek yok canım yaaaa, bende morarmıştım çok, şişmiştim..
    ilk 4 gün hızlı ve korkunç şişmiştim ama aynı hızla hatta daha da hızlı bi şekilde azalmıştı şiş ve morluklar... buz koymayı sakın ihmal etme ve mümkün olduğunca az yat!
    Bide aynalara fln bakma :) ben bakmamıştım hiç, bütün aynaları kapatmıştım :)

    Psikolojini sakın bozma, buda bi dönem, bu da geçicek...

    İyi düşün iyi olsun...a.s.
     
  18. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : masal_degil
  19. ada!!!

    ada!!! Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vermidon iç iyi gelir