Burun Deldirmek için?

Konusu 'Piercing, Hızma' forumundadır ve ztqst tarafından 16 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  1. ztqst

    ztqst Guest

    arkadaşlar, burnunu deldirmiş olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
    nereye deldiriyorsunuz? tabancalı iğneli yöntemler nasıl oluyor? uyuşturuluyor mu ve ne kadar acı hissediyorsunuz?
    şimdiden teşekkürlerr kaydirigubbakcemile2
     
  2. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  3. miss.kolera

    miss.kolera Guest

    bende çok merak ediyorum nerde deldiriyorsunuz arkadaşlar yardımcı olunnn
     
  4. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  5. AmyLeee

    AmyLeee Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    279
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    Ankara da kulak delen yerlerde deliyorlar. tabancanın farklı bi ucunu kullanıyorlar.Delmeden önce sprey sıkıyorlar ama pek fayda etmiyor.. mafoldumben
     
  6. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  7. goth

    goth Guest

    arkadaşlar daha önce birkaç konu başlığı altındada yazdım ama tekrar yazmak zorunda hissediyorum kendimi lütfen burnunuzu deldirmeyin bütün sinirler burunda toplanıyor çok çok çok tehlikeli bunu bana yıllardır bu işi yapan uzman piercingci söyledi ki benim çok sevdiğim bir abimdir yapmadı bana beni dinlerseniz kendinizi riske atmayın ama yinede son karar sizin
     
  8. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  9. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    ben dövme yaptırmak için gitmiştim kaşımı ve burnumu deldirip çıktım zemuszemus hiç acımadıda krem sürmüşlerdi kanamadıda ama kaşın düşer sarkar aşağı fln dediler gerçi 1 sene onuda kullandım ama artık evlencem diiiip çıkardım zemuszemus
     
  10. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  11. goth

    goth Guest

    piercingin cinside çok önemli en hafiflerinden biri titanyum ama genelde hastane çeliği dediğimiz ağır tür kullanılıyor çünkü çok ucuz, sarkmaya gelinceyouknow senin şanslı bir %10 olduğunu söyleyebilirim %90 riskiniz ilerde pişmanlık ve düşük bir kaş ama isteyen istediğini yapmakta özgür tabi...
     
  12. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  13. ztqst

    ztqst Guest

    ben burnuma düşünüyorum, peki ola ki bir delilik yaptım =) deldirmeden önce söylemem gereken bişi var mı şu tür hızma olsun böyle olsun falan diye, bi de şu uyuşturucu krem emla kullanılmaz mı ka acep yaa
     
  14. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  15. Cardialgia

    Cardialgia Hayallerim gerçek olsun... Pro Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6.852
    Beğenildi:
    653
    Ödül Puanları:
    188
    canım daha önce bir yerdede söyledim burnumu 3 kez deldirdim ama sorun çıktığından değil yerini beğenmedim sonradan...am bu 3'ü olanı 2 yılı aşkın zamandır kullanıyorum şükür çok rahatım...ilk deldirdiğimde sprey bile sıkmadı...hızmayı çok seviyorum şimdi o olmayınca bir eksik hissediyorum... :asigim:fikrini etkilemek istemem ama ben bir sorun yaşamadım etrafımdada hızmalı çok ve gayet iyiler...ama genede en doğru kararı sen verirsin...kaydirigubbakcemile5
     
  16. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  17. AmyLeee

    AmyLeee Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    279
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108

    delerken hızma seçtiriyo onu tabancaya takıp deliyo. 1 gün çıkarmaman ve su değdirmemen gerekir.ertesi gün istediğini takabilirsin.emla konusunda bişey diyemem
     
  18. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ztqst
  19. goth

    goth Guest

    canım ben bişey oluyo anında kötüleşiyorsun demiyorum zaten kaydirigubbakcemile3
    ama sinir uçlarını zedelersen yıllar sonra bile etkilerinden kurtulamayabilirsin umarım bi sorun çıkmaz benim tavsiyem bir hekime danışın ben kulağımdaki delikleri bile kapattım kıkırdak kısmındada sinir uçları var diye ... akupunktur yaparken incecik iğneyle sinirlerinize etki edip binbir şey yapıyolar biz ise (bende kulaklarımı cahillik edip 4-5 tane deldirdim) gidip koca tabancalarla küpe ,hızma taktırıyoruz gerisini varın siz düşünün hiçbirinizi tanımıyorum kötü bir niyetimde yok doğal olarak sadece ilerde bunun ceremesini çekmenizi istemiyorum yinede sizin bileceğiniz iş isteyen istediği yerini deldirsin :umursamaz: