burun delikleri farklı zamanla dengelenirmi cewap lütfen!!

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve bade82 tarafından 11 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  1. bade82

    bade82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    41
    19 gün önce burun ameliyatı oldum aslında burnum çok güsel ve çok doğal fakat ben dikkatli baktıkça görebiliorumki sol burun deliğim sağa oranla biraz daha açık ve sağ profilden bakıldığında ucunun sola doğru daha kalkık olduğunu görüyorum bu simetri sorunu zamanla düzelir deliklerini görünümü eşitlenirmi?? elbette daha burnumda şişlikler var bu simetrik bozukluklar şişliklerdenmi kaynaklanıyordur sizce??? yorumlarsanız sevinirim mutlu kalınız...
     
  2. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  3. BENRUYARUYA

    BENRUYARUYA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.092
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    Aynı şey bende de var ama burnum o kadar şiş ki ve şişlikler de düzenli değil, ilk zamanlar daha da belirgindi zamanla biraz düzeldi, sanırım şişliklerden oluyor 19 gün çok fazla bir gün değil düşünsene kemiğini bir yere çarptığında bile nasıl şişiyor ve hemen geçmiyor, şimdi ise resmen kemik kırdılar, etinle oynadılar, canını sıkma zamanla geçer, benim de 12. günüm bugün, gözlerim bile birbirinden yarım metre ayrı duruyor, kemiklerimin sızladığını hissediyorum resmen.
     
  4. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  5. termessos

    termessos Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    527
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    63
    ben de aynı.. aynı zamanda olmuşuz ve benim burun deliklerimde de farklılık var.. biri küçük biri büyük
     
    Son düzenleme: 11 Ekim 2010
  6. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  7. BENRUYARUYA

    BENRUYARUYA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.092
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    Valla canım ilk zamanlar ben çok dert edindim, hatta netten bile yakaladıklarıma gösteriyordum :pPP sonra doktoruma sordum şişliklerin insin düzelir dedi :)))
     
  8. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  9. Benimdilemmam

    Benimdilemmam Pain... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.205
    Beğenildi:
    1.019
    Ödül Puanları:
    163
    benımde alcım bugun cıktı daha sımdıden delıkler farklı vallahı
     
  10. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  11. UyuyanGuzel

    UyuyanGuzel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.123
    Beğenildi:
    675
    Ödül Puanları:
    113
    canim degisiklikler sisliktendir duzelir buyuk ihtimalle uzulme, dengelenir tabii ki olumunekankayizsmile
     
  12. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  13. bade82

    bade82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    41
    ewt ewt kesinlikle şişliklerden kaynaklanıo bugün baktığımda daha benxer şekilleri hala yatarken çift yastıkla yatıorum yüksek yatmak kesinlikle etkilio 2 ay sora düşünemiorm burnumu h.sonu bi arkadaşım sende bi değişklik güsellik var ama anlamadım dio =)=)ve burnum cidden kemerli profilden kötü duran bi burundu ona ragmn doğal belli olmuyo yapıldığı=)sağlıklı mutlu günler..
     
  14. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  15. UyuyanGuzel

    UyuyanGuzel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.123
    Beğenildi:
    675
    Ödül Puanları:
    113
    boshayallersmile cok daha guzellesecek emin ol canim...
    ama darbe almamaya dikkat et, burnunu herseyden sakin..
     
  16. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  17. aldmr

    aldmr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benimde onikinci günüm ve delikler farklı
     
  18. 15 Ekim 2010
    Konu Sahibi : bade82
  19. UyuyanGuzel

    UyuyanGuzel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.123
    Beğenildi:
    675
    Ödül Puanları:
    113
    kizlar ilk gunlerde benim burnum ne haldeydi bi gorseniz...
    nasil sisti...
    ben de cok mutsuzdum ozellikle bandajlar ciktiktan sonraki ilk hafta ama yine de bandajlar ciktiktan 20 gun icinde burnum cok degisti ve guzellesti...
    simdi cok daha guzel :kedi:
    beklemelisiniz kizlar azicik sabredin zaman su gibi akiyor zaten, o arada da bi bakmissiniz burnunuzun sislikleri inmeye baslamis ve burnunuz guzellesmis bayanssulusmile
     
    Son düzenleme: 15 Ekim 2010
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.