burun estetiği ve genel anestezi

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve seninadin tarafından 13 Mart 2010 başlatılmıştır.

    13 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  1. seninadin

    seninadin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Özellikle burun ameliyatını genel anestezi altında geçirmiş arkadaşlar, anestezi öncesi ve sonrası yani bayılma ve ayılma süreci ile ilgili deneyimlerini paylaşabilir mi???
     
  2. 14 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  3. eliff87

    eliff87 kan ve gül Üye

    Katılım:
    13 Mart 2010
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hiçbir sorun olmuyo rahat ol...ameliyattan önce dr.sana ne yeyip yememen gerketiğini falan söylüyo.
     
  4. 14 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  5. zorhanim

    zorhanim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ameliyattan önce 12 saat birşey yiyip içme dediler gittim uyudum uyandım çok hızlı geldi bana :)
     
  6. 14 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  7. yagmur82

    yagmur82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    işte bundan korkuorum bende :KK43:
     
  8. 14 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  9. seninadin

    seninadin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    peki sonrası kendine gelme ayılma vs onlar nasıl oluyor zor mu çok??
     
  10. 14 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  11. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    süper bşyyyyyyyy acaip bi duygu:)narkozu alırken başın dönüo agzın hafif acı oluyo,kalbin hızlı çarpıyo:)3-4 snye bayılıyorsun...ayılırkende gözünü açtıgında başın agrıyo oluyo ,amlytın bittigine acaip seviniyosun..ve o an düşündügünden daha kolay bşy oldugunu anlıyorsun..amlyt öncesinde boşuna korktugunu bukdr kolay bşy oldugunu bilsen önceden olurdun gibi şeyler düşünüosun:)
     
  12. 14 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  13. chaqi

    chaqi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ameliyattan evelki gece 24:00 den sonra sıvı dahil hiçbişey yiyip içmiyosun canım. ben narkozdan acaip korkuyordum çünkü narkozu bünyem kaldırmıyo uyanıyorum malesef ocak ayında endoskopi yaptırdım uyutularak tabi istedim faket daha 5-6 dakika geçmeden uyandım ve kriz geçirmiştim hortumları öyle ağzımda tıkalı görünce neyseee haliyle çok tırsdım ya ameliyat esnasında uyanırsam diye acıbadem ataşehirde Dr.Emre İlhan ameliyatımı yaptı ve inanılmaz rahat sorunsuz bi ameliyat geçirdim. anestezi uzmanı zaten ameliyattan evel odama geldi konuştuk yatıştırdı sakinleştirdi beni. ameliyat öncesi o zaman sana sakinleştirici vuralım dedi istemedim ama yine de vurdular. zaten ben Emre beyi beklerken o iğneden sonra öyle bi rahatladım ki anlatamam gayet free bi duruma girdim ve uyuyakalmışım Emre bey geldi hadiii burçin gidiyoruz aaa uyan dedi kaydirigubbakcemile3 ameliyathaneye götürdüler beni anestezi uzmanı zaten yanımdaydı nasılsın dedi çok iyi dedim birazdan uyuyacaksın burçin dedi tmm nolur uyandırmadan ameliyathaneden odama çıkarmayın dedim korkma dedi gerisini hiiiiççç hatırlamıyorum sonra el şaplatma sesini duydum burçiiinn burçiinn hadi ağızdan nefes al anik yok korkma ameliyat bitti uyan bakalım dediklerini duyuyordum ama bend tepki yok uyku öyle güzeldiki cvp veremedim bi daha seslendiler el şaplatılar yine ağızdan nefes al dediler öyle rahat kalktımki gözümü açtım hemen bitti işte dediler. ben yeniden uyumuşum çünkü odama getirilişimi hiç hatırlamıyorum. 10:00 da ameliyata girdik 13:00 de çıktık deli gbi su istemişim Emre bey sat 15:00 e kadar su yok dedi ama nasıl yalvarıyorum nolur biraz su diye boğaz kupkuru ölcem susuzluktan ama kusma ihtimali yüüznden vermemişler annem hala kızım yalvardın su diye diye bi damla veremedim yaa içim parçalandı der hala.
    ama sakın korkmayın ben bile böyle rahat kendime geldiysem bişeycik olmaz.günde 1 pakette sıgara içen biriydim ayrıca
     
  14. 14 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  15. eliff87

    eliff87 kan ve gül Üye

    Katılım:
    13 Mart 2010
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ismini söyleyerek uyandırıyolar seni..15 20 dk biraz sersem gibi oluyosun..o kadarzemuszemus
     
  16. 15 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  17. seninadin

    seninadin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok teşekkür ederim cevaplarınız için. rahatlattı baya:)
     
  18. 15 Mart 2010
    Konu Sahibi : seninadin
  19. RABARBA

    RABARBA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.374
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    korkmana hiç gerek yok nasıl olduğunu anlamıyosun bile.