bütün erkekler böyle mi tecrübesi olanlar yardımcı olsun lütfen

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve lila57 tarafından 12 Şubat 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  1. lila57

    lila57 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm kızlar kötüyüm gerçekten ayrıldım 2 yıllık erkek arkadaşımdan kısaca anlatayım size.2 yıllık ilişkimiz vardı okulda tanışmıştık herşey iyidi yani öyle sayılırdı bana ne yapsa seviyordum hatta ilk altı ayımızda bana tokat bile attı sebebide ona kızıp masayı terke etmemdi bunu bile affettim herşeyi zorla yaptırmaya çalıştı dışarı benden izinsiz çıkmıcan bana naz falan yapmıcan derdi telefonu kapatınca burnumdan getirirdi ve sinirlenince bana çook kırıcı konuşurdu,şüpheci huyuydu bu düzelir dedim idare ettim derken 2 yıl geçti evlilk falan konuşmaya başladık bu diyo ben napcamı bilmiyom borçlarım var çıkmazdayım evlilik tarihini nasıl vereyim bu çıkmazdayken kafam karışık falann diyo bana bende üzerine gidince geleceğimiz nolcak napcaz diyince bana dır dır yapıyorsun diyo sonra ben bitirdim herşeyi bunla telefonları falan kapadım ablamları aramış açsın yoksa evi basarım diye yine açtım ist la geldi kendisi uzak bana yalvarıyo herşeye karar vermiş planlar yapılmış benim için dağları delmeye razı olan biri gelmiş iyi dedim affettim deneyim bi kez daha dedim pişman olmayım bel kide yapacaktı niye şans vermedim diye affettim,15 kafamı dinleyim sonra konuşak dedim 15 gün geçti bunla tartışaya başladık yine teli kapattı 15 sonra ilk konuşuyoz neymiş saymaya başlamışım ona:1shok:eek:ysaki karşılıklı tartışıyoruz yani şok oldum kızdım kapadım teli falan :1closedeyes:açtım sonra yine niye tel kapayon sen ne biçim insansın falan diyo sen beni hç dinlemicen daha 15 günün ilk konuşasında kapadın teli dedim ayrılalım dedim tehdit etti beni senin mutlu olmana izin vermem diye neyse ben bitirdim telleri kapadım turceli açıp bakıyom arada bi aramış yine beni çok kırdı kızınca herşeyi söler evlenince düzelir mi bi akıl verin bana çok da yoruyo ama beni senağlamasenağlamasenağlama
     
  2. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  3. SalvaMea

    SalvaMea Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    762
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    evlenince düzelmez..
    ne mutlu sana gerçek yüzünü evlenmeden göstermiş şanslısın bu konuda.
     
  4. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  5. AttaQue

    AttaQue Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.754
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Ayyyyy aman diyim bak elinde şans varken kaç kurtar kardeş kendini.
    Sonra kafanı duvarlara vurursun..
     
  6. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  7. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    evlenince düzelmez. bence erkek arkadaşınızın psikolojik sorunları var....arkanıza bakmadan kaçın derim...
    ha bu arada bütün erkekler böyle değil. çok şükür ki değil..
     
  8. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  9. ilona

    ilona psikolocik deli Pro Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    348
    düzelmez canım fırsatın varken kaç kurtar kendini :nazar:
    ayrıca bütün erkekler böyle değildir
     
  10. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  11. whiterose

    whiterose Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.682
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    sen bu kadar taviz verirsen olcağı bu güzelim:nazar:
    arkana bakmadan kaç.evlenmeden önce böyleyse sonrasını düşünemiyorum ben...
     
  12. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  13. Exorcist

    Exorcist Pantolonlu Bulut Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    805
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    286
    insan 7sinde neyse 70de de odur hiç bi şey düzelmez daha kötüye gider adam her davranışıyla ben buyum diyo daha neyi düşünüyosun ki uzaklaş bir an önce
     
  14. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  15. senza

    senza Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    514
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    arkana bakmadan kaç...
    2 sene nasıl dayandın hayret...
     
  16. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  17. suprensesi

    suprensesi bir gün mutlaka... Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.021
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    ay canım ne düzelmesi sen hiç evlenince düzelen çift gördünmü,daha kötü olur neden boşanmalar bu kadar çoğaldı merak etmiyormusun bunun gibiler yüzünden,evlenince düzelmeyeceği gibi senin gençliğin,sağlığın,güzelliğin heba olacak delimisin ne uğraşacan bununla
     
  18. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : lila57
  19. scallywag

    scallywag catmania Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.519
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    boşanmaya kalksan ölüdürü bu seni lila ne diyorsun sen..adam dengesiz..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.