Büyüdükce hareketlenıyor!!!!!

Konusu 'Adım Adım Gebelik' forumundadır ve kader_metin tarafından 22 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    22 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  1. kader_metin

    kader_metin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaslar bende 2010 nisan annesiyim suanda bebegim 4,5aylik nisanin 20de dogacak ins. sagligi yerinde bir oglan cocugu adinida evren koymayi düsünüyoruz bakalim hayirlisi...


    büyüdükce icinizdeki histe büyüyor artik hic yerinde durmuyor dönüyor karnimi cok sert yapiyor elledigimde onun kafasinin yada bacaklarini nerde oldunu biliyorum tekme atiyor cok aktiv hic durmuyor dün gecede hic durmadi birakmadi yatiyim hic uyuyamadim ama onun cani sagolsunda ben cekerim acisini tekme atinca mutluluktan ucuyor insan cok hareketli oldu eminim sizlerinkide öyledir cok tuaf bir duygu heray bu duygu artiyor dimi??? evet fazlasiyla artiyor göbek büyüdükce büyüyor onu kendinize daha yakin hissediyorsunuz artik biliyorum...hihoyyyt
     
  2. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  3. kuru

    kuru Guest

    oo daha dur bak nasıl hareketler edicek ilerde.ben 30 haftalık hamileyim oğlum olacak acayipp yaramaz olcagı belli yani..kafasını çıkartıyor tekme tekme butun gece uyuyamıyorum.çok süper bir duygu annesi çok güzel şeyler hissetceksın daha...
     
  4. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  5. zeynepb

    zeynepb 2 mayıs hedef 68 Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    9.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    walla ben 27 haftamın ıcındeyım hareket ettıgı saatler belırlı. gunun belırlı saatlerınde uyuyor belırlı saatlerınde hareketlı kızım :ecrin_bebek:
    ama oyle elını ayagını kafasını hıssedemıyorum henuz yada ben anlamıyorum walla
     
  6. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  7. prenses89

    prenses89 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    33. haftadayım gün geçtikçe tekmeleri dahada sertleşiyo canımı acıtıyo bazen ama çok çok güzel bi duygu Allah isteyen herkese nasip etsin:Saruboceq:
     
  8. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  9. glnk

    glnk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.274
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148

    benim de oğlum inşallah 21 nisanda doğacak.ama ben hala bişey hissetmiyorum.1-2 kere göbek deliğimin yanında bi yerde bi pıtırtı hissettim ama sürekli hissetmiyorum.ben de artık tekmelerini hissetmek istiyorum.acaba bi problem mi var diye endişeleniyorum :sinifsinif: ya da biraz miskin bi oğlan bu.
     
  10. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  11. kedi003

    kedi003 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    bende 21+3 deyım.. nısan bası yada mart sonu gelıcek gıbı bızım oglandan.. bende artık cok rahat hareketlerını hıssedıyorum ama kol bacak kafa ayıramıyorum.. pıt pıtlıyor sadece ıcerden.. ve artık karnımda cıkmaya basladı, cok hosuma gıdıyor.. kızlar acaba karnımız ne zman hızla buyumeye baslıycak bılen var mı??
     
  12. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  13. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.682
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    canım 6.ayın bıtsın o zaman hızla buyucek.ben suan 34 haftalıgım karnım kocaman.teleslanma senınde buyur.hayırlı dogumlar...
     
  14. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  15. reses

    reses Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    290
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86

    benim kızım da 28 nisanda doğacak inşallah ama daha hareket duymuyorum ben :KK43: eşim karnıma kulağını dayadığında içerdeki hareketlerini duyduğunu söylüyor ama bekliyoruz ilk tepiği ne zaman yiyeceğimi...
     
  16. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  17. dlkkcr

    dlkkcr Yorgunummmm Pro Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.443
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    19 haftalık olduk ama daha hiç birşey hissedemedim:1no2:
     
  18. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kader_metin
  19. dtbernat

    dtbernat Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    715
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bizimde 20 haftamız bitti ama ben bişi hissetmiyorum açıkcası korkuyorum terslik varmı die galiba bizim oğlanda biraz tembel