buyumeye engel gıdalar?

Konusu 'Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri' forumundadır ve nez12 tarafından 4 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  1. nez12

    nez12 SENDEN SONRA... Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.635
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    asıtlı ve kafeınlı ıcecekler göğüs büyümesıne engelmı
     
  2. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  3. nez12

    nez12 SENDEN SONRA... Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.635
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    kola cay kahve cıkolata hatta göğüs büyütücü kullananlar ıcın bı tehlıkemı bı cok yerde oyle dıyo buyume acsından etkısını tam olarak gostermez dıo:1no2: bu konuda deneyımı olan arkadasların tavsıyelerını beklıyorum offf yaa kola ıcmeden bı gun bıle gecırdıgım olmazdı ama sımdı 15 20 gune sadece bı bardak ıcıyorum off off bu göğüsler ıcın yapmadıgımız kalmadı bee kızlar bıtkısel seylerı agzıma surmezken sımdı arastırıyorum kuc kullanıyorum :roflol:senağlama
     
  4. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  5. butterfly

    butterfly Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.245
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canım bunun pek dogru oldugunu sanmuyorum. Ben kolayı ayda yılda bir içerim. kahveyide hiç içmem. siyah caylaad pek aram yok. eskiden beri bitki caylarını cok severim. benim küçük yan masamdaki arkadasım kola ve kahve tiryakisi günde 3-4 bardak kahve içer ama oda küçültürmek istiyor üstelik kilosuda fazla deil. Bence genetik içilen seyler pek etkilemez.
     
  6. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  7. nez12

    nez12 SENDEN SONRA... Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.635
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    yaa kola vazgecılmezımdır buna ragmen bırakdım sırf buyusunler dıye yaa bencede yaa genetık dogru kıme cektıysek bız sansa bak hayır anneme ceksem yıne ıyı olurdusırnaşık şeysırnaşık şeysırnaşık şey
     
  8. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  9. butterfly

    butterfly Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.245
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    Bende babama cektim galiba :)) annemin teyzemin hepsinin büyük :) bi benim böyle... Ama biraz kilo alabilsem büyüyecekler gibi... Ben simdi Avakado yiyorum. TVde duymustum. Muzla birlikte yenildiğinde büyütüyormu. tadıda cok kötü ardından su için yemege calısıyorum:bbo:
     
  10. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  11. nez12

    nez12 SENDEN SONRA... Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.635
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    yok cnm o kadar da degıl ıns buyur cnm olmadı evleıosun bak ne guzel evlendıkden sonra buyur belkıde:)) avokado oda cok pahalı yaa muz neysede pekı rezene falan cay turu denedıgın oldumu ben onları dusunuyorum bı ay sonra falan baslamayı dahihoyyyt
     
  12. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  13. butterfly

    butterfly Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.245
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    rezene cayını cok severim. Anne sütünü arttırma özelliği varmıs. Ama bizim sütü deil gögüsteki yaglatı arttırmamız gerek. bu ya kilo almakla olr yada yagı arttırıcı takviyelerle. Masajın olumlu yanı kan dolasımını attırması ve gögüsü daha dik göstermesi. sürülen üründen daha cok masajı düzenli yapamk daha etkili gibi geliyor bana
     
  14. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  15. nez12

    nez12 SENDEN SONRA... Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.635
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    yaa bıde fazla masajla gogusden sut gelıomus dıe duydum rezene de sut yapıosa ayy bıde sutlenırım desırnaşık şeysırnaşık şey o yuzden korkuyorum bana da en mantıklı yag gelıo ıste yaglanma yapması acısından ama masajlada ıyıce yedırmek gerek hem kan dolasımı acısından da dogru yanı :teytey:
     
  16. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  17. butterfly

    butterfly Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.245
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    Ya aslında su annelerin süt sagmak için kullandıkları makine var. vakumlu. o ise yarar gibi geliyor. Hep evlenine büyür diyorlar yaa. biraz sansürlü olacak ama o da aynı mantık deil mi :eek:
     
  18. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nez12
  19. nez12

    nez12 SENDEN SONRA... Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.635
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    aklıma gelmedı degıl hanı ablam dogum yaptı onun vardı dedım kullansammı sonra sarkar dıe korktum zaten pek yok ayy bıde sarkarsa cok kotu olur bence cnm yaasırnaşık şeysırnaşık şey