Buyurun hereyin (Gzenekler, sivilce, kzarklklar vs ) zm test edildi

Konusu 'Genç Ciltler ve Sorunları' forumundadır ve yafrimu tarafından 22 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  1. yafrimu

    yafrimu Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar benim çok hassas bir cildim var üstelik t bölgem çok yağlı.. ve o t bolgesınde yanı burun çevremde ve alnıma dogru olan yerlerde derin gozenekler var.. ve oralar sureklı kırmızı kırmızı duruyodu..sıvılcelenıyodu.. yuzumu yıka yıka ne yapacagımı sasırıyodum her yıkayısımdada soyuluyodu yuzum...

    yapmadıgım şey kalmadı.. sonra bide yanaklarımda falan kuruluk başladı boyle tahta gıbı kupkuruydu..

    sonra doktorra gıttım nıye boyle oldu yuzum dıye.. doktor YUZUNU SIK YIKAMA VE ASLA SABUNLA YIKAMA dedı.. BEBEK ŞAMPUANIYLA 5H MI NEY oyle bıseyle yıkayacaksın dedı.. ben bıde hep sıcak suya alıstırmıstım yuzumu..

    sonra 1 haftada soguk suyla yıkadım yuzumu yatmadan once bebek sampuanıyla cabuk gergınlesıyodu yuzum bıde kıpkırmızı oluyodu.. sonra yatmadan once nemlendırıcı yuz kremı surup yattım.. sabah bı baktım bembeyaz yuzum ne gozenekler bellı oluyo ne kızarıklıklar:lepi:

    artık boyle yapıyorum baktım yuzumun kırlendıgını hıssedıyorum soguk suyla bebek sampuanıyla yıkıyorum yuzumu iyi bi bebek sampuanı olması lazım aama alkisalkisalkis sonra yatmadan oncede nemlendıırıcı ooooh mis :KK70:

    ben o gozeneklı bolgeye pudra fondoten bıle suremezdım boyle derım soyulurdu hemen bı acayıp olurdu artık oyle bı derdımde yok heryerım yumusacık oldu ve gozenek derdımde yok olmaz tabı ama artık daha az farkedılıyo kızlar sositososito


    YANI BENDEN HEPIZIE TAVSIYE

    1- YUZUNUZU SOGUK SUYLA YIKAYIN KAN DOLASIMINI HIZLANDIRIR CILDI GUZELLESTIRIR ( sıcak su cıldı sarkıtır ve yaşlandırır ve sıcak suya alıstırırsanız işiniz bitti demektır.. )

    2- YUZUNUZU ASLA SABUNLAMAYIN

    3- ILLA BISEYLE YIKAYACAKSINIZ BEBEK SAMPUANI ILE YIKAYIN 5H OLANLARLA

    4-ASLA LIF KESE FALAN SURMEYIN BU HER CILDE IYI GELMEZ BENIM YUZUMDEKI GOZENEKLER O KESEYLE OLUSTU ZATEN UZAK DURUN:eek:lmaz:

    5- MAKYAJLA ASLA YATMAYIN OZELLIKLE GOZ ICIN SOYLUYORUM BUNU BEN COK CEKTIM RIMELLE YATTIGIM ICIN KIRPIK DOKULMESI ARPACIK BILMEM NE AMAN AMAN :eek:lmaz:

    BUNLARIN HEPSI TARAFIMDAN TEST EDILDI KIZLAR Kİ BUNLAR GERCEKTEN DOGAL COZUMLER HEMDE KOLAY :)))


    a.s.a.s.a.s.a.s.a.s.a.s.a.s.
     
  2. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  3. Doro

    Doro Tantrumm! Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.936
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ben bu forumda okumuştum canım ünlü bi kadın vardı neydi adı unuttum cildi çok güzelmiş ne kullandığını sormuşlar, bi şey kullanmıyorum aklıma geldikçe soğuk suyla yıkıyorum yetmez mi demiş, ayrıca yıkadıktan sonra havlu ile kurulamadığını, cildinin suyu emdiğini söylemiş. bunu okuduğumdan beri ben de yüzümü soğuk su ile yıkıyorum ve kurulamıyorum. 1 aydır falan böyle yapıyorum cildim daha yumuşak ve dolgun.paylaşımın için teşekkürler çok haklısın yerimseniben
     
  4. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  5. yafrimu

    yafrimu Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    evet evet aynen öyle işte soğuk suuu vee NO sabun NO lif :KK70::lepi:
     
  6. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  7. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    acaba hangi bebe sampuanı kullanıyosunuz?
     
    Son düzenleme: 23 Şubat 2010
  8. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  9. SoSweet

    SoSweet Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    203
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Paylaşımın için çok teşekkür ederim. Bende hep yüzümü sıcak suyla yıkıyorum kendi kendimede sıcak olursa yüzüm daha temiz olur diye düşünüyodum ama artık hep soğuk suyla yıkayacağım.

    Ayrıca bende bişey paylaşayim benim kuzenimin cildi çok sorunluydu istanbulda ünlülerin gittiği bi dermatoloğa gitti Güzide Duranın cildinide o kişi iyileştirmiş. Doktor ona sabah ve akşam yüzünü Olay diye bi marka varya onun salatalık özlü olanı var Skin adapt adı , onunla yıka sonrada nemlendirici yerine Gül suyu sür demiş. Cildine pahalı ürünler falan kullanmana gerek yok sakın kendi yaşına göre olmayan ürünleride kullanma demiş. Eğer erken yaşta anti-aging ürünler falan kullanırsan ilerde yüzüne süreceğin hiç birşey yaramaz demiş. O da hergün yüzünü Olayin temizleyicisiyle temizleyip gül suyu sürmüş şimdi cildi bebek gibi. bende o temizleyiciyi aldım ama gül suyunun kokusu çok ağır geliyo kullanamıyorum. Normalde cildim hem hassas hemde sivilceli yağlı ciltler için kullandığım ürünler hep ildimi gerip daha kötü yapıyodu şimdi daha yumuşak kızarıklığıda gitti. Ama hep sivilcelerimle oynadığım için sivilcelerim hala duruyoooo :KK43:( keşke sivilcelerimle hiç oynamasam.. :KK43:(
     
  10. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  11. SoSweet

    SoSweet Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    203
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar reklam gibi anlamayın sakın şimdi yazımı tekrar okuyunca sanki reklem yapmışım gibi geldi banada kadın öyle demiş işte sizinle paylaşmak istedim...:)
     
  12. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  13. EU1

    EU1 Guest

    ya bebek şampuanı ilginç geldi,sabundan daha mı iyi???yüze kullanıldığını bilmiodum benCADIARZU
     
  14. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  15. çikolatagelin

    çikolatagelin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.209
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bened sıcak suyla yıkamam duştan sonra bile mutlaka soğuk suyla yıkarım yuzumu ama ben sebamed sabunumdan vazgecemiyorum onunda ph5 zaten uzerindede sabun içermez yazıyo doktor tavsiye etmişti
     
  16. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  17. panik_kiz

    panik_kiz bal gibi... Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    peki tatlım sivilce izlerine de iyi gelir mi bebe şampuanı :kahve:
     
  18. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yafrimu
  19. merve999

    merve999 Guest

    bende yüzümü hep sıcak suyLa yıkardım çok saol. rimeLLede çok yattım bundan sonra asLa yatmam teşkrLr...