bvlgari model alyanslardan memnun musunuz?j (yardım lütfen)

Konusu 'Alyans Modelleri' forumundadır ve Tanem tarafından 17 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  1. Tanem

    Tanem Benim canım oğluuuuuummmm Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.066
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Kızlar ben geçen sene nişanlandım ama alyansım o gün kalabalıkta gümbürtüye gelmişti bir türlü içime sinmemişti bende nihayet bugün resimdekine benzerle değiştirdim eve geleli sadece bulaşık yıkadım ve doğal lifle yüzümü keseledim bu kadar bi baktım yüzüğümün içi bir sürü çizilmiş hemen çizilir mi böyle ama o kadar çok çizilmiş ki önerileriniz varsa çok sevinirim :gitme::gitme::gitme::gitme::gitme: .
    http://4.bp.kadinlarkulubu.com/_w2ne8h7VnOk/SPfU89Ab59I/AAAAAAAAADI/2Mwch5tQ3xU/s320/bzero-1ring11.jpg
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 10 Şubat 2011
  2. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  3. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    aldğınız yere gidip parlatmalarını isteyebilirsin.
    Ama bu tip işler yaparken mümkünse yüzğünüü çıkar ve masaya falan koy.
    Yüzük bu illa sürtündükçe çizilecektir ama onunla iş yapman bu süreci kısaltır
     
  4. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  5. Tanem

    Tanem Benim canım oğluuuuuummmm Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.066
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Sağ olun a.s.
     
    Son düzenleme: 22 Ağustos 2010
  6. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  7. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    kuyumcular işlerini bilir götürün parlatsınlar
     
  8. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  9. glsh85

    glsh85 Guest

    alyans olarak begenmıyorum ben cıftlerde bu yüzğü umarım sorun hallolur
     
  10. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  11. Tanem

    Tanem Benim canım oğluuuuuummmm Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.066
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    a.s.................
     
    Son düzenleme: 22 Ağustos 2010
  12. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  13. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm sen çok bakıyorusn alyansın yeni yaa ondan o çizikleir görüyorsun..keyfini çıkartarak kulan bu modele hiç bşy olmas baya iyi:)
     
  14. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  15. xsxadu

    xsxadu Şadu & Hayati Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
     
  16. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  17. esoess

    esoess kocasına ve kızına aşık.. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    ben çok memnunum canım şiddetle tavsiye ederim içinde varsa kalmasın al derim tek hayalim bvlgari yüzükdü başkasını asla olmaz diyodum evlenmeden önce eşimle tanıştıktan sonra sadece bikez bahsettim oda kuyumcu olduğu için nişan yüzüklerimizi blvgari almış ve bana süpriz yapmıştı ama benimkinin içi taşlı modeli çok severek kullanıyorum ama devamlı değil sadece bi yere gideciğim zaman işde falan takıyorum eve gidince ilk işim yüzüğümü çıkarmak oluyo bide tek sıra taşlı söz yüzüğüm var devamlı onu takıyorum ben hiç çıkarmam
     
  18. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Tanem
  19. Rapunzel4

    Rapunzel4 bal küpüymüşüm :) Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.957
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende bvulgari kullanıyorum herşeyi iyi güzelde
    iştee
    normal zamanda ev halinde temizlikte falan
    çıkarılması gerekiyo
    kaba çünkü kalın olduğundan bide hassas
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.