çabuk hamiş kalmak için neler denediniz

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve xoxzlembay tarafından 12 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  1. xoxzlembay

    xoxzlembay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar,

    Tecrubelerinizi paylasırmısınız kızlar.Hamile kalmak için bitkisel vs. neler denediniz.Catlatma iğnesi oldunuzmu.Neler yasadınız?
     
  2. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  3. smiter

    smiter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    slm canım
    ben cörekotu,bal ve tarcın karısımı kullandım
    sabah aksam 3 cay kasıgı yedim....
    adet olunca baslıyorsun ve 20 gün kullanıp bırakıyorsun
    yumurtaları geliştiriyo...
    o ay hamile kaldım ben...
    tavsiye ediyorum:teytey::teytey::teytey:
     
  4. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  5. kucukkedicik

    kucukkedicik Guest

    canım bitki falan denemedim. tek denediğim şey ısı takibiyle yumurtlama günümü tespit ettim. o gün çok dikkat ettim. bi de ilişkiden sonra hemen kalkmadım yastık koydum. bi de ilişkiden önce bol bol su iç.
     
  6. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  7. belinay82

    belinay82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben bu yazdıklarını bu ay uyguluyorum... neden bol bol su içeceğiz onu hiç duymamıştı... karnımız şişmezmi rahatsızlık vermezmi....
     
  8. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  9. xoxzlembay

    xoxzlembay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Bu ısı takibi nasıl oluyo cnm.
     
  10. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  11. Rosem

    Rosem ****BİRİCİGİM*** Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.106
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım pekı senın adetlerın duzenlımıydı?bende dedıgın corek otunu yapıyorum ama sadece sabahları yıyordum..bu arada senın zıyaretcı defterıne bırseyler yazdım bakarsan sevınırım..yerimseniben
     
  12. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  13. Rosem

    Rosem ****BİRİCİGİM*** Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.106
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım bu ısı takıbıyle ılgılı forumda baslık var..ates olcme yontemı dıye..ordakı kısların cogu bunu uyguluyor..bır bak ıstersen..sevgıler..yerimseniben
     
  14. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  15. basharfiben

    basharfiben Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    smiter bize yazabilirmisin çörek otu tarçın ve balı ne kadar ölçek olarak kullanıcaz.şimdiden teşekkürler:) bizde deneyelim:)
     
  16. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  17. turkugozlum

    turkugozlum hoşgeldin ali doğan'ım Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kizlar çörek Otunu Bende Aldim Ama çok Sert Onu Ezipte Mi Bala Kariştircaz Acaba ...?
     
  18. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : xoxzlembay
  19. smiter

    smiter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    ben bu karısımı küçük bir kavanoz içinde yaptım
    yani ölcek ile değil öyle rastgele bol bol koydum...
    adetlerim düzenli idi ama 15 ay korunmamamıza ragmen bebeğim olmadı
    kullandıgım ay yumurtam cok güzel gelişti ve kendiliğinden catladı....
    sabah aksam yedim 3 cay kasıgı