Çalışanlar İçin Diyet...

Konusu 'Diyet Listeleri' forumundadır ve dids tarafından 20 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    20 Nisan 2008
    Konu Sahibi : dids
  1. dids

    dids f & d Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.543
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Çalışan insanlara yönelik hazırlanmış olan bu diyet, toplam 1280 kalori içeriyor. Diyete başlamadan önce, sabah aç karına giyinmeden tartılın. Bir mezura yardımıyla belirlediğiniz vücut ölçülerinizi bir yere kaydedin. Ayrıca, diyete başlamadan önce bir diyet uzmanına veya doktorunuza danışmayı da ihmal etmeyin. Çalışan insan diyetini aynen uygularsanız, bir ayda yaklaşık olarak 4,6 kilo verebilirsiniz.


    1. Gün:

    Kahvaltı: Şekersiz çay, 30 gram beyaz peynir, 25 gram kepek ekmeği, domates ve salata.
    Saat 10'da: 100 gram meyve (muz hariç)
    Öğle: 2 yumurtayla hazırlanmış menemen, 25 gram light ekmek ve salata
    Saat 16'da: 100 gram meyve.
    Akşam: 200 gram tavuk ızgara, 1 tabak yağsız salata


    2. Gün:

    Kahvaltı: Şekersiz limonlu çay, 1 ince dilim salam, 25 gram ekmek, domates ve salatalık.
    Saat 10'da: 100 gram meyve.
    Öğle: Yarım porsiyon yağsız döner, 1 bardak ayran ve salata.
    Saat 16'da: 100 gram meyve.
    Akşam: 200 gram bonfile, az yağlı salata.


    3. Gün:

    Kahvaltı:
    Şekersiz limonlu ıhlamur, 1 adet yağsız tost ve salata.
    Saat 10'da: 100 gram meyve.
    Öğle: 3 adet sosis ızgara, ½ haşlanmış patates ve salata.
    Saat 16'da: 100 gram meyve.
    Akşam: Balık (hazırlanışı serbest), 2 parça kibrit kutusu büyüklüğünde helva, salata.


    4. Gün:

    Kahvaltı: 250 gram light süt, 100 gram meyve, 1 dilim ekmek.
    Saat 10'da: ¼ simit.
    Öğle: 150 gram ızgara köfte, 1 porsiyon patlıcan salata, 25 gram light ekmek ve salata.
    Saat 16'da: 100 gram meyve.
    Akşam: Meyve salatası, serbest.


    5. Gün:

    Kahvaltı: Şekersiz çay, 25 gram kepek ekmeği, 30 gram kaşar peyniri, 1 domates ve salatalık.
    Saat 10'da: 100 gram meyve.
    Öğle: ½ pizza, 1 bardak ayran ve salata.
    Saat 16'da: 1 bardak meyve suyu, 4 adet diyet bisküvi.
    Akşam: 4 kalem pirzola, 1 zeytinyağlı enginar, 1 dilim light ekmek ve salata.


    6. Gün:

    Kahvaltı: 1 bardak meyve suyu, 1 adet poğaça, 6 tane zeytin.
    Saat 10'da: 100 gram meyve.
    Öğle: 400 gram light yoğurt, 25 gram kepek ekmeği, 200 gram havuç haşlama.
    Saat 16'da: 100 gram meyve.
    Akşam: Karışık ızgara, serbest, Az yağlı salata.


    7. Gün:

    Kahvaltı: Şekersiz çay, 2 adet sosis ızgara, 1 dilim kepek ekmeği, domates ve salata.
    Saat 10'da: 100 gram meyve.
    Öğle: 1 porsiyon ton balıklı sandviç, 1 bardak ayran.
    Saat 16'da: ½ mısır.
    Akşam: 180 gram salçalı biftek, 100 gram haşlanmış patates ve mantar, 1 porsiyon az yağlı salata.



    Diyete istediğiniz kadar süzülmüş yağsız çorba ve yeşil yapraklı sebze ilave edebilirsiniz. Zamandan tasarruf etmek için, hazır dondurulmuş sebzelerden faydalanabilirsiniz.



    (alıntıdır)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.