Canım kızım ceren 'im

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve elavinya tarafından 9 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  1. elavinya

    elavinya Başarmanın yarısındayım,başaracağım dedim çünkü :) Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.485
    Beğenildi:
    484
    Ödül Puanları:
    188
    --------------------------------------------------------------------------------

    kaydirigub bakcemile2 herkese merhabalar bu yazıyı yazmak için ne kadar bekledim bilseniz hep heveslenirdim yazanlara birgün bende yazarmıyım diye yada nasıl yazsam acaba diye ama artık şimdi oturdum içimden gelenleri yazıcam.....6 nisan sabahı saat 7 de evden çıktık az değil 100km yol gidecektik ve saat 9 da randevumuz vardı arabada ben eşim annem,babam,kardeşim ve kızı(onlar arkada sıkıştı ama ben ve kızım önde rahattık ama:))
    tam saatinde vardık hastanemize içeri girerken çıkış anını düşündüm ve eşime 3 kişi çıkcaz inş dedim dua ederek içeri girdik,yatış işlemleri yapıldı kalp grafisi damar yolu ve sıra sondaya geldi korkuyodum ondan ama gercekten zor değil biraz yanma oluyo korkmayın kolay o hatta çıkarmasıda kolayda sonrası biraz beni zorladı soda takıldığı için ertesi gün idrarda yanma oluyodu oda geçti düğer gün neyse uzatmayım ayrıntıyı derken saat atm 12:00 dıki ben sedyede ameliyathane yazısını gördüm annemlere eşime el salladım asansörün önünde hiç konuşmadım çünkü konuşamazdım ağlardım onlarda zor tuttular kendilerini zaten tansiyon problemim vardı o yüzden rahat olamya çalışıyordum vee kapı kapandı saat hep gözümün önündeydi 12:05anestezi uzmanı geldi ve epidurali taktı hiç hissetmiyosunuz o anda hemen ayklarım ısındı ve uyuşmaya başladı acele yatırdılar ve dr.umda geldi daha saat 12:10 duki hemşireye dr başladımı dedim başladı tabi şimdi bebek gelio dedi veeee müthiş ses kızım ağlyodu hemde orayı yıkarcasına o sesi duyduğuum an artık tutamadım kendimi gözyaşlarım boşaldı dr .um ağlama lütfen hastalarım ağlıyo sonra bende etklieniyorum dedi ve hemşireye götürmeden önce görmek istediğimi söyledim yanıma getirip öptürdü kokla annesi dedi allah ım bu koku dünyadaki en güzel kokuydu ve o günden beri bu koku artık hayatımda elbiselerime bile siniyo sonra dikiş faslı derken 12:50 biz odamıza geldik artık kızım yanımda idi saatlerce onu seğrettim.... uyuşma geçince hafif ağrılar oluyo oda artık olcak ertesi gün çıktık biz artık aile olmuştuk evimizdeyiz şimdi ilk 3 gün sütüm gelmedi mama vs.kabusum oldu bu geceye kadar hiç uyuyamadım ama dün akşam sütüm geldi ve bebeğim kuzuya dönüştü bende uyudum oda.emerken onu seğretmek de daha ayrı ve güzel.....
    bu hikaye böyle uzar gider inş ifade edebildim kendimi darısı tüm bekleyenler ve isteyenlerin başına ha bide doğum hikayelerini okurken hep normal doğumları seçerdim sezeryanlar çokta hikaye gibi gelmezdi ama başıma geldi cereninde selamı var teyzeleri avatrıma koydum resim eklemeyi becerirsem onuda eklerim :KK46::KK46:
     
  2. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  3. maytap80

    maytap80 varmı aşktan öte? Pro Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.747
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    Allah analı babalı büyütsün yavrunuzu hayırlı uğurlu olsun inşallah
     
  4. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  5. divine_time

    divine_time Evli Ve Mutlu :) Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    allah uzun ömür versin canımmm
    allah acısını eksikliğini tattırmasınn inşallah
     
  6. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  7. SiremimS

    SiremimS İremim~Eslemim Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.277
    Beğenildi:
    1.279
    Ödül Puanları:
    213
    neee gzlll yaaa darısı başımıza inş
    allah analı babal büyütsünnn
     
  8. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  9. pnrhlt

    pnrhlt DEFNE'm Güzel Meleğim Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.153
    Beğenildi:
    204
    Ödül Puanları:
    153
    Gözün aydın canım a.s. Allah bebeğini güzel günlerde, sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah a.s.
     
  10. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  11. elavinya

    elavinya Başarmanın yarısındayım,başaracağım dedim çünkü :) Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.485
    Beğenildi:
    484
    Ödül Puanları:
    188
    teşekkürler hepinize
     
  12. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  13. certur

    certur bi kocam bi BeşiktAŞK Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    719
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    adaşım hoşgeldin, ömrün uzun ve mutlu olsun..
     
  14. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  15. certur

    certur bi kocam bi BeşiktAŞK Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    719
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    adaşım hoşgeldin, ömrün uzun ve mutlu olsun..
     
  16. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  17. PirayeHira

    PirayeHira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.316
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    allah bağışlasın cnm tebrik ederim
     
  18. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : elavinya
  19. benimminikelam

    benimminikelam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    allah bağışlasın...size de çok geçmiş olsun...