canm o kadar ok yanyor ki :(

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve xderinx tarafından 16 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx
  1. xderinx

    xderinx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kullanılmak bu olsa gerek sadece denemek için biriyle çıkmak arkadaş olmak ona seni seviyorum demek ne kadar kötü bişe :KK43: başladığımzdan bei her hatasına göz yumdum ben de bi hata yapınca kıyamet kopuyodu demek sevmediğindenmiş demek benimle oynadığı içinmiş sadece ölmek istiyorum şu an başka hiç bişe düşünemiyorum mafoldumben
     
  2. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx
  3. On41

    On41 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.259
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım hayırdır yahu :teselli: iyice bi anlat bakalım ne oldu ne bitti mirmirmirmir
     
  4. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx
  5. dicerr

    dicerr Guest

    ne oldu

    bunu o mu soyledı
     
  6. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx
  7. EU3

    EU3 Guest

    hiç uzme kendınıı hiççç sende ona aynısı soyle valla ıcıne otursun..
     
  8. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx



  9. aa delinin zoruna bak :mymeka: neden böyle bi manyak için üzülüyosun ölmek istiyosun ki ? azcık tolpla kendini mantıklı ol dünyanın sonu değil .daha neler görceksin hayatında. takma bu kadar..:hulya:
     
  10. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx
  11. xderinx

    xderinx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    baştan beri sorun çıkarıyodu bende sevdiğine naz yapıyo sanıyodum her seferinde alttan aldım .bazı durumları oldu şüphelendim diye olay çıkardı en son da tamamen bozulmuştu bana.bende onun gönlünü almak için çabaladım durdum ama gitgide uzadı bu böyle..ve sonunda kafasının karışık olduğunu söyledi ama böyle basit konulardan ayırlmak da istemediğini ne yapıcağını bilemediğini söyledi.en iyisi ben beklicekmişim ama herşeye hazırlıklı olmam gerekiyomuş benden ayrılabilirmiş yıkılmıcakmışım...var mı böyle bişe resmen alışmak için bana benimle oynamış deneme yapmış..kahroluyorum yya bu kadar basit mi her şey ben bu kadar şansızmıyımmafoldumben
     
  12. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx
  13. On41

    On41 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.259
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    oturacağını sanmıyorum canım.. eğer maksadı oynamaksa hiiiçte tınlamaz. ama üzülmemesi gerektiğinde hemfikirim...

    canım bi süre sonra kendine kızacaksın,değmezmiş diye... boşveeeer. daha kimler çıkar karşına..Allah hayırlı ve sana değer veren insanları çıkartsın karşına..üzme kendini bak :mymeka: tamam mı mucuk opuyorumnanaktan
     
  14. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx
  15. xderinx

    xderinx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim bu çektiğim acının binde birini bile çekmez o okadar duygusuzmuş.ama istiyorumki çeksin bi insanla bu kadar oynanırmıı ya hayatımı altüst etti depresyona girdimm hiç bişe yapmıyorum öyle oturuyorum ve düşünüyorum bana bu yapılanlarıı yazık yaa her şeye yazıklar olsun
     
  16. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx
  17. xderinx

    xderinx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    pişman olsun istiyorum o günü görmeden ölmek istemiyorumm :KK43: onun o acıyı yaşadığı günü görmek istiyorum sadece... beni bu kadar üzdü.üzdü bile denmez mahvetti :KK43: napıcamı bilmiyorum nasıl kalkıcam bunun altından hiç bilmiyorum ama kalkamıcam sanırım :KK43:
     
  18. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : xderinx
  19. PessiMisst.91

    PessiMisst.91 ÜniversiteLi Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.085
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim ya düşünme onu değmezmiş demek ki .. tecrübe kazanmış oldun en azından..