çati muayenesi,,,,

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve XIXBXIXARU tarafından 24 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  1. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    MRB ARKADAŞLAR ARANIZDA ÇATI MUAYENESİ YAPTIRAN VARMI?NASIL OLUYOR NASIL YAPIYOLAR YARDIMCI OLURMUSUNUZ HAFTAYA BANADA YAPILACAKTA MERAK EDİYORUM,ŞİMDİDEN SAOLUN.:1hug:a.s.
     
  2. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  3. nisa77

    nisa77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    evet ibiarucum bana da yapılacak valla çok tırsıyom.elle muayene yapılacak anammmm off:1no2:
     
  4. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  5. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ayy gerçektenmi çok iğrenç olacak ozaman bende tirsiyorum valla ,hayirlisi olsun arkadaşim :))
     
  6. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  7. mxixnxixkeller

    mxixnxixkeller Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    340
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    37. haftada mı yapılıyor acaba? Ben de çok korkuyorum valla, çok acıdığını söylüyorlar...
     
  8. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  9. yaxgxmur ankara

    yaxgxmur ankara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.419
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    valla haftaya ctesi parmaklanacaklardan biri benim tırsım tırsım tırsıyom ilk olacak heralde hepimiz aynı anda yaptırcaz kimse kimsye anlatamıycak bakalım acıyo diye biliyom ama ne yapalım minik kuşlarmız için katlancazzzzzzz
     
  10. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  11. yaxgxmur ankara

    yaxgxmur ankara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.419
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım normal yapcaklara ve ilk hamileliği olanlara ama sezeryan olcaksa yapılmıyo
     
  12. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  13. enemine

    enemine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çatı muaynesini bana bi kaç yıl önce doktorum yapmıştı öle ben merak edip sorunca böle eliyle kukununkaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3 :jeyyar: çevresindeki kemiklere bakıo hatırladığım kadarıyla öle parmaklama falan yok :S
    ama açılmış mı diye bakarken parmaklıyorlar böle ebe ellini taktı baktı çok kısa sürüyoo sooyunmaya değmeiyo sırnaşık şeysırnaşık şeykaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3
     
  14. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  15. <<tuxgxba>>

    <<tuxgxba>> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yaaaa arkadaşlar ben çok korktum amaaa.bu da nerden çıktı şimdi ben hiç duymamıştım.ayın 16da doktora gitmiştim.26 sında gelde makineye girecen dedi kalp atışları ağrılar falan dedi.alttan muayene mi yapılıyomuş normal doğumda.yaaaa çok korkunççç
     
  16. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  17. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    ben normal doğum yapmak ıstıyorum Allah kısmet ederse..
    gecen hafta doktoruma muayene edecekmısınız normal doğuma uygun mu dıye sorduğumda.
    şimdi bakmanın bır anlamı yok. doğum başladığında hastanede bakarız,zaten uygun değilse sezaryene alınırsın dırek dedi.
    yanı onceden muayene yok benım:)
     
  18. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  19. gasye

    gasye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    164
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ama yinede yaptırmakta fayda var arkadaşlar..çünkü çatıda sorun varsa doğum sancısı çekmeden direk sezaryana alınıyorsun sonuna kadar beklemiyorsun...bende bayramdan sonr yaptırcam 38. haftamda( tabi o zamana kadar doğurmazsam)