çatı muayenesi

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve nurcandogu tarafından 7 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  1. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar 37nci haftamda hamileyim ve doktorum normal doğum diyor ancak çatı muayenesi yapmadı ve gerek olmadığını söyledi. ama nasıl olur nerden anlayabilirki ?
    CADIARZU
     
  2. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  3. Esmer Gxuxlcin

    Esmer Gxuxlcin ♥αℓуα ∂υ&#9 Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    Bu ayni soru benimde aklimda, ben de 36 haftamdayim ama normal dogum diyor doktorum ve oda bakmadi. Bir daha ki randevumuz 38. haftasin da. E son anda yani, dogum anin da mi illa normal dogar yada hayir dogamaz diyip sezaryana cevirecekler yahu , anlamis degilim..
    Hersey yolunda, hersey normal dogum icin israrci diyor, baska bisy demiyor doktorum sagolsun..
    Acaba bi bilgisi olan varmi..
    Yada, son haftalarda mi bakicaklar ki..Bir yada iki hafta icinde.
    O zamanda aklima gelen, e hadi oldu da bebis beklemedi de erkenden gelirse ne olucak :)
     
  4. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  5. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    aynen aynı düşünceleri paylaşıyorum valla bu salı günü gittiğimde sorucam tekrar ya offf :KK43:
     
  6. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  7. gulsem_22

    gulsem_22 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    mrb.ben 31. haftadayım.normal düşünüyorum.doktorum 36. haftada bakmamız gerekiyo dedi.doktorunun bakmama sebebi ne acaba.yaa (Allah korusun) son anda aksilik çıkarsa.bırakma arkasını.ultrasonda yanılma payı çok oluyor.en sağlıklısı çatı muaynesi.
     
  8. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  9. leadangel

    leadangel Tuğkanın annesi Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.015
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bende 38+3 üm bugün drum 2 gün önceki kontrolde yapmadı bende sizler gibi acaba dedim herşey normal seyir ediyor ama drum 39 a girdiğim gün tekrar nst için çağırdı beni ve o gün bebğin kafası doğum kanalına inmişse çatı muayenenide yaparız dedi bu hafta yapıcaktı ama gerek görmedi çünkü bebeğin kafası henüz doğum kanalına girmmeişti sizlerdede öyle bir durum olabilirmi kızlar 39 a girdiğim güne kadar doğum yaparsam bende sizler gibi çatı muayene olmadan doğuma gitmiş olucam vede olmaz çatın uygun değil denirse bütün hayallerim suya düşücek yani erken yapması uygun aslında

    birde drlar şu şekilde anlıyorlar insanın yapısı belli ediyormuş kalça yapımın normal doğuma müsait olduğunu söyledi mesela bu belki çatınında müsait olduğuna işarettir
     
  10. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  11. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hımmm kafama çok takıldı ya mutlaka tekrar sorucam önümüzdeki hafta... pffff CADIARZU
     
  12. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  13. Rukal

    Rukal Küçük Anne Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    80
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim doktorum da 39. haftada yapacağını söyledi.
     
  14. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  15. setu

    setu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    mrb ben 39.haftada çatı muayenesi oldum çok korkulacak bişey değil zaten çok kısa sürüyor. muayene sonucu normal doğum yapabileceğimi ama çok kolay bir doğum olmayacağını söyledi çünkü rahim genişliği iyi dedi ama vajina ağzım darmış iki saatlik falan bir ıkınma ile olabileceğini söyledi. moralim bozuldu iki saat boyunca bir insan nasıl ıkınır.
     
  16. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  17. amazonsmyrna

    amazonsmyrna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106

    Sezeryanı düşünebilirsin doktorunla görüş istersen. Zor doğumda bebek de strese girebiliyor ve kakasını yapabiliyor. Ben epidural anestezi ile normal doğum yaptım, ilk 4 cm'lik açıklık olana kadar ağrı çektim, sonrasında çekmedim. bu nedenle kolay bir doğum gibi algılanabilir ama bebeğim strese girmiş ve kakasını yapmış. Doktorum farketseydim sezeryana alırdım dedi. Allah'tan bebeğim kakasını ciğerlerine çekmemiş. Ama her şeyi düşünmek gerekli. Kolay doğum dilerim her anne adayına.
     
  18. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  19. sati_k

    sati_k Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    :Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq:kızlar bende 37+6cı haftadayım doktorum iki gün sonra gel vajinal muayne yapıcaz dedi açıkcası korkuyorum neden böyle birşey yapıyor sizin çatı muaynesi dediğiniz şeymi ilk hamileliğim korkuyorumda bana acil cevap yazın:Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq: