Çatlaklarınız ne alemde???

Konusu 'Ocak Anneleri' forumundadır ve pempe_panter tarafından 11 Mart 2009 başlatılmıştır.

    11 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  1. pempe_panter

    pempe_panter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Ben uzun zamandır kendime aynada bile bakmıyordum yaşadığım üzüntüden dolayı...Çok şükür şimdi iyiyim.Ama geçenlerde banyoda kendime bir baktım şok oldum bacaklarımın arkası çatır çatır çatlamış.Hamilelikte yoktu bunlar doğumdan sonra olmuşlar:KK43:((Kıpkırmızı çok berbat yaa.Çatlaklar yeniyken tedavisi daha kolaymış.Siz çatlaklarınız için neler yapıyosunuz.Ya da bişey yapılabilir mi.Eğer varsa bi çözüm hemen başlayalım.Bende bir krem var yara ve yanıklar için çatlaklara da iyi geliyomuş ama prosoektesünde hamile ve emzirenler için kullanılmaması tavsiye edilmiş.Doğal yollardan nasıl çözüm bulabiliriz bilen varsa sölesin nolur:KK43:
     
  2. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  3. Hera

    Hera Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.981
    Beğenildi:
    78
    Ödül Puanları:
    153
    bende 1 tane bile çatlak yok canım :nazar: hamileyken lierac kullanmıştım. sanırım çatlak tedavisi içinde kullanılıyor bi araştır istersen.
     
  4. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  5. pempe_panter

    pempe_panter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Canım sen sanırım çok kilo almadın zaten erken de doğum yapmıştın asıl çatlaklar son ayda oluşuyor.Benim de son aya kadar hiç yoktu:KK43:Valla ben de mustela kullandım hem de kaç kutu bitirdim,her banyodan sonra tüm vücudumu bebe yağıyla yağladım biliyorum çünkü kendimi tenim hassas çatlamaya çok müsaitim ama sonuç yine çatlak malesef.Bir de benim çoğu çatlağım doğumdan sonra oldu çok ödem topladım hala da atabilmiş değilim ödemi diz üstü oturamıyorum bacaklarım geriliyor o derece yani:KK43:Bir de lieracı deneyeyim canım saol.
     
    Son düzenleme: 12 Mart 2009
  6. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  7. ozlemyb

    ozlemyb Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.092
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    of bende de catlak cokkk hatta karında sarkma oldu ne olacak halım bılemıyorum halende catlamaya devam edıyor vucudum :KK43:( belım bacaklarım habıre kasınıyor ertesı gun bı bakıyorum kıp kıprmızı yarık offffffffff yaaaaaaaaaaaaaaa
     
  8. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  9. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    bende de aynen catlak var ama karnimda...
     
  10. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  11. reyhanKARAKAXSX

    reyhanKARAKAXSX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    473
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ooff offbenneyaptımki çatlaklar bendede kabus gibi göbeğim ,belim, bacaklarım çok fena nasıl gececek bunlar bende bilmiyorum ama görüntü çok çirkin:1no2:
     
  12. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  13. pempe_panter

    pempe_panter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben hamileyken oluşan çatlaklra mustelanın çatlak önleyici kremini sürüyordum daha da çatlamasın diye şuan o kıpkırmızı renkleri yok pembeleşmişler ama kaybolurlarmı bilmem.Forumlarda çatlaklarını geçiren kişileri okudum birisi contractubex diye bir krem sürmüş ama emziren annelerin kullanması önerilmiyor.Şuan için kullanamayız
     
  14. 20 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  15. ezra2001

    ezra2001 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.547
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım benimde sadece karnımda çatlak var,bahsettiğin contractubexi bana drum verdi sezaryen yerıne sürmem için estetik kremimiş,bende ameliyat yerıne surdukten sonra bi kaç defa karnımada sürmüştüm belki işe yarar die:jeyyar:,demekki benım gibi yapanlar varmış,sürmeye dewam edeyım bari:teytey:,bu arda bu kremi dewlet karşılıo 57 tl normal fiyatı bilginize
     
  16. 20 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  17. Hera

    Hera Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.981
    Beğenildi:
    78
    Ödül Puanları:
    153
    esra banada verdi doktorum ameliyat yerim için ama daha 1 kere bile kullanamadım :eek:klava: faydası var mı acepppp
     
  18. 20 Mart 2009
    Konu Sahibi : pempe_panter
  19. pempe_panter

    pempe_panter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Kremi almıştım ama prospektüsü okudum emziren anneler için kullanılmamsı tavsiye edilir yazıyordu tereddüt ettim kullanmadım.doktor verdi demek oh içim rahatladı ben de sürmeye başlıyayım o zaman.Evet devlet ödüyo canım ben de sağlık ocağında yazdırdım.Sizin ameliyat iziniz nasıl benimki hala çok belirgin.Tamamen kaybolmaz dimi:KK43:(