çatlatma iğnesi olan ve hamile kalanlar...buyrun!...

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve denizvekumsal tarafından 21 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  1. çatlatma iğnesi olan ve hamile kalan arkadaşlar..opuyorumnanaktan
    bende yeni çatlatma iğnesi vuruldum ve umarım hamile kalırım.:KK46::KK46:
    desteğinizi bekliyorum arkadaşlaropuyorumnanaktan
     
  2. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  3. EzgiMec

    EzgiMec UltraAslan Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.998
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    bende geçen ay vuruldum ama işe yaramadı:KK43:(
    2 gün sonra tekrar vurulucam inşallah bu sefer olur:Saruboceq::Saruboceq:
     
  4. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  5. aabeyazmelek

    aabeyazmelek YA HAY YA HALIK Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.316
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım ben 2 ay vuruldum olmadı ama umudum vardı bir sonraki ay vurulmadım ve o ay ignenin etkisi devam ediyormuş hamile kaldım allah gönlünüze göre versin hayırlı zamansa olsun inşallah...
     
  6. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  7. ezgiciğim inşallah bu ay seninde hamile:ecrin_bebek:: olduğunu duyarım.herşeyin hayırlısı.bende beklemedeyim.:Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq:
     
  8. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  9. desteğin için teşekkür ederimopuyorumnanaktan.senin adına çok sevindim hihoyyyt
     
  10. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  11. asfa

    asfa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    174
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bende bu ay vuruldum ama olmadı ilk denemem di tekrar deniyeceğim..
     
  12. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  13. herşeyin hayırlısı olsun canım.ama yılmak yok :eek:lmaz:hepimizin çocuk sahibi olacağına inanıyorum:teselli:
     
  14. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  15. EU3

    EU3 Guest

    6 Aydır iğnemi vuruyorum banamısın demiyorr.Bu hafta sonu 7.iğnemi vurucam:roflol:
     
  16. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  17. nnilxuxfern

    nnilxuxfern pocahontas Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    12.373
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    196
    slm arkdaşlar ben bişi sormak istiyorumm çatlatma iğnesi nereden vuruluyo birde nasıl bişi bu sanırım yumurtanın çatlamsını sağlıyooo yanlış bilmiyosamm
    birde ne gibi durumlarda çatlatma iğnesi vuruluyo
    bizde 1,5yıldır bebek istiyorus ama olmuyoo okadar doktora gittim hiç bana böle bişi sölemedi bilgi verirseniz sevinirim
     
  18. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : denizvekumsal
  19. nix

    nix birgül<3beliz Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.492
    Beğenildi:
    1.755
    Ödül Puanları:
    238
    nilüfer kadında yumurta bozukluklarında dr adetin 3. günü yumurta geliştirici ilaca başlatıyo,2-3 günde 1 usg ile kontrol ediyo...yumurta büyüyünce çatlatma iğnesini vuruyosun göbekten...sonra 36 saat içinde ilişkiye giriyosun...eğer erkekte bi problem yoksa oluyo genelde benim arkadaşım ilk denemesinde hamile kaldı..
    sende ihmal etme 1 yılı geçmişse endişelenmen gerek artık...eşinide aal ciddi şekilde başla tedaviye...