Çekmeceleri fırlattı beni dövemediği için

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve eflatun1981 tarafından 21 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  1. eflatun1981

    eflatun1981 Guest

    arkadaşlar benim eşim şiddet uyguluyodu önceleri ama onu aileme şikayet ettim onlarda gözdagı verdiler artık beni dövemiyo bugünde kızımın ögretmeni beni okula çagırdı görüşmek için kızımın dersleri çok zayıf tatilde neler yaptırıp başarılı nasıl olabilir konuşma yapıcaktı eşimde sürekli yatıyo işine gitmiyo beni deli ediyo evde yattıgı için ben okula gidiyorum gelirkende kızı alır gelirim dedim yok dedi tek gelsin deyip bırakmadı çekti başına yorganı yattı bende tabi sinirlendim ozaman sen git ben gitmem dedi sende telefon aç telefonda anlatsın dedi olmaz yüzyüze görüşmemiz lazım yarıdönem çalışma kitapları vericek nasıl çalıştırıcagımı anlatacak dedim yine yok dedi ben gitmem lazım dedikçe o yok gitmicen dedi ögretmeni buseferde ne sorumsuz aile diycek hiç veli toplantılarınada katılmadık dedimse yok dedi tamamda sen nasılsa yatıyosun ben gidim gelim dedim ben sana yok demedimmi dedi kalktı bana vuramadı komidinin çekmecelerini aldı aldı duvara fırlattı.ondan sonra yine yatmaya devam etti.aradan yarımsaat geçti kızım okuldan geldi yarımsaatte gidip gelcektim yani degermiydi bukadar hır gürsaat 4te kalktı hiçbirşey olmamış gibi davranıyo ben kalkmadım yerimden çıktı kapıdan işine gitti.
     
  2. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  3. uzumbugusu

    uzumbugusu Siyah İnci'm... Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.634
    Beğenildi:
    227
    Ödül Puanları:
    153
    Dengesizler arkadaşım yapılacak bişey yok..Şu anki halini,duygularını anlayabiliyorum..
     
  4. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  5. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Dur hele öyle olmaz böyle olur deyip o cekmeceleri kafasinda kirmak gerekirdi aslinda :kızgın:
    Ne güzel birde hazir uyku sersemi iyce yermisin yemezmisin, dayak böyle atilir gibisinden alsanaalsanasmile

    Töbe töbe ya.....:kahve:
     
  6. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  7. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.795
    Beğenildi:
    38.105
    Ödül Puanları:
    463
    altında bir doluluk vardır eşinizin. eh bu kadar dengesizlikte ancak bir erkekten beklenirdi zaten.. öff çok sinirlendim, allah yardımcınız olsun. nedeni neymiş peki? neden yollamadı sizi?
     
  8. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  9. Mihriban

    Mihriban Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    12.732
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    196
    eşin yine iyi aileni ciddiye almış sana şiddet uygulamayı bırakmış
    maalesef çevresini hiçe sayan erkeklerde var
    canım burda hep aynı şeyler söyleniyo belki ama belli ki eşin sinirini kontrol etmekte zorlanıyo en iyisi onu bir psikiyatra götürmen ve bu sorunu kökten çözmen
     
  10. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  11. Catharsis

    Catharsis Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.012
    Beğenildi:
    4.947
    Ödül Puanları:
    163
    pes...
    böyle bir adama ne yapılır ki..
    çocuğunu bile düşünmüyor. böyle babanın elinde tabi dersleri kötü olur çocuğun.anne olarak siz fedakarlık yapmaya hazırsınız, kendisi bir tarafını kaldırmadığı gibi size de engel oluyor.

    ne yap ne et, bir önlem al güzelim.. çocuğun dersleri düzelsin, o çocuk okusun da seninki gibi bir kocası olmasın.

    bu esnada sana da yazık tabi.. böyle bir evliliği hak edecek ne yaptın ki...

    kızına da sana da daha iyi bir hayat diliyorum.
     
  12. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  13. ema1

    ema1 Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr Pro Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19.459
    Beğenildi:
    7.408
    Ödül Puanları:
    238
    Bence;eşiniz bu öfke kontrolden qeçmesi qerek ..yani pskolojik olarak diplerde ssk.da psikoloqlar var.Belkide eşiniz depresyonda ..qitmekte yarar varCADIARZU
     
  14. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  15. Fides

    Fides Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben olsam boşanırım hemen böyle bi adamdan
    ha demesi kolay diceksiniz belki. hani çocuğunuz da var.
    ama kocanız sürekli şiddet uygulamaya kalkıyosa birşeyleri fırlatıp atıyosa bu durumda çocuğu düşünmenin hiç anlamı yok.
    çünkü bir çocuk böyle bi babanın elinde zaten sağlıklı büyüyemez.
    inanın boşanmanızdan, evlenene kadar yaşayacağı şeylerden daha az etkilenecektir.

    yaşadığım için biliyorum.

    iyi akşamlar
     
  16. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  17. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Neden olacak hayatim, duyarsizligindan ilgisizliginden.....
    Duyarli ilgili bir baba olsa, tamam hadi git kizin dersleri zayif neler yapabilecegimizi ögren demezmi?:nazar:

    Yarim saat daha fazla uyusun diye yaptigi terbiyesizlige bak....:kahve:
    Okumaklada adam olunmuyorki güzelim, ne okumus tahsili adamlar var, karilarina agzina almicak hakaretler sayiyor, siddet uyguluyor.
     
  18. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : eflatun1981
  19. Princess of Rain

    Princess of Rain &#9829; &#9829; My Little Princess&#9829; &#9829; Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.490
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ne sorumsuz babalar var ya pes artik pes annenin ve cocugun duygularini cok iyi anliyorum