Cem G'nin Münevver ile yaptığı MSN konuşmalarındaki şok detaylar!

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve Halikarnas tarafından 12 Haziran 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  1. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    Sanki ölüm Münevver'i çağırmış!

    Cem G'nin Münevver ile yaptığı MSN konuşmalarındaki şok detaylar!

    12.06.2009 13:11


    Münevver Karabulut i katil zanlısı Cem G. arasındaki MSN azışmalarındaki bazı ayrıntılar "aşkın gözü kördür" sözünün doğruluğunu bir kez daha pekiştiriyor, mesajların satır araları şiddet, cinayet, kıskançlık kelimeleriyle dolu. Cem G. izlediği bir filmden bahsederek hapse girmekten söz ediyor. Genç kızın "Kimi öldüreceksin? Hırsızlık mı dolandırıcılık mı, yapacaksın" sorusuna, Cem G. "Milleti votkayla zehirlemekten gireceğim" diyor. Münevver, bu yazışmaları sırasında Cem G.'yi "seri katil'e benzetiyor

    Mustafa ŞEKEROGLU / AHT / ÖZEL HABER

    MÜNEVVER Karabulut ile katil zanlısı Cem G. arasındaki MSN yazışmalarını HABERTÜRK ele geçirdi. Bu yazışmalardan Münevver Karabulut'un Cem G.'ye kaba davranışlarına, alkol gibi kötü alışkanlıklarına rağmen aşık olduğu ve onu bunlardan vazgeçirmeye çalıştığı görülüyor. Cem G.'nin şiddet içeren, öldürmekten, cezalandırmaktan bahseden ifadeleri "aşktan gözü kör olan" Münevver için bir anlam ifade etmiyor. Hatta bir yazışmalarında Cem G.'yi "seri katiT'e benzetmesine rağmen Münevver bu ilişkiden vazgeçmeyi aklına getirmiyor.

    ALKOLÜ BIRAK
    M: Döverim seni, ben de alkolü bırak diyorum ama nerdee. En azından çok az iç diyorum, yok. Seni daha çok düşünüyorum
    C: Evet biliyorum
    M: Odunsun hee... sus pus
    C: Sensin asansörcü... odun
    M: Döverim seni, yaa! Dinle (bir şarkı gönderiyor)
    C:Nebu?
    M: Şarkı, odun
    C: 'Son öpücük' şarkının adı
    M: Evet klibi film gibi çekmişler, kız arkadaşını yolluyor sevgilisine aldatacak mı diye
    C: Kim?
    M: Küpteki kız, sevgilisi de aldatıyor
    C: Şu an film izliyorum, babamla
    M: Adı ne filmin?
    C: Bayrampaşa
    M: Konusu ne?
    C: Haksız yere hapse giren bir adamın kendini savunamaması, boşu boşuna yattığı onca yıl
    M: Adından belli Bayrampaşa, kötü cidden. Haksız yere hapis yatan kaç insan var öyle

    KıMı ÖLDÜRMEMı ıSTERSıN?
    C: öyle vallahi Münevverim
    M: Hapse girmek de iyidir herhalde
    C: Hımm, sen bir gir bak, iyiyse haber ver biz de gireriz
    M: Kimi öldürmemi istiyorsun aşkım, söyle vurayım
    C: He he... Haksız yere girmeni istiyorum... he he
    M: Sen de gel o zaman.
    C: Sen bak önce beğenirsen ben de gelirim, aynı koğuşta film izleriz
    M: Öyle bir şey yok ki. Yoksa girelim yat kalk, iç uyu, başka bir şey yapmıyorsun. Ben erkeklerin bir hafta da olsa girmesi taraftarıyım.
    C: Hımm. Feminist sevgilim
    C: (gülümsüyor)
    M: Üç dört gün yeter. Keşke öyle bir şey olsa da girse erkekler
    C: Ben de bir erkeğim, ben de mi gireyim yani?
    M: Gir, akıllanırsın azıcık
    C:Ok
    ıyi tamam Münevver. Mutlu olacaksan girerim bir hafta
    M: Hee. Tabii alıyorlardı seni de
    C: Alırlar tabii

    VOTKAYLA ZEHıRLEYECEĞıM
    M: Kimi öldüreceksin? Hırsızlık mı yapacaksın, dolandırıcılık mı, banka mı soyacaksın?
    C: Milleti zehirlemekten gireceğim
    M: Votkadan
    C: Evet
    M: Beni zehirleyemezsin o zaman. He he
    he
    C: Seni niye zehirlemek isteyeyim ben, kız düşmanı mıyım ben? Kesin bir erkek zehirlerim ben
    M: Mustafa'yı mı Asım'ı mı?
    C: He he. Ne alakası var onlarla. Yunus olabilir ama
    M: Gereksiz insan
    C: Hepsi gereksiz de
    M: Sen çok gereklisin değil mi?
    C: Tabii ki de
    M: Ukala

    CEM'E'SERı KATıL'DıYOR
    C: Sen gerekli misin peki?
    M: Yoo gereksizim ben de öyle ya. Kız işte takılıyoruz
    C: He he
    M: Seri katil
    C: Sen, değil mi?
    M: Hee. Tövbe tövbe Allah korusun. Şakası bile hoş değil aslında
    C: He he ... Seri katilim benim
    M: Arayacak mısın beni
    C: Hayır, sadece sıradan bir kızsın.

    DAHA NE ıSTEYEYıM
    C: Beni mutlu ediyorsun Münevver, bunu bil...
    M: Naptın şimdi
    C: Birçok insanın edemediği kadar hem de... Düşünceli bir kızsın daha ne olsun? Beni düşünüyorsun, daha ne isteyeyim ki ben? Bunu yapman yetiyor benim için."

    "GÜVEN BANA"
    M: Mustafa 3 ay vermişti bana (ilişkinin süresi anlamında)
    C: Aferin ona ya. Bırak hepsini, konuşma hiçbiriyle
    M: Diyordu ki, Cem yurtdışına giderse 6 ay olabilir, 'hani görmeyeceksin ya onu, uzun sürer belki.'
    C: Bırak konuşma, güven bana. 1-2 arkadaşını kaybetsin nolur di mi?

    "KÖPEĞE KÖPEK GıBı DAVRAN"

    C: Seni hak etmeyen insanlarla görüşme. Sen çok iyi ve kıymetlisin. Köpeğe köpek gibi davranmayı öğren.
    (...)
    C: Bırak da birbirimizi daha iyi tanıyalım. Birbirimizi yeterince tanıyoruz da, ben seni tanıdıkça sana daha çok bağlanıyorum. Sen bir meleksin, bembeyaz bir melek.


    Cem'in cinayet planı MSN yazışmalarında!


    "Yarın akşam senin için müthiş planlar içindeyim. Tarihin en büyüklerinden. Duyunca ağzın açık kalacak. (...) önce sana sarılırım, sonra başlarım sıkmaya... boğana kadar..."

    MÜNEVVER Karabulut'un katil zanlısı Cem G.'nin cinayetten bir gün önce MSN'de genç kızla yazışmalarını da HABERTÜRK ele geçirdi.


    Cem G. genç kıza, "Yarın akşam senin için müthiş planlar içindeyim. Tarihin en büyüklerinden. Duyunca ağzın açık kalacak. (...) önce sana sarılırım, sonra başlarım sıkmaya... boğana kadar... tabii de boğmadan önce bırakırım" diye yazmış.

    Cem G'nin evine gelmesi için ikna etmeye çalıştığı genç kızı kameraya yakalanmamak için arka kapıdan eve alacağı da kayıtlarda ortaya çıkıyor.
    işte cinayetten bir gün önce Cem G. Münevver arasında geçen konuşmalar

    C: Sana naparım biliyor musun?
    M: Ne
    C: Hayal edemeyeceğin şeyleri
    M: Neymiş?
    C: Sana sarılırım önce, sonra başlarım sıkmaya sonra daha çok ve daha çok, boğana kadar
    M: Abartma
    C: Tabii ki de boğmadan önce bırakırım, içimde bir sıcaklık hissediyorum biliyor musun?
    M: öyle mi?
    C: Evet öyle
    M: Ne güzel
    M: Cuma günü on saat tören filan çekemem, 3'te çıkacağım okuldan
    C: iyi, güzel o zaman. Tüm gün beraberiz o zaman
    M: Olabilir, buluşuruz
    C: Ok o zaman, müthiş planlar içindeyim o zaman
    M: Ne planı?
    C: Tarihin en büyüklerinden
    M: Abartma be
    C: öyle, duyunca ağzın açık kalacak
    M: Söyle bakayım, merak ettim
    C: Çok büyük bunlar bebek. Şaşırtmayayım alıştırarak söylerim sana
    M: Söyleee beee
    C: Bizdesin o zaman yarın. Sana mum ışığı yemek hazırlarım. Panjurları filan kapatırım hep gece havası olur. Romantik böyle
    M: Hem güvenlik var sizin. O görür ama
    C: Arka bahçeden gireceğiz dedim sana
    M: O nasıl olacak?
    C: Söyleyeceğin bahane yok inan bana
    M: Hem sizde napacağız ki? C: Yapacağız bir şeyler merak etme
    C: Hem sözün var hem de söyleyecek bahanen de yok M: Yoooo
    C: Gitar da çalarım M: Aaaaa!
    C: Bugün 1 saat hoca gelecek gitar için. Bir tekrar olsun diye. Yarın sana çalacağım için
    M: Hımmmm
    C:.....
    M: Ne alaka?
    C: Gitar çalmıyorsun bahanene karşılık hazırlamıştım sadece
    M: Tabii... ıyi
    C: Bir akustik, 2 klasik, 3 elektro gitar var evde. Hangisi nin sesini seversen onunla çala tim. (i gitar var
    M: ıyi


    ***********************************************************************************


    Cem Münevver'i esir etmiş

    Münevver Karabulut'un katil zanlısı Cem'in ruh hali MSN'de deşifre oldu. ıkilinin yazışmaları çok çarpıcı..


    Cem Garipoğlu ile Münevver Karabulut'un MSN yazışmaları deşifre edildi.

    Cem'in başına buyruk hareketleri, şımarıklığı, Münevver üzerinde kurduğu otorite, Cem'in kıskançlığı, yine Cem'in sabahın beşinde kız arkadaşını evine çağırması yazışmlarda ortaya çıkan detaylardan.

    Münevver ile Cem'in MSN kayıtları, ikili arasındaki kıskançlık sorunu ve Cem'in ruh haline dair çarpıcı ipuçları veriyor.

    REıSıN DEDıĞı OLUR

    Münevver: Ulus 29’a gidelim
    Cem: Oraya mı gitmek istiyorsun?
    M: Suşisiz bir yer olsun da.
    C: Ben yiyeceğim sadece, sen yemezsin tamam.
    M: Sen de yeme.
    C: Off yaa. Yapma böyle Münevver. Suşiyi ne kadar sevdiğimi biliyorsun.
    M: Tamam tamam. Seç o zaman Ulus 29 mu, Zuma mı?
    C: Zuma.
    M: Ne zaman?
    C: En yakın zamanda.
    M: Neyse reisin dediği olsun. Her zamanki gibi.
    C: Tabii öyle olacak. Bir de senin dediğin mi olacaktı? Hayal kurma.
    M: Aşk olsun.
    C: Öyle tabii. Benim istediğim olacak. Sen sadece uyacaksın o fikrime.
    M: Cem. Şımardın iyice.
    C: Şımarmayla bir ilgisi yok bunun. Benim istediğim olacak. Sen de uyacaksın.
    M: Ne demek?
    C: Kaçta gideceğiz peki?
    M: Nereye?
    C: Yemeğe.
    M: Kararımı vermedim. Odun gibi söylüyorsun.
    C: Hehe. Söylerim ben. Odunum.
    ’Reisin sevgilisiyim’
    demeni bekledim
    C: Kim olduğunu unutma.
    M: Nasıl?
    C: Kimsin sen söyle bana?
    M: Bilmem, kimim?
    C: Reisin nesisin sen?
    M: Aşkı.
    C: Tamam bu da olur.
    M: Aşık değil misin bana?
    C: Münevver!
    C: Bu da olur demek ne demek söylesene?
    M: Ne?
    C: Tamam bebek tamam. Yok bir şey.
    C: Hiçbir şey demedim ben.
    M: Ya söyle.
    C: Reisin dedim.
    C: Sevgilisiyim demeni bekledim.
    C: Sen aşkı dedin.
    Rakı votka
    satıyorum
    M: Bak danslık yer arıyorum. Şamdan’da dans ediliyor muydu?
    C: Hayır edilmiyor.
    M: Emin misin? Üst katı da var. Ulus 29 nasıl?
    C: Olur, dans ediliyor mu orada?
    M: Ediliyordur büyük ihtimal. Canlı müzikli mekan kalmamış işte.
    C: Slow dans ama.
    M: Keops, Nispet, Civanım, Şamata Etiler’de hepsi.
    C: Bebeğim günde 921 mekan gezdiğim için hangisinde ne var hatırlayamıyorum. Rakı votka satmak için.
    M: 921 mekan. Yuh insan bilir. Onu da bilmiyorsun.
    C: Neyi?
    M: Canlı müzik. Dans edilecek yer.
    C:Yok bilsem söyleyeceğim işte.
    Babamın yerine geçeceğim
    C: Yoksa istemediğim hiçbir şeyi kimse yaptıramaz.
    M: Ben de yaptıramam biliyorum.
    C: Evet
    M: (Gülüyor)
    C: ıstanbul Avrupa Yakası Bölge Müdürü’yüm ben bebeğim.
    M: Aferin sana şımarık sevgilim.
    C: He he
    M: Müdür de olsan bana ne, umurumda değil hayatım.
    C: Şımarayım dedim biraz. Her şey adım adım. Birkaç ay sonra Türkiye Genel Müdürü olurum.
    M: O zaman hep ıstanbul dışına gidersin.
    C: Türkiye Genel Müdürü diyorum. Ne alakası var.
    M: Kontrole gidersin ya da satışa.
    C: Bir iki günlük ziyaretler. Yok canım satışa gitmem ben.
    M: 80 il var. Her gün birine gitsen ohoooo.
    C: (Gülüyor) Hepsinde yok ki.
    M: 60 il desek.
    C: Sadece sorun çıkan yerlere gidilir.
    M: ıyi.
    C: (Gülüyor) Sonra CEO. En son da artık babamın koltuğuna geçerim.
    M: Abin var senden önce.
    C: Yoo, onun işi başka.
    M: Onun işi ne?
    C: Onun işi rakı değil canım.
    M: Votka mı?
    C: Alkol değil onun işi. Münevver (Gülüyor)
    M: ıyi iyi.
    C: Sen tatlı bir şeysin.

    ********************************************************************************************


    Cem kimleri zehirlemekten bahbetti?

    CEM'E ŞARKILI VEDA

    M.K: VodiVido /2009/01/asli-gungor-son-opucuk-2009-orjinal.html
    M.K.: Dinle
    C.G.: Ne bu?
    M.K.: Şarkı, odun
    M.K.: Son öpücük şarkının adı
    M.K.: Klibi film gibi çekmişler
    M.K.: Kız arkadaşını yolluyor sevgilisine. 'Aldatacak mı diye'
    C.G.: Kim?
    M.K.: Klipteki kız. Sevgilisi de aldatıyor. O mu?
    C.G.: Hımmm
    M.K.: ızlemedin herhalde..
    C.G.: Yok babamla film izliyoruz
    M.K.: Hangi film?
    C.G.: Bayrampaşa. Haksız yere cezaevine giren bir adamın hayatını anlatıyor.
    M.K.: Adından belli zaten.
    M.K.: Cidden haksız yere hapis yatan kaç insan var öyle
    C.G.: Öyle valla Münevver'im.
    M.K.: Hapse girmek de iyidir.
    M.K.: Hapse girmekde iyidir ama
    C.G.: ıyiyse haber ver biz de girelim.
    M.K.: Kimi öldürmemi istiyorsun aşkım. Söyle vurayım.
    C.G.: Hehheee.. Haksız yere girmeni istiyorum ama:)
    M.K.: Sen de gel o zaman. Ama aynı koğuşa değil.
    C.G.: Sen bak önce. Beğenirsen ben de gelirim. Aynı koğuş olacak. Film izleriz orda da
    M.K.: Öyle bir şey olmaz.
    M.K.: Ben erkeklerin bir hafta da olsa hapse girmesi taraftarıyım.

    SERı KATıLıM BENıM

    C.G.: Hımmm. Feminist sevgilim.
    M.K.: Yok ciddiyim ben. Akıllanıyorlar. Kıymetini biliyorlar özgürlüğün.
    C.G.: Ciddiden böyle mi düşünüyorsun?
    M.K.: 3-4 gün de yeter.
    C.G.: Niye laf atıyorsun şimdi erkeklere. Ben de erkeğim. Ben de mi gireyim yani.
    M.K.: Gir. Akıllanırsın artık.
    C.G.: ıyi Münevver. Sen mutlu olacaksan girerim 1 hafta.
    M.K.: Kimi öldüreceksin? Hırsızlık mı yapacaksın?
    C.G.: Milleti zehirlemekten gireceğim.
    M.K.: Beni zehirlersin o zaman.
    C.G.: Seni niye zehirleyeyim. Kız düşmanı mıyım ben. Kesin bir erkek zehirlerim.
    M.K.: Seri katil.
    C.G.: Hehehhe. Sen di mi?
    M.K.: Tövbe tövbe. Allah korusun. Şakası bile kötü
    C.G.: Hehhee. Seri katilim benim.
    M.K.: Bir şey soracam. Arkadaşın ödeme yaptı mı?
    C.G.: Bunu mu soracaktın Münevver.
    M.K.: Merak ettim. Ödeme yapmasa polise verecektin.
    C.G.: Ödeme yaptıktan sonra vericem.
    M.K.: Ödeme yaptıktan sonra neden veriyorsun?
    C.G.: Her hata yapan cezasını çeker bebiş. Bu işler böyle.
    M.K.: Amannnn.
    C.G.: Gönderdiğin şarkıyı dinliyorum.
    M.K.: Son öpücük.


    Cem gece yarısı neden dışarı çıkıyor?

    'SON ÖPÜCÜK'ÜN SÖZLERı

    Sandın ki ne yaparsan yap yanındayım ben
    Acıyı ihaneti taşımak zorundayım ben
    Yapamam gidemem sandın ki vazgeçemem
    Artık yalnız geçmişte anındayım ben
    Bu sana veda ederken son bakış, son gülücük,
    Bu sana kalbimden kopan son öpücük
    Sana yıllar yılı büyüttüğüm aşk
    Ne yazık ellerinde artık küçücük
    Bu sana ilk elvedam son sözlerimdir
    Bu sana en içten yazdığım hislerimdir
    Ve sana yıllar yılı haykıramadığım gerçek aşkımı bitiren
    Gizli sandığın ihanetindir.

    ıÇKıSıZ OLMUYOR MÜNEVVER

    C.G.: Seni yine üzdüm değilmi?
    M.K.: Evet ve üçüncü kez yapıyorsun. Her defasında tekrar etmez diye umuyorum ama yine aynısını yapıyorsun
    C.G.: Özür dilerim
    M.K.: ınşallah tekrarlamazsın
    C.G.:Ne zaman yatacaksın?
    M.K.: Daha değil. Neden?
    C.G.: Yatmadan önce sesini duymak istiyordum
    M.K.: Yatmadan senle böyle
    C.G.: Birazdan dışarı çıkacağım. Uyumayacağım ama
    M.K.: Nereye ?
    C.G.: Yemek yiyeceğim ve bir şey daha, ben bu gün tekrar içkiye dönüş yaptım, biliyor musun?
    M.K.: Öyle mi, neden ?
    C.G.: ıçkisiz olmuyor sadece
    M.K.: Ne diyeyim ki senin için artık, çıkmak istiyorsan çık içmek istiyorsan iç
    C.G.: Evet birazdan çıkıyorum
    M.K.: Farkında mısın ben bir şeyleri düzeltmeye çalıştıkça sen inadına yapıyorsun, bunun nedenini bilmiyorum
    C.G.: Eşeğim ondandır, birazdan çıkıyorum bir şeyler yiyip bira falan alıp eve dönerim.
    M.K. Tamam sen bilirsin.


    KIZLARLA TAKIL ÇOK ERKEK OLMASIN

    CEM G., başka bir görüşmede Münevver'den kız arkadaşlarıyla görüşmesini, buluşmada erkeklerin olmamasını istiyor.

    C.G.: Yarın ne yapacaksın? M.K.: Arkadaşlarla buluşacağım.
    C.G.: Kızlarla takıl. Gökhan, Ahmet ve Mehmet'le buluşma.
    M.K.: Ortakla olurum büyük ihtimal. C.G.:Çok erkek olmasın.

    ŞAKALARI AZALTICAM TOKATLARI YıYORUM

    ıKıLı arasında geçen konuşmaların birinde, Münevver şaka yaptığı için Cem'den tokat yediğini söylüyor.

    M.K. Şakaları azaltıcam artık
    C.G.: Öle ama
    M.K.: Tokatları yiyorum yoksa
    C.G.:Yok ya ben senin şakalarına bozulmuyorum ki
    M.K.: Ya da bir gün bırakıp
    gideceksin
    C.G.: Sadece sarışın çocuk şakana bozuldum
    C.G.: Zaten öyle bir şey bir daha
    yapmazsın, ben seni biliyorum
    M.K.: Bebeğim engel olmak istemem işlerine.

    CEO NE ZAMAN ARASAM GELMEK ZORUNDA

    CEM'ıN şımarık tavırların, Münevver ile konuşmalarına da yansıyor.

    C.G.: Değer verdiğim insanlara zaman ayırmak istiyorum
    M.K.: Benim yüzümden aksatma C.G.: Yok be
    C.G.: Akşam geç saate kadar çalışıyorum oluyor bitiyor
    C.G.: Zaten çalışanlar da öyle
    C.G.: 24 saat
    C.G.: Ne zaman arasam gelmek zorundalar
    M.K.: Yazık ama onlara da
    C.G.: En üstteki müdür ve
    CEO da dahil
    C.G.: ışe alırken de bu maddeyle aldık zaten

    Cem Münevver'i nasıl çıldırttı?


    SABAH 5'TE EVE KIZ GETıRMEN DOĞRU MU?

    ıKıLı arasındaki kıskançlık tartışmaları, Cem'in 05.00'te bir kız arkadaşını eve çağırmasıyla doruğa ulaşmış.

    C.G.: Seni aradım açmadın, bahsettiğin 2 kızla hiç birşey yasamadım
    M.K.: Yaşa ya da yaşama ama beni çok kırdın
    C.G.: Üzgünüm gerçekten. ıkimizi üzmekten başka bir şey yapmıyor bu
    M.K.: Bunlara sebebiyet veren sensin, ben değil!
    C.G.: Unut bu olayı hadi eski halimize dönelim
    M.K: Hangi birini unutayım
    M.K: Sabahın 5'inde evine kız çağırıyorsun. Neymiş kıyafet seçecekmiş. Kendi kıyafetini kendin seçemiyor musun. Senin bir çıktığın var, doğru mu eve kız çağırman?
    M.K.: Yanımda kıza mesaj atıyorsun
    C.G.: Üzgünüm Münevver, yapmamam gerekirdi, ama o dediğim kızı ben çocukluğumdan beri tanıyorum
    M.K.: Kavga ettiğim kızı facebook'una ekliyorsun, beni rezil ediyorsun
    M.K.: Benim güvenimi zaten zor kazanıyorsun böyle yaptıkça daha kötü oluyor, salak yerine koyma beni

    ÖPMEZSEM KIZIYORSUN

    C.G.: Koymuyorum ki seni, hiçbir zaman da koymayacağım.
    M.K.: Yaptıkların bunu gösteriyor.
    M.K.: Rahatsız olduğum bir şey var.
    Ayrılırken sarılmak istiyorum yakın olmak. ılla öp diyorsun, yolda herkesin içinde öpmemi bekliyorsun. Öpmezsem kızıyor, konuşmuyorsun. Ben seni niye öpmek istemeyeyim ki zaten hep öpüyorum, sevgimi gösteriyorum. Ama bunun yeri ve zamanı var. Anlayamıyorsun beni hiç
    C.G.: Tamam bebişim, haklısın
    M.K.: Milleti takma diyorsun ama niye yoldan geçen adam, hakkımda yanlış düşünsün ki, millete malzeme vermedim, vermek de istemiyorum, Sen takmıyor olabilirsin, ben takıyorum.
     
    Son düzenleme: 14 Haziran 2009
  2. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  3. suvesabun

    suvesabun Rabbim yolundan ayırma! Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.125
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    :1shok: :1shok: :1shok: kanım dondu resmen....... bir şey yazamayacağım..... :1shok: :1shok: :1shok:
     
  4. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  5. aycaaaaaaa

    aycaaaaaaa can oğluşlarrıımm :)) Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.084
    Beğenildi:
    164
    Ödül Puanları:
    163
    bu olay beni çok ama çok uzdu..
    ne işi vardı o kızın o evdee...
    yanlış işlerr... telafisi olmayan yanlışlar dourmuş..
     
  6. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  7. EU2

    EU2 Guest

    yazışmalar çıkıyor,görüntüler bulunuyor!!(ne hikmetse daha yeni)şimdide baz istasyonlardaki konuşmalardan binlerde ses içinden cemin konuşmaları aranıyor...eee peki sonuç:nazar:
    daha öncede söyledim yine söylüyorum,o çocuk bulunmıycak,tek dileğim bulunması ama benim hiç umudum yokkötükedihüso
     
  8. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  9. BjKqoLiq.

    BjKqoLiq. Guest

    aLLahım o kıza nasıL kıydı şerefsizz hayvan demeyi utanıyorum satis manyakk o güleryüzlü tertemizz kıza nasıl yaptın bunu nasIl kandırdınn nasıl kestinn yaa nesinn senn en kısa sürede yakaLansınn allah beLanı versınn

    seni varya halka bırakıcaklar :KK66: müebbet yemeye yalvarıcaksın :KK66: allahından bul pisLik
     
  10. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  11. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198

    ayçaaacım canım o apayrı bir konu ...
     
  12. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  13. fatolina

    fatolina 2 MAYISTA 68 OLİİİCİMMM:) Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    offf ya
    nasıl bi varlık şu cem denen insanlık müsvettesi nasıl kıydı o güzeller güzeli kıza
    hala anlamış değilim
    böyle sevgi olmaz olsun biran önce yakalansın artık yeter
    başka canlar başka ocaklar sönmesin
    bence türkiyede salak değil bi evde saklanıyo dışarı çıksa bulurlar kesin ailesi çok iyi bakıyo ve saklıyo
    ama çıkıcak ve kara zindanlarda çürücek adi pislik
     
  14. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  15. aycaaaaaaa

    aycaaaaaaa can oğluşlarrıımm :)) Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.084
    Beğenildi:
    164
    Ödül Puanları:
    163
    bende bulunamaz die duşunuorum çunku o çoktaaaan yurtdışında almıştır soluğu..
    ben onun turkiyede olduğuna inanmıorum..
    ve bu cinayet çok öncedeb planlanmış bişi gibi gelioo..:kızgın:
     
  16. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  17. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198

    polisimiz her türlü maddi delile ulaşmıştır...ve bunlara yeni ulaşmış değildirturkbayragi bu başarıdırturkbayragi bunu gözardı etmeyelim lütfen:eek:lmaz:

    eğer yakalanamıyorsa deniz yoluyla yurtdışına kaçtığı içindir...
     
  18. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  19. EU2

    EU2 Guest

    sardunyacım ben senin kadar ümitli değil,m ne yazıkki..
    babası sırf olay günü orda olmadığını ispatlamak için kamera kayıtları meydana çıktı,msn konuşmaları çıktı,100 gündür nerdeler?
    sırf olayı cemin planlı ve tek başına yaptığını göstersinler die..artık yapıcak birşey yok,bari baba içerde yatmasın die aile tek zanlı cemi gösteriyo..
    polisi aşan durumlarda oluyor malesef..polisimize kalsa zaten o şefersiz bulunmuştu,ama polisi aşan durumlarda oluyor böyle büyük olaylarda..üstelik söz konusu insanlar türkiyeni en zengin insanları ise..üzeyir garih cinayeti sanırım küçük ve unutulan bir örnek olur..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.