cerrahpaşa ya da çapa da tüp bebek yaptıran var mı?

Konusu 'Tüp Bebek Merkezleri' forumundadır ve RasyonelmarT tarafından 8 Mart 2009 başlatılmıştır.

    8 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  1. RasyonelmarT

    RasyonelmarT Guest

    merhaba arkadaşlar,
    eşimde azospermi var.mikrotese önerildi.hem mıkro için
    hem de eğer sperm bulunursa tedavi için hastane arayışı içindeyiz.
    çapa ya da cerrahpaşa ya giden varsa aranızda,
    yardımcı olabilir mi?
    ya da önerebileceğiniz başka yerler var mı?
     
  2. 8 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  3. ARTVINLI9876

    ARTVINLI9876 Evlatlarim sana emanet allahim Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.207
    Beğenildi:
    2.328
    Ödül Puanları:
    163
    merhaba canım aramıza hoş geldin.bizimde sorunumuz sizinki gibiydi bizde memorialde tese olduk ve mikro enjeksiyon yaptırdık ben hast.çok memnun kaldım.ama şimdi tekrar mikro düşünüyoruz bu sefer bizde cerrahpaşada düşünüyoruz ama benimde hast.hakkında hiç bir bilgim yok.bende araştırma yapıyorum öğrendiklerimizi paylaşırsak daha iyi olur.inşallah tedavimiz hayırlı olur hepimizin.
     
  4. 8 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  5. biv

    biv Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    626
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben çapada tedavi görüyorum transferim oldu salı tahlil var tüp bebek ekibini gerçekten tavsiye ederim doktorundan memuruna kadar hepsi çok iii ve pozitifler benim doktorum prof faruk buyru
     
  6. 8 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  7. RasyonelmarT

    RasyonelmarT Guest

    peki çapa ya da cerrahpaşada da özel muayene
    bölümü mü oluyor?
    ücret nasıl?
    mıkrotese ne kadar mesela biliyormusun arkadaşım?
     
  8. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  9. tuuba1205

    tuuba1205 Annesinin Balı Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.505
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    tamda aradığım gibi bir konu :lepi:
    herkese selamlar
    bende tedavi için çapa yada cerrahpaşaya gitmek istiyorum. bi arkadaşım çapaya gitmiş çok memnun kalmış. çok ilgililermiş tavsiye etti. p.tesi için çapa poliklinikten randevu aldım. birde öğretim üyelerinin muayeneleri varmış galiba. sanırım onların ücretleri farklı. bu konuda birbirimize yardımcı olursak sevinirim.
     
  10. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  11. tuuba1205

    tuuba1205 Annesinin Balı Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.505
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    kimse yok mu yaaaa senağlama
     
  12. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  13. RasyonelmarT

    RasyonelmarT Guest

    bu kadar üye arasından muhakkak vardır giden diye düşünüyorum.
    bu konuda doktor işi hakikaten önemli.
    yoksa hem maddi,hem manevi sıkıntılar yaşanıyor.
    tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.
     
  14. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  15. ARTVINLI9876

    ARTVINLI9876 Evlatlarim sana emanet allahim Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.207
    Beğenildi:
    2.328
    Ödül Puanları:
    163
    merhaba arkadaşlar.arkadaşdan aldığım bilgilere göre çapadan çok memnun kalmış.sorularımız cevaplanıyormuş.dr çok ilgiliymiş.bende yaz gibi tedaviye başlıyacağım.edindiğim bilgileri sizinle paylaşırım.
     
  16. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  17. cananisa

    cananisa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben cerrahpaşada aşılama yaptırdım şimdi ikinciyi denyrz. inanın çok güzel muamele. hafta sonu bile dr um yumurta takibi için çağırıp bakmıştı. öle baştan salmıyolar. bi durummu var hemen hocaya danışıyolar. tüp bebği bilmyrm ama ben memnun kaldım ama malesef 1. aşılamam tutmadı. 2. dede yumurtalarım büyümüyo. yarın gidicem. bakalım ne dicek
    hafta sonuna kadar aşılama yaptırmam lazım ama oluyo büyümüyolar büyümüyolar....
     
  18. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : RasyonelmarT
  19. bakgun

    bakgun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah hayırlısıyla iyi sonuç alırsın canım benim 2. tüp bebek denemem olacak ama iyi bir merkez arıyorum faruk beyin çok iyi olduğunu duymuştum cnm nasıl randevuylamı gidiyorsun nasıl nekadar ücret ödüyorsun yazarsan çok sevinirim