ceviz kabuğu suyu işe yarıyor :)

Konusu 'Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri' forumundadır ve qonulcelen tarafından 13 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  1. qonulcelen

    qonulcelen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    slm arkadaşlar bunla ilgili bi konu üzerinde yorum yapmıştım önceden ama bn ayrı bi konu açmak istedim . okudum ve ahmet marankinin tarifini uyguladım 4. kes uygulamam rağmen gerçekten gözle görülür bir fark gördüm ve sizle paylaşmak istedim :) saçım ince telli ve cansız normal yağlı .

    neyse nasıl uyguladığımı yazayım size : 10-15 tane ceviz kabuğunu 1 litre suda kaynatıyorsunuz ve ılıklaşana kadar bekletiyosunuz . saçlarınızı yıkadıktan sonra duştan çıkmadan önce hazırladığınız suyla yıkıyorsnuz bu kadr :) sonra ayrıyeten bi durulama yok arkadaşlar . umarım sizede faydası olur :98:
     
  2. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  3. hande58

    hande58 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    615
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    yeşil kabugumu yoksa normal sert kahverengi kabukmu?
     
  4. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  5. qonulcelen

    qonulcelen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    normal kahverengi sert kabuk cnm
     
  6. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  7. hande58

    hande58 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    615
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    hmm ilginçmiş peki dolgunluk falanmı verrdi saçına?
     
  8. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  9. qonulcelen

    qonulcelen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    evet kesinlikle elimle tuttuğmda saçlarımı 2 katına çıkmş gibi geliyo . ki normalde 3 haftada uygulanması gerekiyo enaz etkisini görmemz içn . ben dewam edicem ama bu kadar sürede kullanmama rağmen faydasını gördüm
     
  10. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  11. qonulcelen

    qonulcelen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    birde saçlarımı 2 3 günde bir yıkıyorum ne çok sık ne seyrek. tarifte hergün diyor ama bn saçlaırmı yıkadıkça kullandım arkadaşlar size kolay gelsin :)
     
  12. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  13. angel_gly

    angel_gly Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41

    cnm bu kürü kaç kere uygulamak gerekiyo ya benim saçlarımda aynı durumda
     
  14. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  15. qonulcelen

    qonulcelen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ben her saçımı yıkayaşımda yapıyorum cnm yani 2 3 günde bir işime bağlı ama genelde 2 günde bir yapıyorum .gerçekten mucize bişey sevdim bu yöntemi ben hem fazla şeylerle kafamda karışmıyo . ama kabukları 15 dkda kaynatmanız gerekiyor ..
     
  16. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  17. feRhuNde_

    feRhuNde_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    480
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bunu kaynatıp bir şişeye koysak kaç gün saklanabilir biliyor musunuz?
     
  18. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : qonulcelen
  19. qonulcelen

    qonulcelen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    tam olarak bilmiyorum oyüzden kesin bi cevap veremicem üzgünüm . ama ben şöyle yaptım kendi fısfısın içine de koydum bu suyu hergün sıkıyorum aynı zmanda diplerine zaraın olcağını sanmıyorum ben