Çeyiz almaya başlamalımıyım

Konusu 'Çeyizimiz için biz neler aldık ?' forumundadır ve semerta tarafından 21 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  1. semerta

    semerta Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.245
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    148
    Baktımda neler neler almışsınız ya,
    Benim daha evlilik tarihi falan yok ortada, Erkek arkadaşımla para biriktiriyoruz kendi masraflarımızı kendimiz karşılamak istiyoruz en azından düğün zamanında çekeceğimiz krediyi mümkün olduğunca en aza indirmek için şimdiden biriktirmeye başladık:)
    Çeyiz:) şimdiden ufak tefek şeyler alsam mı almsam mı o kadar kararsızım ki, daha önce nişanlanıp ayrıldım o zaman bissürü borcun altına girip almıştım, sonradan dedim gelin ata binmiş ya kısmet olmadı modaları geçiyo içime sinmiyo vs. napim elimden geldiğin ce çeyiz için olan parayı biriktireyimmi yoksa ufak tefek bişiler almaya başlımmi
     
  2. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  3. pissy

    pissy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.044
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    108

    hayırlısı olsun arkadaşım öncelikle.
    dah aönce aldığın çeyiz eşyların ne oldu peki?

    bende şuanda nişanlıyım, nişanlım askerde. çeyiz alışverişine yavaştan başladım. herşey nasip kısmet. Allah iyilik göstersin yeterki. para birikimi yapabiliyosan öyle yap tabi. ben birikim yapamadığım için şimdilik ufak tefek şeyler alıyorum. düğün zamanı daha büyük alınacak şeyleri almayı düşünüyorum.
     
  4. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  5. semerta

    semerta Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.245
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    148
    Daha önce bornoz takımı uyku seti nevresim vs. almıştım bunları almaya giderken onunda fikrini almıştım ve nişan bohçası için gerekli damat şeyleri vs. o yüzden onları çevremde evlenicek olanlara hediye ederim kullanmicam yani. yemek takımını (kendim almıştım görmemişti bile o yüzden onu kullanıcam içime sinmeme gibi bi durum yok) çok para lazım çok
     
  6. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  7. EMiNEveAYDIN

    EMiNEveAYDIN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    332
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    63
    benimde daha ortada düğün tarihim yok. ama seneye olacağı kesin . ben almaya başladım. ama öğrenci olduğum için sürekli sürekli alamıyorum. şuan için sadece üdüklü tencerem,çelik çaydanlık, kahvaltı takımı,borcam,çerezlik,şekerlik,subardakları,un eleği, cezve takımı, tepsi,salata kaseleri,vitriniçi bardak seti filan var.

    ama almam gerekenler okadar çokki buraya sığmaz:) bide bu sayfadaki arkadaşların çeyizine bakınca daha çok işim var bu çeyizle diyip moralim bozuluyor:KK43:

    mutfak eşyalarını al bence. nişan filan olduktan sonra nevresimler pikeler yastıklar yorganlar bornozlar aksesuar eşyaları derken biriktirdiğiniz para hemencecik biter
     
  8. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  9. bikucukeylulmeselesi

    bikucukeylulmeselesi anaç sütlaç hanım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.312
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    153
    Benim de henüz bir gelirim olmadığı için aileme de yük olmak istemediğimden çeyizlik pek birşey alamıyorum. Teflon tencere takımı, 2 adet borcam, fincan takımı ve 9 adet yemek tabağı var çeyizimde. onun dışında hiçbir şey yok sempatiksalakcinni
    Nişanlım beni almaktan vazgeçecek bu gidişle :KK1:
    Ben parası az tutan ama önemli birkaç şey alıyorum harçlığımla. Örneğin mutfakta kullanılacak cam eşyalar. Paşabahçe' nin Sürahisini ve tuzluğunu aldım. Bunların modası geçmez :lepi:
     
  10. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  11. sebnem42

    sebnem42 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    5.338
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bence imkanın varsa yavaş yavaş almalısın
    ben 15 aydır nişanlıyım ancak tamamlıyorum
    yine bile eksiğim var
    sonradan cok şıkıyor..
     
  12. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  13. semerta

    semerta Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.245
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    148
    kıyısından köşesinden başlamalı yani:) aslına bakarsananız yazamı seneyemi 2 3 yıl sonramı daha ortada tarih yok isteğe gelince ikimizde yarın imkan olsa yarın evleniriz:)
     
  14. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  15. sessizLik

    sessizLik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.427
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canim dügünü ne zaman düsünüyorsunuz? yani belli bi tarih yok demissin ama bir yil iki yil üc yil icinde ?

    ben sana söyle söyleyim biz 2012 bahar da evlenmeyi düsünüyoruz..

    ikimizde suan en iyi sekilde para biriktirmeye calisiyoruz...

    bazen cok hevesleniyorum sunu bunu alayim diye ama bende söyle bir sorun var yurtdisinda yasiyorum ama türkiyeye gelin gidecegim o yüzden ancak türkiyede oldugum vakit ceyizimi alabilicem...

    tek tük biseylerim var ama hic yok kadar az yani : )

    bence kendini zor durumda birakma... yavas yavas ikmanin oldukca al ve kenara koy...

    dügüne kadar zaten herseyi tamamlamis olursun...

    hersey gönlünce olsun...
     
  16. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  17. semerta

    semerta Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.245
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    148
    Teşekkürler yorumlar için, para olunca hepsi olur zaten ufak tefek alabildiğimi alayım ben yine, sıkıntıya düşmekte istemiyorum hemende evlensem fena olmaz hani ne zor işler ya
     
  18. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : semerta
  19. Sinoplu57

    Sinoplu57 varsa SEN yoksa SEN... Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.792
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    canım cok büyük degilde ufak şeylerini al ..iş kesinleşirse daha büyükleri alırsın..
    bende 2 senedir ufak tefek alarak epey cogalttım hala da cok eksik var.. kız ceyizi bitmiyor..ufakları aradan cıkarırsan rahat edersin snra.