cezve içinde agda??????*

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve melishhe tarafından 13 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  1. melishhe

    melishhe Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    939
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar o gun su japon parzarı tarzı yerde agda gordum boyle cezve gibi bi metal kabın icinde...

    aynı kuaforde ısıtıcıda olan kaba benziyordu

    acaba onu alıp kullanan var mı??

    ocakta ta iyice eriyo mu? alıpta kalmasını istemem... bantlarla bıyıgımı alırken kırıyorum
    ama bu sir agda iyi oluyor her hafta kuafor git 5 tl 10 tl bay sıkıldım:KK70:
    bunu deneym diyorum tavsiye eden var mI?
     
  2. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  3. YAMAN

    YAMAN * ben bir anneyim * Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    Cnm ben normal aĞdayı bı kaba koyup su da kaynatıyorum
    bal kıvamında oluyo sona bıÇakla sÜrÜyorum bez yapıŞtırıp Çekıyorum.aynı Şey gıbı sanırım
     
  4. 14 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  5. melishhe

    melishhe Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    939
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    normal mi sir mi==??? ben sir istiyorum su soguk ılık agdalrdan dgl
     
  6. 14 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  7. cakiloz

    cakiloz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım senin bahsettiğin tablet ağda galiba bende gittigiyordan sipariş verdim hassas bölgeler için oluyormus agda bezıne gerek yokmus cezve gıbı bıseyde ertiyorlar sonra kalın tabaka halınde surup el yardımyla cekıyormussun yapılısını uzman tv de de izlemiştim zemuszemus
     
  8. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  9. inci_tanesi

    inci_tanesi Allah'a emanetsin kuzum Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    19.970
    Beğenildi:
    76
    Ödül Puanları:
    203
    senin istediğin sir ağdadan ben de kullanıyorum canım
    cezvede ısıtıyorum
    çok güzel eriyor
    biraz katılaşınca da sürüp çekiyorum
     
  10. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  11. melishhe

    melishhe Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    939
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hm yani ocakta kolay eriyor diyorsunuz. almayı planlıyorumda erimez falan kalmasın oyle.

    ne kadar sürede eriyo cnm?
     
  12. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  13. inci_tanesi

    inci_tanesi Allah'a emanetsin kuzum Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    19.970
    Beğenildi:
    76
    Ödül Puanları:
    203
    2 dakika bile sürmüyor canım
    yalnız eridikten sonra biraz koyulaşmasını ve soğumasını bekliyorum ben
    sıvı halde hiç sürülmüyor zaten çok da sıcak oluyor
     
  14. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  15. melishhe

    melishhe Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    939
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yakar ztn sıcak sıcak=)
     
  16. 20 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  17. civcivy

    civcivy Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.217
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar bu ısıtıcı makinesiyle beraber var ona ne diyorsunuz daha mı kullanışlıdır? Bir de bu bahsettiğiniz ağdalar katı haldemi alıp cezvede eritiyorsunuz? markasını falan ismini söyleyebilir misiniz. Hemen donuyor mu birde bu cezvede. lutfen bana yardımcı olurmusunuz kıslar
     
  18. 20 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melishhe
  19. inci_tanesi

    inci_tanesi Allah'a emanetsin kuzum Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    19.970
    Beğenildi:
    76
    Ödül Puanları:
    203
    canım senin dediğin kartuş ağda ve makinası
    onu sürünce bez ile çekiyorsun
    tabi kalıp ağdanın da makinası var tencere gibi
    kuaför malzemeleri satılan yerlerde bulabilirsin
    katı halde atıp eritiyoruz ve biraz katılaşmasını bekliyoruz
    ufak bir parça attın mı çok rahat yetiyor
    tabi alacağın bölgeye bağlı
    markaya gelince depilissima ya da tanaçan alabilirsin
    umarım yardımcı olabilmişimdir canım