cicekgonder. com 'un teslim etmediği çiçek

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve Rafflesia tarafından 10 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Rafflesia
  1. Rafflesia

    Rafflesia Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Anneler günü nedeniyle cicekgonder . com sitesi üzerinden çiçek siparişi vermiş ve eft ile de ödemeyi yapmıştım. Çiçek teslim edilmediği gibi tarafıma herhangi bir bilgilendirme de yapılmadı.

    Dünden beri sürekli aramama rağmen telefonları ya açılmadı ya da sürekli meşguldü. en sonunda düşürmeyi başardım ve telefonu açan ne dediği zar zor anlaşılan bir kişi: "Olabilir, yoğunluktan teslim edilememiştir." dedi büyük bir pişkinlikle.Benim böyle saçmalık olur mu şeklindeki itirazımı da "ne var işte, yoğunluk teslim edilememiş" şeklinde cevaplar verdi ve "burası çağrı merkezi ben bilemem detayını, siz mail atın dedi" dedi.
    Yetkili biriyle görüşebileceğim bir numara istedim ve ücret iadesi talep ettim. "öyle biri yok siz mail atın" cevabını aldım.

    Anneler günü'nde çiçeğin gitmemiş olması bir yana, ne bilgi veriyorlar ne de verdiğim parayı geri alıp alamayacağım belli değil. Bozulan sinirim de cabası!

    Dolandırılmak istemiyorsanız ne siz ne de yakınlarınız kesinlikle cicekgonder . com web sitesi'nden sipariş vermeyin.
     
  2. 5 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : Rafflesia
  3. cndy4

    cndy4 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bugün bende sipariş verdim sanırım gitmiycek....:KK5: