çiçekler hamile olabilirmiyim yardım edin

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve mirage1983 tarafından 10 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  1. mirage1983

    mirage1983 Ikizanasi :) Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.145
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    BEN DOKTORDA TEDAVİ GÖRÜYORUM İLK LOMEN KULLANDIM BU AY İYİ GELİŞMİŞ DEDİ ÇATLATMA İĞNESİ VERMEDİ HEMEN ÇATLAR DİYE SONRASINDA DUPHASTON DİYE Bİ İLAÇ VERDİ BİRDE GLUKOFEN DİYE BUDA HORMON ARTIRICI DİYE VERDİ GEÇEN C.TESİ GİTTİM ÇOK İYİ DEDİ HATTA OLMUŞ BİLE OLABİLİRSİN DEDİ YUMARTLAR ÇOK GELİMİŞ C.TESİ PAZAR ÇALIŞMA SONRA DURUN DEDİ ŞİMDİ BEN 5 GÜN SAY OLMAZSAN GEL DEDİ AMA ACABA NORMAL ADET TARİHİM 11 Dİ AMA DUPHASTONDAN SONRA HEMEN ADET OLUNUYOMUŞ GALİBA FORUMDA ÖYLE OKUMUŞTUM YARDIM EDERMİSİNİ:bbo:Z ÇİÇEKLER
     
  2. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  3. mirage1983

    mirage1983 Ikizanasi :) Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.145
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    GeÇen hattadan berı gÖgÜslerde yanma sızlama var sankı gÖgÜslerımın etrafı ÇatlamıŞ sankı karnım Çok ŞıŞ kasıklarımda sızlama oluyo arada 2 haftadan berı 2 defa gece uykumdan kaldıracak kadar sancı gırdı bılgınız varmı arkadaŞlar
     
  4. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  5. mirage1983

    mirage1983 Ikizanasi :) Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.145
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Normalde adet dÜzensızlıĞım vardı acaba normal adet tarıhımden sonramı 5 gÜn sayıyım bırde p.tesı dayanamadım ıdrar testı yaptım negatıftı bunlar adet yaklaŞtı dıye mı oluyor ozman kaŞam karıŞtı Çok
     
  6. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  7. mirage1983

    mirage1983 Ikizanasi :) Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.145
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    BÖÇyle belırtıler gÖsteren varmı ve sonunda ne oldu arkadaŞlar
     
  8. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  9. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    inşallah hamişsindir canım yaa inşallahhh
    allahım hepimizin gönlüne göre versin inşallahhh
     
  10. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  11. mirage1983

    mirage1983 Ikizanasi :) Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.145
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ınŞ.canım ınŞ.
     
  12. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  13. LocalPrincess

    LocalPrincess Huzur Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    105
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Bu konularda hic bir bilgim yok canim ama insallah hamilesindir :CüvCüv:
     
  14. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  15. mirage1983

    mirage1983 Ikizanasi :) Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.145
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    inş.canım ya bu konularda bende ne yapçam bilmiyorum
     
  16. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  17. mirage1983

    mirage1983 Ikizanasi :) Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.145
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Doktor p.tesıye kadar beklememı sÖyledı eĞer kırmızılar gelmezse test yapıcaz ınŞ.gelmez ÇıÇekler dua edın
     
  18. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : mirage1983
  19. selma2429

    selma2429 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    4.641
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    aynıları bendede vardı özelliklede karın ağrısı hemde çok şiddetli oluyodu geceleri uykumda uyanıyodum adet günümden 1 hafta önce başladı gecikmemin 3. günü test yaptım pozitifti:) darısı başına