Çıkmazdayım Bilgilendirilmeye ihtiyacım var..

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve DuYGuS3Li19 tarafından 14 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  1. DuYGuS3Li19

    DuYGuS3Li19 Guest

    Ablalarım gerçekten çıkmazdayım lütfen bilgilerinizi benle paylaşın..

    daha 18 yaşındayım eylülde 19 olacam ewlilik yaptım şiddetten dolayı ayrıldım..boşanma davası bitti fakat yargıtaydan hala temyiz kağıdı gelmedi öss giremedim :KK43: senağlama 2008 ewlendim tam 1 sene oldu boşanalı yargıtaya gideli de epey oldu bu konuda hakkınızda bilginiz varmı sağlık güvencemde yok sağlık karnemde eşim çalışmıyodu ot gibi kaldım ortada :KK43: yanlışlarımın bedelini ödüyorum ne olur diyin bana soyadımı almama daha ne kadar kaldı :KK43: :eek:klava:

    bu işten sıkıldım biran önce üniv okumak isitiyorum kurslara gitmek istiyorum :KK43: bilginiz varsa benle paylaşırsanız sevinirim... :çok üzgünüm:
     
  2. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  3. TheShe

    TheShe Guest

    Kim temyiz etti ki, eşiniz mi?
    Eşiniz boşanmak istemiyor, o yüzden de temyize mi gönderdi. Ben anlayamadım da.
    1 sene oldu boşanalı diyosunuz, artık gelmesi lazım.
    Sınavlara neden giremiyosunuz, şu an kimliğinizde olan soyadınızı kullanamamıyor musunuz? Kafam karıştı CADIARZU
     
  4. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  5. AsabiyE

    AsabiyE mutluluk-stres-heyecan =) Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım hukuken fazla bilgim yok ama konunu okuyunca merak ettim açıkçası,neden öss'ye giremedin?ayrıca 2008de evlendim-boşanalı tam 1 sene oldu demişsin?o nasıl oluyo ben çözemedim ..nekadar zaman evli kalmış oluyosun ozaman?
     
  6. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  7. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    çok karışık anlatmışsın...
     
  8. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  9. nezomemo

    nezomemo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2008
    Mesajlar:
    478
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inan hic
    bisey anlamadim yazdiklarindan
    cok tutarsiz ve karisik geldi bana.
    istersen sakin sakin bidaha anlat ....
     
  10. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  11. DUYGUSUZduygu

    DUYGUSUZduygu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.248
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ay canim inan bi bilgim yok yaaamafoldumben
     
  12. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  13. DuYGuS3Li19

    DuYGuS3Li19 Guest

    Kusura bakmayın bu konularda gergin olduğumdan yazamadım ..

    ben 22.10.2008 de ewlendim 5 ay ewlilik geçirdim martın 23 de mahkemeye verdim davalar bitti ama tazminat nafaka olduğundan karşı taraf temyize verdi ve daha hala gelmedi kimliğimi daha değişmemiştik kimlikte baba soyadım var kimlik değişmediğinden ama aslında soyadım farklı çocuk lise okuyodu 1 sene sınıf ta kalmıştı okul için değişmedik..ondan dolayı belki öss de internetten bakarlarsa soyad kimlikle tutmuyo ondan dolayı giremedim
     
  14. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  15. pukaa

    pukaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2009
    Mesajlar:
    424
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım avukatın yok mu o daha iyi bilir bu konuları ne karışık bi durum yaa 18 yaşında evlenmen zaten başlı başına bi sorun yaa neyse umarım yaşadıklarından kndine pay alıp daha sağlam adımlarla ayakta durmaya çalışırsın allah yardımcın olsun
     
  16. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  17. boncuk84

    boncuk84 nefsim içine sindi!!! Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ahh ahhh çok genç yaşta evlilik yapmak işte nasip tabi ki ama biraz tedbirli olmak gerekiyo bugun evlendi bi tanıdık 1990 dogumlu ne bilim çok çok erken hayırlısı olsun

    inşallah tatlım sorunlarını tez zamanda halledersin.............
     
  18. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : DuYGuS3Li19
  19. txixrtxixl kelebek

    txixrtxixl kelebek Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    canım avukatına danıs derım avukatın yoksa zaten sana cmhk kendısı avukat tutuyor
    sena danısmanlık yapabılecek bırısıno bulursun